@Zoranya dat is idd stom, bij een echo is het soms ook heel goed te zien dusja.. @niki86 Wij hebben bij nr1 ook het aanbod gehad om de nipt uit te voeren maar dan via amerika, toen was dit er nog niet in europa. Dit vooral omdat er complicaties waren met de nieren en zo ziektes uit te sluiten ivm het hart. Hebben dit toen niet gedaan omdat dit rond de 1000 euro zou kosten. Gelukkig valt alles best mee nu met de oudste en heeft ze enkel hydronefrose aan de rechter kant (vernauwing van de nierbekken) maar de nieren verdelen het werk nog goed dus voor de moment moeten we geen actie ondernemen.
Dit koste het ook in België volgens mij voor de terugbetaling (Vanaf begin 2015 kon de nipt in Belgie tot half 2017 want vanaf dan terugbetaald), nu nog iets van een 10euro remgeld volgens mij
Zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen. Alles is inorde en mijn HCG waarden waren gisteren 3574. Heel goed dus Nu een afspraak maken bij de gynaecoloog!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij ha 16 - Orangeapple - 1e echo + intake vk 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 22 - DoeEenGok - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk Augustus ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w
Hoi meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Zou graag met jullie mee willen kletsen vind het nog wel erg spannend en ben bang dat ik me weer af moet melden straks maar ik heb toch goede hoop Na de vkm ben ik er even wat minder mee bezig geweest met het zwanger worden. 2 weken geleden mijn ei gehad en dacht dat we niet echt een goede kans hadden. Vanmiddag onderbuikgevoel dat ik een test moest halen Uitgerekende datum zal 10 maart zijn volgens mijn berekeningen. Bij mijn vmk ontelbaar veel testen gedaan ivm vage streepjes / beginnende streepjes en aflopende streepjes. Nu lijkt hij al heel duidelijk! Heb er nu nog 1 van het kruitvat die doe ik morgen met ochtendurine. En misschien volgende week nog een CB digitaal. En hoop dat ik me verder kan bedwingen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij ha 16 - Orangeapple - 1e echo + intake vk 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 22 - DoeEenGok - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk Augustus ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w
Dag dames, iemand die mij op het lijstje wil zetten? Amer, 33 jaar, 3e kindje. 11 maart lijkt d-day te worden. Ff wachten tot manlief wakker wordt en ziet dat ik ‘zwanger’ op de spiegel geplakt heb met de douchespeelletters van onze oudste.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!! Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta, zou iemand mij toe willen voegen? Denk op 4 maart, Anouk1989, 30 jaar, 3e kindje.. 25-7 eerste afspraak vk + echo
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 11 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij ha 16 - Orangeapple - 1e echo + intake vk 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 22 - DoeEenGok - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk 25 - Anouk1989 - 1e echo + intake vk Augustus ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd! @Amer hoe reageerde je man? Prachtige test @Wens84 Mooie waarde @Banghartje ! Fijn dat je nu een afspraak kunt maken. Ik vind het altijd wel fijn als er een afspraak staat, kun je naar toe leven!
@Amer en @Wens84 gefeliciteerd dames en welkom! Ben ook wel benieuwd hoe je man reageerde @Amer.. leuk idee trouwens. daar Kon hij in ieder geval niet omheen lijkt me! Haha Hier borsten lijken wat minder gevoelig, schiet gelijk in de stress.
Gefeliciteerd @Amer! Wat een leuke manier idd om aan je man te vertellen. Ik heb de hele tijd lichte krampjes, rechtsonder in buik, maar niet waar mijn baarmoeder nu hoort te zitten en lage rugpijn en twijfel dan ook steeds, maar mijn predictor express van vanochtend knalde enorm, controlestreepje was vrij licht, omdat alle kleurstof voor de teststreep nodig was! Was het maar 24 juli.....
M’n man had eerst zoonlief uit bed geplukt en bij mij gebracht (vrije dag vandaag en wij slapen op zolder). Ging toen naar de badkamer, hoorde hem water drinken en kwam toen weer naar boven met een blije bakkes voor een knuffel en een kus. Omdat onze dochter van 3,5 ook wakker was, hebben we het niet heel erg kunnen bespreken, dus het moet allemaal nog ff landen. Bij de boodschappen voor zaterdag ff een cb digital toegevoegd. Vanmorgen getest met kv2v5. Als cb ook goed is ga ik me zondag aanmelden bij vk. Heb me wel alvast aangemeld voor MvM. Zijn er meer die met MvM mee gaan doen?