@Banghartje ja dat heb ik ook, alleen mijn buik is de hele dag al opgezwollen. Keek tijdens het sporten in de spiegel en ik schrok er van! Echt een bol onderbuikje Zullen de darmen wel zijn. @Gandy @Zoranya fijn dat de kwaaltjes bij jullie nog meevallen. Zegt inderdaad niet zoveel. Hier valt het ook nog mee. Bij mijn zoontje kwam het ineens met 6 weken. Maar ik merk wel dat mijn maag af en toe weeïg voelt een dat ik regelmatig moet blijven eten. @KleineLai ik moet ook weer inkomen! Elke keer halverwege mijn bord denk ik.. uhhh mag ik dit wel? Hoe zat het ook alweer?! Weten jullie tot wanneer je buikspieroefeningen mag doen? Die gingen nu al een stuk lastiger
Kwaaltjes: Valt tot nu toe erg mee, wel heel zere borsten, vooral tepels.. soms zijn ze wat minder en maak ik me gelijk zorgen. Ook wel wat meer moe en ik heb telkens enorm zin in ongezond eten. Pfff. @Orangeapple ik heb laatst gelezen dat je de buikspieren aan de zijkant mocht blijven doen maar beter de voorste niet meer zoveel. Maarja, als je het gewend bent, zag op instagram gister nog een filmpje van een vrouw die 35 weken zwanger was en met een halter van 70 kilo staat te martelen. Tja.. dan weet ik het soms ook niet meer
Denk het eigenlijk niet. Aflopende testen hebben volgens mij nog bij niemand wat goeds betekend. Zometeen laatste test doen
bij de eerste zwangerschap had ik dat ook indd... duurde toen nog wel enkele dagen voor het bloeden begon. klote hoor...
Ik heb me zojuist toch aangemeld bij MvM....vond het vorige keer echt smerig, maar vind dat ik het verplicht ben om te doen, omdat ik het kan en dus zo andere vrouwen kan helpen.
@Mommy11 maar wel heel duidelijk. Hier ook grote opluchting. Teststreep stond er gelijk een nu donkerder dan controlelijn... Onderste test
Ik ben zojuist bij de huisarts geweest, heb sinds gisteren pijn in mijn voet met lopen, zo net onder de enkel aan de buitenkant. Heb dus ook moeten vertellen dat ik zwanger ben ivm medicatie en net moeten liegen tegen mijn moeder met de soort medicatie (mijn moeder vermoedde dat ik zwanger was. Maar baal wel, ontzettend veel pijn met lopen met meer dan Voltarengel en paracetamol mag ik niet nemen.....
@DoeEenGok proficiat en welkom! Ik zal je meteen op de lijst zetten, onderaan de lijst staat uitgelegd hoe je het doet trouwens. Qua banner: op de banner klikken die je leuk vindt en dan ga je meteen naar de juiste site om die aan te passen aan jouw wensen. dan de url kopieren en plakken in je handtekening @kwaaltjes hier echt vanalles met vlagen, noem iets op en ik heb het wel Vooral de pijn in buik en rug wordt met de dag erger precies dat ik er ook moeilijker van kan slapen en wakker wordt icm het plassen 's nachts natuurlijk, maar is weer zo iets dat bij elke kleine erger wordt zei de gyn, vanaf je 3de kindje hebben de meeste vrouwen bijna constant pijn in de buik en rug, fijn dus, was idd bij nr3 ook zo. @Orangeapple idd de buikspieren aan de zijkant mag altijd, buikspieren vooraan tot je een buikje krijgt +/- 12 weken is tegen mij gezegd. Tenzij je echt aan topsport doet dan kan het niet zo een kwaad. Hier hebben we het weer hoor, mijn man gisteren zijn voet omgeslagen.. Ofwel een stukje afgebroken ofwel iets gescheurd, kunnen ze nu nog niet goed zien door de zwelling. Hij mag er niet op steunen en geen auto rijden. Dus, ik hou het maar net dagelijks tot 17h vol om niet in slaap te vallen na een vermoeiende dag bij mijn 3 kleine kids kan ik hem ook nog verzorgen en taxi spelen Ff oververmoeid dus en hopelijk komende nacht niet 3x wakker zoals anders, heb ik ten minste toch een fatsoenlijke nachtrust!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart DoeEenGok - xx jaar - 1e kindje - ♡ 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij ha 16 - Orangeapple - 1e echo + intake vk 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk Augustus ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w
wie wil straks allemaal het geslacht weten trouwens? Wij wel in elk geval, al gaat mijn man uit van weer een meisje ivm seks 1 dag voor eisprong. Nu wel hopen dat we niet zo lang nodig hebben deze keer om het geslacht te bepalen. Vorige keer 5 echo's voor we het zeker wisten (eerste keer was ons meisje zelfs voor 80% zeker een jongen)
Ik wil het wel heel graag weten, maar hou overal rekening mee. Het is wat je zegt, dat had mijn moeder toen ook 98% dat het een meisje zou zijn, maar kreeg toch echt een broertje hahaha