1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.279
    28.377
    113
    Veel sterkte @Banghartje ! Natuurlijk heb je angst! Het gaat tenslotte om je kleintje. Maar je bent in goede handen. Ik wens je een voorspoedige bevalling!

Banghartje vindt dit leuk.
  2. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Net terug van controle. Alles was weer goed. Op vraag van mij getoucheerd en gestript. Was allemaal mogelijk. Nu met kramp op de bank. Hopelijk zet het door!

3. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Banghartje en melliejzzz vinden dit leuk.
  4. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    @Banghartje gaat goed komen! Ze zorgen vast goed voor je en jij kan dit!

Ik had vanmiddag ook een controle, alles was goed. Ik dacht dat de baby was ingedaald, maar ligt nog steeds Bibi.

5. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Banghartje sterkte! Ik snap je angst, probeer te vertrouwen op het ziekenhuis en op je kleintje.

@melliejzzz en zet het door??

hier een turbulent dagje. Ons meisje wordt steeds onrustiger en vandaag tot tweemaal toe sliertje bloed in de ontlasting, refluxklachten. Ivm ons verleden van onze oudste dochter met kma, herken ik heel veel. Huisarts is langsgeweest en we gaan starten met dieetvoeding. Hopen dat ze hiervan rustiger wordt en minder pijn lijkt te hebben.

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    @Yelly en @Wens84, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby! Fijn dat het achter de rug is nu. Yelly, het is heftig geweest voor jou begrijp ik, vind ik naar om te horen en hoop dat je het goed kunt verwerken. Nu ook nog andere zorgen lees is, heftig allemaal zo kort na je bevalling. Meid, neem de tijd voor jezelf en laat die tranen maar komen, werken helend en zullen je helpen. Dikke knuffel.
    @Wens84, het is eigenlijk nog heel snel gegaan hè jouw bevalling. Hoop dat je er op een fijne manier aan terug kunt denken. Nu lekker genieten!

@Banghartje, spannend morgen zeg! Begrijp ook dat je angst hebt. Bespreek dit ook gewoon met je arts en verpleegkundige. Hoop zo dat het allemaal mee mag vallen en je een voorspoedige bevalling mag hebben.

@Zoranya, fijn dat je nu met dieetvoeding mag starten. Hoop dat het goed gaat werken voor je dochtertje en ze snel rustiger wordt zonder al die krampen. Zo zielig vind ik dat. Sterkte met alles! Herstel keizersnede is pittig hè, je wilt zo graag maar het lukt gewoon niet. Ik weet het en sta er ook weer voor. Geef het even de tijd meid!

verder lees ik allemaal herkenbare dingen bij iedereen. Allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk snel allemaal mooie gezonde baby’s!

Banghartje, Naomi16 en Zoranya vinden dit leuk.
  7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Inmiddels ben ik 38.2 dagen zwanger. Nog 5 dagen te gaan tot mijn opname en keizersnede. We kunnen niet wachten eerlijk gezegd. Ben echt helemaal op. Daarbij ben ik nu ook nog eens ziek geworden. Enorm verkouden en hoofdpijn en daardoor benauwd. Dat kan je er toch niet bij hebben zo vlak voor je bevalling denk ik dan. Niks aan, dus extra vers sinaasappelsap drinken en eraan toegeven dat het allemaal wat minder gaat en vaker op de bank. Dit weekend maar eens met elkaar flink door het huis heen gaan, voor nu heeft dat toch geen zin en heb ik er echt de energie niet voor.

vanmiddag naar de kapper geweest, haar geknipt in leuk model en opnieuw laten kleuren. Zit het netjes voor straks. Ik was alleen zo moe en zag zo bleek dat mijn lieve kapster mij ook een make-up je heeft gegeven. Normaal zorg ik er echt voor er netjes en verzorgd uit te zien. Maar de laatste maanden echt geen energie voor. Wel qua kleding natuurlijk maar geen make-up. Was wel erg lief van haar en mijn 9-jarige zoontje die mee was zei vol bewondering, mama, je lijkt nu wel 10 jaar jonger met je haar zo en die make-up haha! Lief natuurlijk, deze zwangerschap vergt behoorlijk wat van mijn lijf helaas.

