1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Hier heeft helaas niks doorgezet naar het strippen. We de hele avond goede harde buiken gehad maar in bed weer weg gezakt. Redelijk kunnen slapen en nu gewoon spierpijn in mijn buik van de krampen. Maandag weer proberen. Maar hopelijk komt die kleine dit weekend gewoon uit zichzelf. Zondag alweer 40 weken. Mijn moeder zegt dat die op morgen aan het wachten is. Die verwacht een schikkelkindje haha. Ik vond momenteel alles prima als die maar opschiet!

Hadassa en Wens84 vinden dit leuk.
  2. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Oké strippen heeft misschien toch wel iets geholpen. Net de slijmprop verloren. Ze zeggen dat je vaak je moeder na doet toch qua bevalling. Die is dezelfde dag bevallen na dag ze toe de tijd haar prop verloor. Ben benieuwd. Hahah dat je blij kan zijn met zo iets smerigs

Hadassa, Wens84 en Banghartje vinden dit leuk.
  3. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Die hele slijmprop heb ik nooit gemerkt bij mijn vorige zwangerschappen/bevallingen...

Ik lees alles maar ben nooit zo sterk in individueel reageren. Maar sneu voor potentiele kma kindjes. Onthoud dat ze tot week 6 toenemende darmkrampjes hebben, wel of geen kma, dus dat daar dan vanuit dieten nog weinig uit op te maken valt. Maar bij extreme huilbaby’s kan het geen kwaad te proberen lijkt me.

herstel van een ks lijkt me ook niet niks... hoop zo dat het hier weer gewoon thuis gaat lukken! Heb het gevoel dat ik echt pas als laatste ga bevallen hier... het is rustig, geen medische bijzonderheden die eerder nodig maken. Mijn vk is van hands-off bevalling dus die strippen in principe pas na 41 weken. Dus het is hier een kwestie van geduld. En ntuurlijk ben ik er klaar mee, maar nog 2 weken houd ik ook nog wel vol.

verder ben ik heel benieuwd naar de bevallingsverhalen, maar ik kan me voorstellen dat de mama’s er nog niet helemaal aan toe zijn of prioriteit aan willen/kunnen geven dat hier al te delen.

@Banghartje zet hem op vandaag, je bent in goede handen. En ook jij kunt dit, eventueel met wat hulp. Ik wens je een goede bevalling toe waar je na afloop ook met trots op kunt terugkijken: dat heb je weer geflikt!

Hadassa, Naomi16 en Wens84 vinden dit leuk.
  4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @melliejzzz nou wie weet komt het toch echt op gang dan. Ik heb ook nooit een slijmprop gezien. En ook hier hebben wij als grapje dat het wel schrikkeldag zal worden. Ik vind het prima!
    @Orangeapple hopelijk is het bij jou echt begonnen!! Succes

Hier... Gister zat ik heel goed qua energie. Zowaar wat ondernomen en savonds zelfs nog de badkamer gesopt haha. 's-nachts een uurtje krampen gehad maar weer geen regelmaat of sterker wordend. Voel me nu weer minder fit, weer zo buiten adem als ik wat doe. Zo op pad voor boodschappen, zie er nu al tegenop. Verder naar rustig aan dan.

Wens84 vindt dit leuk.
  5. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    @Amer Dankje! Bij jou gaat het ook snel genoeg door zetten hoor! Mijn gynaecoloog is ook niet voor het inleiden, hij doet het enkel als hij niet anders kan. Hij zei dat ik tijdens het weekend heel ziek kon gaan worden en dan een spoedkeizersnede ging krijgen door de zwangerschapsvergiftiging. Dus beter voorkomen dan genezen!

liefst had ik zelf ook gewacht tot hij uit zichzelf ging komen! Dan is hij volledig klaar om te komen. Hij zat helaas nog lekker goed, maar mijn lichaam heeft anders beslist :/

Gisteren na het onderzoek had ik nog geen opening, deze morgen had ik toch al een “losse vinger” opening uit mezelf. Dus is al goed nieuws! Heb na het pilletje wat menstruatiepijn, maar zeker niet onuitstaanbaar gelukkig!

Naomi16 en Wens84 vinden dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
  7. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113

Bijgevoegde bestanden:

Hadassa, Naomi16, melliejzzz en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    Oohhhhh ♡♡

Wens84 vindt dit leuk.
  9. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    Oooh zo mooi!

Wens84 vindt dit leuk.
  10. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    wat een plaatje!! En ik was al zo jaloers op de mama’s met bub, nu helemaal, hihi!

Wens84 vindt dit leuk.
  11. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Sorry :oops::roflmao: ben ook zo enorm verliefd

betties en Amer vinden dit leuk.
  12. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ha dames, na een voorspoedige bevalling ben ik einde van de ochtend bevallen van onze tweede zoon. Wij zijn nog in het ziekenhuis maar mogen als het goed is snel naar huis!

Elraange, Naomi16, Maan92 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    Van harte!! en op de uitgerekende datum! Goed gedaan! :D

Orangeapple vindt dit leuk.
  14. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Oh waaaaauw dat is snel gegaan! Jezus! Proficiat en geniet ervan! Ben wel benieuwd naar zijn naam :o:

Ik lig hier nog wel even alles weg te puffen:roflmao: het gaat een schrikkeljaar kindje worden :D

Wens84, KleineLai en Orangeapple vinden dit leuk.
  15. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk snel naar huis

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    oh spannend!! :D Gek om dat nu al te weten, haha

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    Hoe staat het er bij jou voor?

18. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wauw! Op de uitgerekende datum! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gegaan is

19. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Er is hier van alles aan het rommelen. Krampen die zeerder doen dan eerdere harde buiken maar zeker nog geen weeen. We ontspannen gewoon lekker en hopelijk word dit nog iets.

KleineLai en betties vinden dit leuk.
  20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat het goed en snel ging. Wat is zijn naam?

Deel Deze Pagina