1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Lekker thuis! Hmmm baby in het zonlicht leggen is er vandaag ook niet bij...

2. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    @Yelly veel succes vandaag!

3. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @Yelly ik hoop dat alles goed gaat met jou en de baby en dat een ks je bespaard blijft.

@Zoranya oh wat fijn dat jullie naar huis mogen!

4. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    @Yelly succes vandaag.

@Zoranya lekker naar huis. Hopelijk word de kleine niet te geel en mag je lekker thuis blijven. Geniet!

Vannacht hier weer rampzalig. Gisteren te veel gedaan (carnaval) waardoor ik de hele nacht bezig ben geweest met draaien en houding vinden. Gelukkig uiteindelijk wel wat geslapen.

Hier ook verder nog rustig. Wel een rommelende buik maar niks zet door helaas. Wel weer extreem last van nesteldrang (wat ik al een paar weken niet meer had). Zou het een voorteken zijn?? *hopeso*

5. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @melliejzzz jij bent ook al 39 weken! Jammer dat niks doorzet.

Hier gebeurt ook noppes nada. Ik ben maar (weer) online aan het shoppen. Mijn man is denk ik blij als de baby er is en ik het te druk heb om te shoppen :p Ik ben nog op zoek naar decoratie voor de babykamer. Weten jullie leuke merken/winkels?

melliejzzz vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.346
    113
    Mijn nesteldrang heeft het opgegeven :roflmao: De afgelopen 2 weken mijn huis heel schoon gehouden want het zou wel eens zomaar kunnen gaan gebeuren. Maar ik heb het opgegeven en ga uit van 41 weken. In dat geval heb ik nog 2 weken om alles in orde te maken en dus is mijn huis weer een beetje een zooitje :roflmao: (speelgoed op de grond, afwasje van gisteren nog, vluchttas waar alweer wat kleding en papieren uit zijn gehaald, eigenlijk moet ik ook stofzuigen vandaag maar pff, whatever :p )

7. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Jaa 39 weken alweer. Tijd gaat ergens heel snel maar die kleine had er ook al 2 weken kunnen zijn. Ben denk gewoon te ongeduldig haha

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Fijn lekker thuis nu genieten. En ja al die kreuntjes enzo... haha, daar kan je echt wakker van liggen idd.

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    @Zoranya, wat een mooi meisje is het en wat een lange vingertjes heeft ze. Fijn dat jullie lekker naar huis mochten vandaag. Dat geel zien gebeurt best vaak. Drinkt ze goed? Mijn kinderen zien ook meestal erg geel na de geboorte en hebben gelukkig nooit onder een lamp hoeven liggen, op de oudste na. Hoe voel jij je en hoe gaat het met je wond? Lekker aansterken en genieten thuis. Hoop ook dat je snel minder last van je bekken hebt.

@Yelly, je maakt het spannend zeg. Hoop dat je nu mag genieten van je baby in je armen. Zo niet, sterkte en succes nog even. Ben heel benieuwd naar jullie kindje ook.

Alle anderen, onze kids blijven heus niet zitten, ook al voelt het alsof dat wel zo gaat zijn en ze nooit komen. Die laatste weekjes/dagen/uren voordat ze zich aandienen, kunnen zo lang duren als een hele zwangerschap bij elkaar. Slaaphoudingen en ongemakken, het kan ech pittig zijn nu. Even tandjes op elkaar en proberen nog wat te genieten van het gewroet in onze buiken.

Onze beep wordt gehaald over een ruime week met een ks. Zie er ook echt naar uit. Buikhuid staat zo op spanning momenteel dat het besloot nog even te scheuren nu. Druk vanonder en zo’n zware buik die ik geheel van voren draag. Zo moe ook steeds en merk dat ik regelmatig maar weinig kan verdragen. Geniet nu regelmatig even van een lekker bad om mijn harde buiken te ontspannen. Dat kan nu nog even, na de ks zit dat er voorlopig niet meer in helaas. Echt even een afsluitmomentje voor mezelf, hoewel mijn jongste dochtertje als ze het in de gaten heeft naar de badkamer komt en met glinsteroogjes mij vraagt haar kleding uit te trekken, omdat ze toch echt bij mama in bad wilt spelen. Zeg dan maar eens nee haha.

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @Hadassa herkenbaar.... Zat ook lekker in bad en inmiddels zit zoonlief er ook alweer bij ....

Hadassa vindt dit leuk.
  11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    3 flinke weeën binnen 5 minuten... Mijn timer vindt dat ik nu al niet bellen. Ehm, ik kijk even of dit doorzet. Voelt wel echt meer als Weeren dan als gewone harde buiken...

Naomi16 vindt dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.346
    113
    Spannend!!!! :D

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik ben maar niet verder gegaan met mijn bord boerenkool. Krijg geen hap door mijn keel en voor hetzelfde geld moet ik er straks allemaal uitkotsen. Weeën zijn rond de 5 min of sneller er zo'n 40-55 sec. Nog te doen qua intensiteit maar voel ze goed en kan dus bv niet eten. Ben ook wel emo en merk dat ik me in zit te houden omdat de jongens er zijn. Denk dat ik zo in elk geval opa en oma maar bel en de boys op laat halen. Ook al zet het toch niet door dan is dat een zorg minder.

14. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Oooh zo spannend allemaal! Ik duim voor je dat het toch volledig doorzet en je snel je wondertje in je armen hebt! :D

15. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
  16. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    @betties spannend zeg, succes met het opvangen en hopelijk zet het door!

17. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Oh spannend @betties idd lekker de jongens op laten halen en hopen dat het doorzet voor je

18. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @betties wat spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het doorzet. Succes zet hm op!

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Aaaarghhh en nu al bijna een uur stil. Hoe kan het?!

20. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Hè balen! :(

Deel Deze Pagina