1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Ik ben voor, maar geen idee hoe dat moet :)

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Potverdorie zeg... VK vanmorgen: baarmoeder zat nog heel hoog, baby moest echt nog wel flink zakken. Dus kon 2 kanten op. Nou ja, na even slapen en in bad gezeten te hebben is het zeker niet heftiger geworden. Dus ik denk dat het toch weer stilvalt hier.

3. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    @betties wat balen zeg!

@KleineLai, herkenbaar dat 'rustig' wachten. Hopelijk duurt het wachten niet zo lang meer!

@niki86 leuk idee, maar ik heb geen Facebook:o:

KleineLai vindt dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    He stom! Die voorweeen zijn zo misleidend he? Ik heb ze ook al bijna 3 weken en negeer ze maar sinds een week.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Voelde echt niet als voorwerk en zo beoordeelde de VK het ook. Het rommelt nog steeds wel. VK belde net hoe het ging. Die zei ook: laten we de nacht afwachten, het kan zo maar doorzetten. Niet druk maken, lekker rustig aan. En eventueel morgen nog een keertje checken en wellicht strippen.

6. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Ah dames jullie maken het spannend hoor!
    Ik denk aan jullie. Kan me voorstellen dat er behoefte is aan bubs!

7. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ha dames!

Leuk nieuws :D

Vanochtend om half 7 werd ik wakker van de eerste wee.. Rond 9.00 uur waren we in het ziekenhuis om 12.17 uur is onze zoon Tycho geboren! We maken het beide goed en gaan zo lekker naar huis!

Hadassa, niki86, Dinpin en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gefeliciteerd! Dat had ik ook gedacht vandaag, maar helaas. Klinkt lekker positief en vlot en zo dan lekker naar huis. Heerlijk!

Anouk1989 vindt dit leuk.
  9. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Oooooh wat leuk zeg, gefeliciteerd!!

10. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Gefeliciteerd! Heel veel geluk en liefde gewenst!

11. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ooh, alle dames die hun baby’tje gekregen hebben gefeliciteerd!

alle dames die nog aan het wachten zijn sterkte! Het kan niet lang meer duren!

hier even afwezig geweest ivm alle zorgen rondom onze dochter. Na veel onrust en bloed in de ontlasting zijn we donderdag begonnen met de Hero pep, maar na 2 dagen weer een terugval. Dus vanochtend huisarts gebeld voor een verwijzing naar de kinderarts. Hier konden we gelukkig vanmiddag al terecht omdat er iemand was uitgevallen.
    Na het luisteren naar ons verhaal en het bekijken van de foto’s met het bloed in de ontlasting en het feit dat ze op dag 12 nog niet terug is op geboortegewicht is haar eerste diagnose een vrij heftige koemelkeiwitallergie, dus per direct over op de neocate. Gelukkig hadden we nog een blik staan van onze oudste dochter, die nog net goed was.
    Nu moeten we donderdag terug om te wegen, om te kijken of ze wel genoeg aankomt op deze voeding.

12. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    @Anouk1989 van harte gefeliciteerd. Snel gegaan, wat fijn!

@Zoranya wat een zorgen. Hopelijk gaat de nieuwe voeding rust brengen.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    Hoera! Van harte! Lekker vlot gegaan :)

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    Wat heftig joh! Goed dat jullie andere melk gaan proberen! Hopelijk knapt ze daarvan op! Beterschap!

15. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Dat is lekker snel! Gefeliciteerd! :)

16. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @Zoranya
    Ik hoop dat de andere voeding helpt! Hoe gaat het met jouzelf?

Wij sloten vandaag alweer de kraamweek af. Ik ben helemaal gesloopt door de hele situatie met ziekenhuisbezoeken etc maar desondanks...wat hebben we het onwijs goed gehad met onze meer dan fantastische kraamzorg.
    Anders was het helemaal een rampzalige week geweest.
    Zó lief, zorgzaam, gezellig en betrokken. Onze kinderen gaan haar zeker missen. Het buiten spelen, betrekken in de verzorging, knutselen etc. Geweldig!

17. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Gefeliciteerd aan alle mama's met nieuwe beebjes!! En heel veel succes met de laatste loodjes aan alle dames die nog in spanning afwachten!! En sterkte voor alle beebjes die een moeilijke start hebben!

Mijn verhaal: eigenlijk heel onverwachts werd ik op de uitgerekende datum snachts wakker van milde weeën. Het was nog niet duidelijk of het voorweeen waren of niet. Ze werden steeds regelmatiger en ben ik gaan douchen om te kijken of het weg zou trekken. De weeën trokken niet weg en werden snel sterker en regelmatiger waardoor ik ben gaan timen. Kort daarna besloten de vk te bellen. Toen de vk er was moesten we meteen door naar het ziekenhuis. En een half uur na aankomst in het ziekenhuis is hij al geboren. Met andere woorden, zo moeizaam als de eerste bevalling ging, zo snel ging de tweede :eek: twee uiterste!

We maken het goed, hij is wel wat onrustig en wil alleen op mij slapen. Ik ben daardoor de hele dag met hem bezig, wat ook wel weer fijn is. Ik kom niet echt toe aan andere dingen zoals zp. Maar ik probeer af en toe te lezen en denk wel aan jullie!!

Banghartje, KleineLai, Naomi16 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Hier weer aan de oefenweeen. Geen echt werk, grmbl.

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    22 uur POEF en dat waren mijn vliezen! Inclusief tsunami .... Nu wachten op weeën en regelen dat de boys opgehaald worden. Kijken wat de nacht gaat brengen.

Dinpin, Banghartje, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @betties
    Spannend. Hopelijk vlug weeën. Ik denk aan je. Een prachtige ontmoeting met je baby toegewenst!

Deel Deze Pagina