ja herkenbaar hoor. Je wilt gewoon weer lekker je dingen doen en je ziet ook teveel. Dat heb ik tenminste altijd. het hoesten wordt erger nu. Ik zie er wel tegenop weer dit te hebben. Neem al goed neusspray en pcm. Baal ervan.
Ahhhh heerlijk, lekker thuis! Is ook zo’n omschakeling voor een baby, van de warme buik naar een wereld die nieuw en onbekend is. Groot gelijk dat ze dan lekker bij mama willen liggen
Wat een super bericht en zo snel ook gegaan. Van harte gefeliciteerd meid met jullie lieve zoontje. Heerlijk dat hij er is en alles goed is gegaan. Lekker bijkomen en genieten nu.
@Zoranya Ik hoop dat de andere voeding gaat helpen joh. Zo machteloos als zo’n kleine baby al zoveel pijn heeft. Niet tof. @Banghartje Ik hoop dat het bij jou ook allemaal voorspoedig mag gaan en dat je vlug een bub hebt. Ik wens je een heel mooie ontmoeting toe. @Orangeapple Gefeliciteerd! Heel veel geluk en liefde gewenst. Hopelijk ben je inmiddels thuis. @Wens84 Wat een prachtig mannetje! Voor alle andere dames.... Ik probeer zoveel mogelijk te volgen, maar onthoud niet alles. Ik hoop dat jullie ook vlug een bub hebben, dat gun ik jullie echt. Wachten valt gewoon niet mee en de laatste loodjes...kom vooral hier spuien...lucht toch een beetje op, denk ik? Hier gaan we momenteel elke dag naar het ziekenhuis, dus ik vind het even heel erg pittig. Eigenlijk ben ik fysiek best op, na de 9 mnd misselijkheid, spanning van de laatste twee maanden etc., maar voorlopig is er nog geen ruimte om daar aan toe te geven. Gelukkig een TOP kraamverzorgster, dat scheelt echt zoveel. En de baby is zó lief. En de andere drie zijn zó verliefd op hun broertje, dat is iets om heel erg dankbaar voor te zijn. Ik probeer die kleine grote dingen even extra te waarderen. Mijn bevallingsverslag volgt later, als iedereen bevallen is, lijkt me fijner voor alle dames ha ha.
@Orangeapple gefeliciteerd! En super leuk op de uitgerekende datum hopelijk alles goed gegaan en nu lekker genieten thuis @Banghartje @melliejzzz succes dames hoop snel op geboortenieyws van jullie kant
@Wens84 mijn vruchtwater is om kwart voor 9 gescheurd. En een uurtje erna is het gewoon volledig leeggelopen dus we wachten af wanneer meneer zich meld! Zijn harttonen zijn geweldig goed!
Hier al anderhalf uur harde buiken en oefenweeen... ben moe maar van er niet mee in slaap, schrik steeds wakker. bij onze zoon tot 3x toe vals alarm gehad, dus durf niet teveel te hopen dat dit het is. Manlief is naar een quizavond bij de voetbal als organisator. Ik lig op t bevalbed tegenover de badkamer omdat dochter pavor nocturnes aanvallen had (nachtangst) en dat scheelt mij traplopen aangezien wijzelf op zolder slapen. eigenlijk zou het handig zijn om onder de douche te gaan zitten nu om te kijken of iets doorzet maar het bed is zo lekker warm...
Ohhh @Orangeapple gefeliciteerd! En @Banghartje je klinkt minder bang, hoop dat dat ook zo is! We denken aan je @Yelly ook aan jou, wat mooi wat je zegt over de kleine grote dingen <3
@Amer Hopelijk zet het door!! Ik duim alvast!! @Naomi16 indd, ik had het mezelf veel erger voorgesteld als het werkelijk is voor mezelf nu. Ik heb tot nu toe de weeën goed kunnen wegpuffen. Op dit moment worden ze wel heviger en pijnlijker. Maar deze uurtjes heb ik toch al overleefd
@Banghartje enig idee hoeveel cm je zit? hier dochter net weer een aanval. Heb haar bij me genomen, ze slaapt nu, maar met een verhoogd 1pers bed zonder randjes durf ik haar niet alleen te laten. De harde buiken en oefenweeen vielen ff twintig minuten weg maar komen nu terug. Niet ideaal om op te vangen met een kleuter tegen je aan in een bed van 90 cm .manlief geappt of ie miss toch maar thuis kan komen...
@Amer op dit moment 3,5cm en 1,5cm baarmoederhals. Epidurale is geprikt, vooral door de hoge bloeddruk stabiel te houden. Hij was 16/10. Hij begon te stijgen. Hopelijk gaat het sneller nu
Hier niks doorgezet. Man was iets na middernacht thuis, heeff dochter weer in eigen bed gelegd, mij een pcm gegeven en is gaan slapen. Ik heb nog ff heerlijk 20 minuten onder de douche gezeten en erna geslapen: de oefenweeen zijn niet meer teruggekomen. hoop zo dat jullie vandaag je schrikkelkindje kunnen gaan knuffelen @Banghartje
@Amer he wat jammer dat het niet doorgezet heeft @Banghartje zo blijvoorje dat je wat ontspannender klinkt in je berichten. Hoe gaat het nu? Hoop dat je inmiddels al fijn aan het babyknuffelen bent. @melliejzzz hoe gaat het bij jou? Lees alles hoor dames maar lukt me even niet op alles te reageren. Ben iets te snel afgeleid en onthou dan niet alles hahaha
@Wens84 Helaas nog niet. We hebben op dit moment 9-9,5cm opening, maar we hebben een sterrenkijkertje.. tis echt een specialleke hahah dus momenteel lig ik hier op handen en knieën, om hem te kunnen doen draaien Nog even geduld! Ik vind het allemaal wel best meevallen!
Toen ik “on all fours” lag was ik echt niet meer in staat te appen. Maar ik lag zo bij 10 cm. Omdat ik niet mocht meepersen. Hopelijk draait ie en heb je Over 2 uur vast!
jij bent echt volledig ontspannen dat je nog een bericht post dan! Kanjer! Doe je goed. Zet em op... bijna je baby