Mijn jongste dochtertje is er norm aan het plakken aan me. Wil steeds bij mij zijn en moet haar opbeuren. Kan ik amper natuurlijk. Maar ze is ook zo lief en zorgzaam. Geeft mijn buik steeds knuffels en kusjes, komt met een kussen aan voor onder mijn buik op de bank en een dekentje. Zorgt voor mijn pantoffels etc. Wat een schatje en wat ga ik haar 2jr. 9mnd missen tijdens mijn opname. Allemaal hoor, toch is en blijft ze mijn kleintje. Zijn jullie kindjes ook zo extra hulpvaardig en zorgzaam? Oudste dochter (18 jr) is de afgelopen dagen heel druk bezig geweest met haar naaimachine. En heeft wat gemaakt voor haar kleine zusje. Ik mag niks weten natuurlijk. Reuze trots is ze erop. Vanmiddag lag er ineens een overlevingspakket op mijn nachtkastje voor in het zhs. Kaas pretzels en after eight chocolade. Een lief kaartje en een waterproof mascara voor het geval mijn mascara die niet waterproof is, uitloopt van de tranen. Hoe lief is dat hè. Heerlijk hoe ze er allemaal mee bezig zijn. Ben dol op mijn gezin!

Naomi16, Amer, betties en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.279
    28.377
    113
    spannend!! Ik hoop dat het doorzet! :D

9. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    @Zoranya goed dat je direct actie ondernomen hebt! Ons zoontje heeft ook kma.. ben benieuwd wat dit mannetje gaat doen, al kan ik nu dan (hopelijk) zelf op dieet gaan.
    Welke voeding hebben jullie nu gekregen?

10. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Mijn bevallingsverlof van onze oudste was heel heftig door kma, dus dat laat ik niet nog eens gebeuren. Ben er echt bijna aan onderdoor gegaan, hebben bijna 6 weken een baby gehad die van 8.30 tot 20.30 continue huilde.

dus ben vooral alert op signalen die je eerder ook bij je zoontje hebt gezien. Het hoeft niks te zijn, maar kan wel.

we krijgen nu eerst de Hero nutrasense pep 1. Mocht dat niet baten, dan zien we weer verder.

Hadassa vindt dit leuk.
  11. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Hadassa herstel vind ik idd pittig. Ik wil zoveel en merk dat ik teveel doe en dan wordt teruggefloten door mijn lijf. Ook vandaag door alle hectiek weinig rust gehad en dat merk ik dan meteen. En sterkte met de verkoudheid. Was ook flink verkouden met de keizersnede en hoesten daarna is echt :eek:

12. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Goed dat jullie dat gelijk gesignaleerd en opgepakt hebben! Ik zat zelf ook al te twijfelen of ik vast op dieet zal gaan.. mijn dochter heeft ook kma.

13. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Misschien wel idd, zeker bij die hele kleintjes vind ik het zo moeilijk om te zien dat ze pijn lijden. Maar van de andere kant is er misschien niets aan de hand en ben je op dieet voor niets.

14. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Ja precies.. het op dieet gaan is een kleine moeite vergeleken met baby’tjes in pijn zien.. maar ik vraag me af of het niet heel onhandig is om het niet te weten of het echt moet? En of je de kans vergroot dat ze het krijgen?

15. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik heb al sinds 3 uur vannacht weeën. Ben benieuwd of dit doorzet!

16. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
  17. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    @Orangeapple ooh spannend! Hopelijk zet het door!

Ik ben aangemeld op de kraamafdeling en ze gaan zometeen beginnen met de pilletjes op te steken. Ben benieuwd en zo verschrikkelijk bang tegelijk..

18. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @Banghartje oh wat een omschakeling voor jou nu :( kan me voorstellen dat dit veel met je doet. Ik hoop dat het bij jou ook vlot mag gaan. En dat je snel de kleine in goede gezondheid in je armen hebt.

@Hadassa oh wat een liefde straalt er uit je bericht van je kinderen. Zo lief :) mag je trots op zijn. Je zal de kleine zeker even missen maar gelukkig is dat maar even en zijn jullie daarna met zijn alle fijn thuis. Aftellen nu :D

@Orangeapple ohhhh wat spannend!!!! Hoe is het nu?

Wij zijn gisterenmiddag thuisgekomen en alles gaat goed. Vamnacht is hij wel veel wakker geweest en wilde hij veel bij mij liggen. Dus kort nachtje gehad :roflmao:

Maar oh wat is hij mooi en lief... zo verliefd op deze man.

Mijn bevalling is inderdaad vlot gegaan ja. Probeer dit weekend ff het verhaal te typen :)

Hadassa en Banghartje vinden dit leuk.
  19. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    @Banghartje! Logisch dat je het spannend vindt, probeer te denken aan de kleine die je binnenkort mag ontmoeten! Heel veel succes! Je kunt het!

@Wens84 wat fijn dat je zo kunt genieten. Ik ben benieuwd naar het verhaal!

Banghartje en Wens84 vinden dit leuk.
  20. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Heel logisch! En ij kan zeggen probeer te ontspannen maar mijn woorden halen echt niets uit ;)
    Ik kreeg direct krampen/harde buiken met die pillen en er werkte wel wat daarmee. Hoop dat dat bij jou net zo gaat zijn

Wens je heel veel succes, sterkte en kracht toe xxx

Deel Deze Pagina