Oooh @betties hopelijk heb je je jongste inmiddels kunnen knuffelen! hier wederom niks. Al slaap ik echt voor geen meter. Afgelopen nachten ook maar 5 uur geslapen van de 8-9 dat ik in bed lig, volgens mn Fitbit. Schijnt voorbereiding te zijn op de aankomende onderbroken nachten maar ALS IK SLAAP DUURT WACHTEN MINDER LANG.
39 mag ook, vind ik. T is mooi weer vandaag. En mn wasmachine is stuk. In elk geval, nadat manlief gisteravond iets verschoven heeft voert ie t water niet meer af. Lekkere timing hè...?
Update van mijnkant. Nog steeds geen baby ... Vliezen nu 24 uur gebroken. Vorige nacht een uur of 3 pittige weeën gehad maar ineens stopte dat. De hele dag bleef het stil of wat gerommel, om gek van te worden. Om 15 uur toch "even" voor check naar het zkh, harttonen zaten nl aan de bovenkant (ideaal tussen 110-160 en ik zat bij 3 metingen op 162). Daar bleek alles overvol en schoot het niet op. Ik was zo blij dat ik geen weeën had al die tijd! Uitslag was conditie baby en buik prima voor nu. Ik was inmiddels wel behoorlijk uitgeput maar kreeg toch niks voor de nacht. Ook opnemen kon nog niet want geen plek. Om 18 uur pas weer thuis met advies: als het vannacht spontaan begint is dat ok maar pak vooral nog even rust. Komt er niks dan 8.30 melden voor inleiding. Dat klonk wel als een fijn plan op zich. Nu net toch 3 uurtjes geslapen en nu piekerend wakker. Vind het ineens allemaal doodeng. Weet het: morgen is er hoe dan ook wel een baby. Nu geen/weinig activiteit. Niet zo gek met mijn halve paniekaanval nu. Maar het hele zkh scenario vind ik ook doodeng: forceren met opwekken. Ga ik dan niet van 0 naar 100 en trek ik dat wel? Een onbekende VK en wat als die niet beschikbaar is? Als ik moet wachten met persweeën etc etc.... Brrrrr En dan nu weer proberen te slapen... Yeah right.
Sterkte Betties, jeetje Zo vervelend dat het ziekenhuis zo vol zit! Ik hoop dat je toch een beetje kan slapen .. of iig rusten. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hoofd 100km/u gaat nu! Hier is het ook ongeveer begonnen. Ik heb al de hele dag voorweeen die dan weer afzakken en dan weer opkomen. Om 22u wilde ik gaan slapen en toen kreeg ik een half uur later een flinke wee. Nu ondertussen alweer 1.5 uur wakker en de weeën komen ongeveer om de 8 a 10 minuten. De ene sterker dan de ander dus het is nog niet echt begonnen maar van slapen komt zo niets terecht zo natuurlijk. Ik hoop dat ze afzwakken zodat ik kan slapen, en dan morgenochtend mogen ze er vol tegenaan van mij
@KleineLai hopelijk heb je nu regelmatig. Poeh want zo'n lange aanloop is echt zwaar weet ik inmiddels... Zet hem op! Hier nu toch al echt rotweeen. Ik probeer ze te negeren maar dat gaat niet. Wel nog te weinig. Weet niet zo goed wat ik ermee moet .. thuis of zkh toch straks... Nou ja heb nog even om het aan te kijken.
@betties wat vervelend dat het zo lang bij je duurt.. Veel succes @KleineLai ik ben benieuwd of het is doorgezet. Veel succes in ieder geval!
Spannend bljft het weer... hier ook weer avondje oefenweeen. Van 1-6 goed geslapen. Vanmiddag controle vk. Ben wel klaar voor het echte werk nu!
@betties en @KleineLai hopelijk vlug een bub. Voor de andere wachtende dames ook hoor! Wie weet hoeveel baby's er vandaag mogen komen.
@betties heel veel succes vandaag!! @KleineLai hopelijk zet het bij jou ook goed door en hebben jullie allebei snel jullie baby!! @Hadassa hoe gaat het? @Yelly hoe gaat het nu met jou? Ik hoop heel erg voor je dat het binnenkort rustiger voor je wordt. @Amer spannend! Succes bij de vk. @Naomi16 @Maan92 rommelt het al bij jullie?
@Orangeapple sinds maandag denk ik elke keer dat het begint maar telkens zakt het weer af...Best frustrerend want slaap op deze manier erg weinig en ben voor mijn gevoel alleen maar aan het wachten. Ik hoop heel erg dat dit niet nog een week duurt zo
Ik dacht gister ook even dat het op gang kwam, maar bleek uiteindelijk niks.. wel jammer, was goeie timing geweest..
Vanmorgen vroeg om 7u bevallen van onze gezonde jongen , Rémy. 3080 gram en 50 cm. gisternacht begonnen de weeen om 2.30u , om 4.30u zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar ik toen al 7 cm had. De weeen waren heel erg intens waardoor ik toch wel heb gekozen voor een epidurale. Ik kon ze moeilijk opvangen. Rond 7u kwamen de weeen door de pijnstilling heen, en ik moest toch zo nodig poepen , haha. Toen bleek ik 10 cm te hebben.. ik mocht persen; 2 persweeen en hij was er.
@Anouk1989 @KleineLai van harte gefeliciteerd met jullie jongens Alles goed met jullie? @betties hopelijk ook jij je kkeine in je armen op dit moment en anders nog veel succes!!