Oh wat vervelend @betties Zeer benieuwd hoe het met @Yelly is kom telkens ff spieken hahaha Mijn man (schilder) besloot van het plafond en de muren in de woonkamer nog even onder handen te nemen niet fijn als je ruim 38 weken zwanger bent maar goed, wel fijn dat het weer gedaan is
Is er nog iemand wakker? ik heb al de hele avond last van steken /krampen die beginnen in me lies. Dan naar mijn onderkant en onderrug trekken en ze doen echt mega zeer. Dat houd ook nog eens mega lang aan soms wel 10 minuten. En totaal geen regelmaat. Iemand enig idee wat dit is?
Geen idee. Hij is wel ingedaald en hoef niet meer te bellen als me vliezen breken weet niet of dat vibi is
hé vervelend wat doet een paracetamol en/of een warm bad? Ik gok zomaar banden/voorweeen/drukkende baby/bekken.. alles wordt zo zwak en los dat doet gewoon zeer. Hier heb ik daar ook veel last van vandaag. Lopen kost veel moeite en doet pijn. (wat is vibi btw?)
Vibi = vast in bekken ingang Bibi = beweegbaar in bekken ingang Bbbi = beweegbaar boven bekken ingang vibi en bibi zijn beide ingedaald maar vibi nog ietsje dieper. Deze afkortingen worden vaak gebruikt op je zwangerschapskaart bij de verloskundige.
@melliejzzz ben je er toch mee in slaap gevallen? Hier sinds 23 uur weer behoorlijk krampen. Wel in slaap gevallen maar elk uur toch wel wakker. Ben er erg onrustig van. Baal ook wel dat de boys toch gewoon thuis naar bed zijn gegaan.
@melliejzzz ik had die pijn die jij omschrijft bij het indalen. Hoe is het nu? Heb je snachts nog last gehad? Anders straks even bellen! @betties hoe is het? Zijn de krampen er nog? Je houdt het wel spannend zo!
Goedemorgen, @melliejzzz lijkt mij ook de pijn zoals ik het voelde met indalen. Hoe is het nu? Weggezakt? @betties je houdt het zeker spannend zo! Hoe is het nu? Ik wordt echt gek van dat vroege wakker worden. Vanaf 5 uur weer klaar wakker en na 3 kwartier maar weer besloten eruit te gaan. Of nou ja het duurt ongeveer 3 kwartier voordat ik eruit ben ga maar even serie kijken. Wil nog wat laatste wasjes draaien als de rest straks wakker is en de speelhoek van mijn dochter uitruimen. En vanmiddag nog even naar het kindercarmaval voor mijn dochter. Die wil dat zo graag. En dan nog maar 1 nachtje thuis slapen met zijn 3 vind het wel heel spannend nu hoor
Zit hier steeds te kijken voor babynieuws, maar t is stil vanuit @Yelly ... hopelijk is alles wel goed gegaan!!!
Night from hell... Veel buikpijn, ik was er helemaal klaar voor. Maar nee hoor, het hield gewoon wéér op. En toen was ik klaar wakker. Tot 6 uur beneden gezeten. Toen terug naar bed en we hebben allemaal dwars door de wekker heen geslapen. Ik ben kapot en ook heel erg misselijk. ML teleurgesteld dat ie gewoon naar het werk kan. Jongste gaat zo naar de BSO de hele dag en oudste vermaakt zich wel zodat ik straks kan bijslapen. Vanmiddag naar de VK, zal wel een potje janken worden en frustratie eruit gooien. Voelt ook als overtijd lopen voor mij, de oudste was er al geweest, de jongste bijna. Zo erg als nu met dit soort voorwerk heb ik het nog niet gehad. Bahbahbah. @Yelly, hopelijk jij wel heerlijk met je kleine!
Oh jeetje zeg dat klinkt echt niet fijn. Hoop dat je zo nog wat bij kan slapen en dat de VK je nog wat moed in kan spreken. Snap dat het voor jou voelt als over tijd lopen, zo zie je maar weer dat echt elke bevalling/zwangerschap anders is. Sterkte
Ik ben gelukkig in slaap gevallen naar een lange warme douche met kruik en paracetamol. Wel onrustige nacht. Vriend werd gek van mijn gedraai. Nu nog steeds wat zeurende pijn in lies en heb me boven rug en als cadeau bij gekregen. Nu maar me verplaatsen van bed naar bank om daar de rest van de dag door te brengen. Ik doe vandaag niks behalve beentjes omhoog.
Wat een rot nacht @betties hopelijk kun je zo nog even wat bijslapen. Succes bij de vk. Misschien vragen of je de volgende keer paracetamol mag nemen zodat je toch wat kan slapen? @melliejzzz lekker beentjes omhoog en uitrusten!
Wat zijn die laatste loodjes toch zwaar hé Ik heb een goede nacht gehad. Het duurde even voordat ik sliep (mega maagzuur en oncomfortabel) maar eenmaal in slaap maar 2x wakker geworden voor de wc. vandaag dagje huishouden doen. Even alles weer aan kant en schoon. Op zich houden we het bij dus het zal niet heel veel werk zijn.. maar met een peuter en een 39 weken buik+status zal het niet zo hop-hop vlot gaan
Hahaha nee dat gaat allemaal niet zo vlot meer dan he ineens is het gewoon een dagtaak om het bij te houden