Mooie foto’s hoor!! @Wens84 hopelijk blijven de baby liggen zoals de bedoeling is! Spannend hoor! @Yelly succes alvast! Wat een herkenbare verhalen! Slapen wordt hier helaas ook steeds slechter, draaien, plassen en dan af en toe nog een wakkere baby of de baby heeft de hik Ik heb komende donderdag de eerste afspraak bij de gyn. Er zal denk ik (hoop ik) niet veel bijzonder nieuws komen. Bib beweegt nog steeds best veel (draait z’n kontje heen en weer en strekken) maar moet wel zeggen dat mijn buik echt ontzettend strak voelt. Bukken, dingen van de grond oppakken etc lukt echt zo goed als niet meer Vanochtend denk ik weer 3 rug-weeën gehad, om de 10 min, en toen was het ook weer klaar. Dat het rommelen in de buik al zo vroeg begonnen is voelt echt heel vreemd voor mij, bij beide eerdere zwangerschappen niet gehad, daar zette het vanaf de eerste wee ook meteen door. (Bij de eerste zelfs eerst gebroken vliezen en toen direct weeën) Rug of been- weeën heb ik eerder ook nooit gehad. Heb gisteren voor de zekerheid toch wel ook nog even urine ingeleverd bij de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten ivm de onrust in de buik en de hoeveelheid harde buiken. Kwam gelukkig niet direct een blaasontsteking uit, maar urine is wel voor de zekerheid op kweek gegaan. Even afwachten dus..
@Banghartje en @melliejzzz mooie foto’s! @betties heerlijk zo’n behandeling, lekker genieten. @Anouk1989 hoop dat je geen blaasontsteking hebt en alvast succes bij de gyn! Hier vanavond ook wat gerommel in mijn buik. Af en toe wat pijnlijke krampen en steken onderin mijn buik en ook een heel gespannen gevoel.
Eigenlijk wou ik dit keer ook foto’s laten maken, maar ik zag zondag een foto van mezelf en schrok toch wel van hoe dik mijn hoofd er uit ziet, dus nu weet ik niet zo goed of ik wel wil.. Ik ga duimen dat de draaipoging een blijvend effect heeft en dat die van donderdag net zo ‘makkelijk’ gaat. Mijn vk zei trouwens dat oefen weeen vaker voorkomen bij 2e of 2e enz zwangerschappen. Ik heb het bij de 1e ook überhaupt niet gehad en dit keer met 30 weken al de eerste. Gelukkig niet zoveel als bij sommigen van jullie.. sterkte :*
Ik schrok tijdens het bekijken van de fotoshoot ook wel hoe dik mijn gezicht was op sommige foto’s. Wij hadden in totaal 117 foto’s, waar er toch ong 60 goed gelukt zijn. Dan kijk ik niet echt rechtstreeks in fe camera of is de hoek waar in getrokken is zo dat mijn gezicht niet op een meloen trekt Heb heel veel last van vocht ophouden, dus trekt ook wel weer weg. Ben toch blij dat we het gedaan hebben!
@melliejzzz mooie foto @Orangeapple nog wat kunnen slapen vannacht? @Anouk1989 hoop voor je dat het geen blaasontsteking is. En dat het voorwerk wat rustiger wordt. Om 13.15 afspraak bij de gynaecoloog, ben zo benieuwd! Ben ook bezig geweest met het kaartje. Wil graag dat er wat opstaat vanuit mijn dochter omdat ze er al zolang zo bewust van is. Heb dit gedichtje gevonden en dit vind ik echt perfect bij haar passen
Wat een super lief gedicht! @Wens84 hoe ging het bij de gyn? Hier een drukke dag, van hot naar her. Oudste had vandaag een oefenmusical. Ik hielp met smicken, superleuk die zenuwachtige prepubers. En de musical was leuk, en oh wat moest ik de tranen inhouden haha. Niet te doen zoiets met hormonen...
Dank jullie wel. Heb hem net voorgelezen aan mijn dochter en zij vond het zelfs mooi. En dat zegt heel wat Nou tijdens de controle lag meneer ineens met zijn hoofd naar beneden is weer eens wat anders als in stuit of dwars Ze zei dat ik rekening moest houden met inleiden volgende week Maandag heb ik weer controle dan gaan ze kijken of ik al ontsluiting heb en datum plannen voor de inleiding komt wel heel dichtbij nu.
wordt nog spannend dan wie van ons de eerste is. Of toch iemand anders spontaan nog. Wel fijn dat hij nu goed lag! Ik moet ook maandag voor controle of ik al ontsluiting heb en dan woensdag om 16 uur voor ballon indien nodig. @betties oh, denk dat ik het niet droog zou houden hoor bij zo’n musical, zeker niet in zwangere staat
Zoveel dames die worden ingeleid! Ik zal moeten wachten tot meneer zelf beslist om te komen kan nog duren tot 13 maart pff!
Wow wat komt het dichtbij nu he! Bij mij mag het vanaf volgende week woensdag pas, vandaag precies 36 wkn.
@Wens84 mooie tekst! Ja beter kunnen slapen vannacht, gelukkig geen voorweeen meer gehad. Fijn dat de kleine goed lag maar wel spannend hoor! @Zoranya voor jou ook al zo spannend! @Banghartje ik wacht met je mee hoor!
Grappig dat ze bij ons allebei gaan kijken maandag naar de ontsluiting ze had het over of een ballon of pillen als er nog geen ontsluiting is. Maar ik denk dat jij eerder gaat hoor. Ik wil niet het risico lopen dat het woensdag begint namelijk. Dat is de sterfdag van mijn zusje en als het dan spontaan zou komen zal het vast een teken of iets zijn maar wil dat zeker niet bewust. Het liefste wil ik pas na dat weekend ivm carnaval mijn dochter kijkt daar zo naar uit (en woon niet eens in het zuiden maar bij ons wordt het met de paplepel ingegoten hahaha) Maar zal wel eind volgende week worden vermoed ik. @Banghartje laat de kleine maar gewoon komen wanneer die eraan toe is hoor is toch het prettigste voor de baby maar snap wel dat je ongeduldig wordt als je deze berichten leest @Naomi16 ja komt dan ineens echt dichtbij he @Orangeapple dank je. Fijn van je nachtrust en dat het voorwerk even gestopt is. We hebben hier misschien nog maar een week voor de kleine er is dus ga vandaag nog maar even goed aan de slag thuis verder met de babywasjes en wil eigenlijk mijn keuken nog uitruimen en schoonmaken
Ja maar kan helaas niet alles aan man overlaten die is druk aan de klus thuis naast zijn werk en die voelt ook een behoorlijke druk nu misschien hadden we iets eerder moeten beginnen
Even een vraagje over de geboortekaartjes.... waar zet je de naam (namen) van de broers en zussen neer? Ik heb nu dat gedichtje en heb daaronder de naam van grote zus staan En bij de adres gegevens alleen onze namen. Hoort daar ook de naam van grote zus te staan?? Ik heb echt geen idee