1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    :roflmao:
    De krampen/weeën hebben 2,5 uur geduurd en regelmatig. Om de 5min en begon eerst met krampen en werd erger met rugklachten die naar mijn been toe trokken. Mijn vriend werken gestuurd, ikzelf zou mijn laatste werkweek doen deze week. Vandaag dus al een dagje gemist :roflmao:
    Ze zijn erna terug gezakt, heb wel nog last van harde buiken. Maar niet meer regelmatig en niet meer zo pijnlijk.

Ben echt benieuwd wanneer hij het beu is hierbinnen :roflmao::roflmao:

2. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @Wens84
    Succes met de draaipoging

@betties
    Hoe was het bij de vk?

@Banghartje
    Bij twijfel idd bellen joh, zeker bij een eerste is dat echt niet raar hoor

Hier donderdag een draaipoging gepland. Bib ligt dwars dus ben benieuwd.
    Bloeddruk is weer wat hoog maar labuitslagen waren goed.

Banghartje vindt dit leuk.
  3. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Wij hebben een datum voor inleiding. Vanochtend groeiecho en gesprek vk/gyn gehad. Waar ze 4 weken geleden nog netjes op p70 groeide hebben we nu een echte suikerbaby op p96, wordt nu 3250gr ongeveer geschat. Daarnaast ook polyhydramnion geconstateerd. Ook aangegeven dat ik fysiek en mentaal op ben.

komende maandag controle of plaatsing ballon noodzakelijk is. Zo ja, woensdag de 19de naar het ziekenhuis voor de ballon en inleiding donderdag de 20ste! Beetje in shock nog, had zelf meer de week erna verwacht, maar wel heel blij dat ik een datum heb waar ik me op kan focussen!

Banghartje vindt dit leuk.
  4. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Wauw! Dus 20/21 gaat jouw bibje een bubje worden!! Spannend!!!

5. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    ja heel spannend! Hoop heel erg dat we 20-02-2020 gaan halen, want dit is toch wel zo’n mooie datum, maar de 21ste is ze net zo welkom hoor ;).

6. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @Zoranya wat spannend!! Dat zou een hele mooie datum zijn ;) Dan ben je waarschijnlijk de eerste van de club hier!

@betties hoe was het bij de VK?

7. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @Zoranya
    Wat spannend!

Wat een verschil in beleid per ziekenhuis.
    Hier ook polyhydramion en P97 baby, daarnaast hoge bloeddruk maar inleiden waarschijnlijk pas met 38/39 week

8. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    hier had ik ook op gerekend idd, en daar was ik al heel blij mee geweest. Ik had zelfs volgende week dinsdag al terecht gekund, maar vind het toch prettiger dat ze nog een paar dagen langer blijft zitten. Ik weet niet of het meespeelt dat de week erna carnaval is hier in het zuiden, maar 37.5 is prima.

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @Zoranya jeetje dan heb je ineens echt een plan en een datum!! Zou een mooie datum zijn ja! Nog even volhouden voor nu dan en de laatste dingen doen...
    @Yelly jij ook een plan voor draaien dan deze week. Hopelijk gaat dat soepel of nog beter: blijkt ie toch zelf gedraaid haha. Je schrijft ook dat je bloeddruk hoog is. Hoeveel is die? Ik was namelijk de hele zwangerschap zeer constant laag op 110/70, ook afgelopen donderdag nog. Vandaag gemeten was het ineens 125-75. Geen reden tot zorg aldus de VK maar volgens protocol wel een blaadje mee van symptomen waar ik op moet letten. Zal toch wel gewoon wat stress hebben gehad denk ik. Vandaag de uitslag van het schooladvies. Stress was helemaal niet nodig want hier een zeer trotse mama van een prepuber met een prachtig VWO advies!

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh ja en baby is wel aan het indalen maar nog los in bekken... Volgende week dinsdag weer naar de VK

Zoranya vindt dit leuk.
  11. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Yelly bij mij hebben ze in het zelfde ziekenhuis 2,5 jaar geleden ook idd pas ingeleid met 38 weken, maar toen ging mijn onderdruk ineens naar 110. Maar jee, jij hebt ook echt alles tegelijk nu. Vreemd dat ze het risico nemen dan om zo lang te wachten.

12. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @betties
    Wat fijn zo'n mooi schooladvies.
    Bloeddruk was hier aldoor rond 100/65.
    Nu al een aantal maal rond 130/95.
    Zolang de labuitslagen goed blijven, wordt er niet op geanticipeerd .

Voor het draaien geen idee. Ik wacht het rustig af. Volgens mij kan bib letterlijk nog alle kanten op. Dus zou mij niks verbazen als dit eigenzinnige exemplaar donderdag goed ligt en bij wijze van spreken vrijdag weer dwars ligt ha ha

betties vindt dit leuk.
  13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Poeh hé, zo na het eten ineens best wel krampen. Al 3x in 20min. Denk wel ineens nu: ohoh... Dit is nog net even te vroeg. Zal wel voorwerk zijn maar doet me wel beseffen dat het zomaar zou kunnen binnenkort.

14. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @betties nog steeds krampen? Waarschijnlijk idd voorwerk, maar toch spannend!

15. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Hier ook al de hele avond krampen. Niet regelmatig maar wel 2-3 in een uur. Echt zurende/pijnlijke menstruatie krampen. Voorwerk of echt werk??

16. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    We hebben precies allemaal krampen hahaha :roflmao: telepathie :roflmao:

17. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Zet het bij iemand door?

Hier wakker ivm zieke dochter. Arm meisje kan niet slapen van de hoest en heeft 39 graden koorts momenteel. Nu bij mij in bed en man naar logeerkamer, zodat hij nog wat kan slapen. Maar ja, denk dan maar beter nu ziek dan volgende week als haar zusje net geboren is.

18. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    Sterkte alle mensen met krampen.
    @Zoranya en jij beterschap met jouw dochter.

Zoranya vindt dit leuk.
  19. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    :roflmao::roflmao::roflmao:

20. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Hier zou het van mij wel door mogen zetten.. buik staat ook heel strak, pijnlijk alsof hij zo kan openscheuren :| Zal wel niks betekenen allemaal.. einde van de ochtend naar de VK, ben benieuwd wat ze zegt.

@Zoranya beterschap voor je dochter! Hopelijk iedereen fit volgende week!

Deel Deze Pagina