1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Hier evenrjes wat afwezig geweest door drukte en vermoeidheid :oops::oops:

Zijn er meer die al wat last hebben van kraamtranen??:rolleyes: maandag mocht dochter uitdelen op school en kreeg een foto van de juf, alle kinderen hadden een rompertje gekleurd en dat was als een soort waslijn opgeplakt op een groot stuk papier met vermeld gefeliciteerd met je broertje..... en hoppa daar waren de kraamtranen waar ik geen last van dacht te hebben hahahaha.

En zojuist de kraamverzorgster uitgezwaaid. En hoe fijn het ook is om je huis weer voor jezelf te hebben kwamen ook nu de kraamtranen weer en helemaal nadat ik haar stukje tekst in het kraamboek las :cry::cry::cry: we hadden echt een super lieve en fijn kraamverzorgster. Was ook zo enorm goed voor onze oudste. Hadden cadeautje en kaart voor haargekocht en dochter had een tekening gemaakt.

Onze zoon L.iam doet het echt geweldig. Heerlijk tevreden mannetje en slaapt echt heel goed. Hoef er snachts maar 1 x uit voor de fles dus echt perfect.

Naomi16 vindt dit leuk.
  2. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Wauw! Ook snel gegaan. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker uitrusten en lekker baby knuffelen nu!!

3. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    #3163 Orangeapple, 4 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2020
    Kraamtranen.. check! Ik dacht er ook mooi geen last van te hebben :roflmao: Nou totdat bleek dat mijn zoontje niet goed groeide :( Nu aan het bijvoeden met kunstvoeding en dat lijkt weer de goede kant op te gaan. Of omdat ik mijn zoontje gewoon zo mooi vind en blij met hem ben. Of omdat mijn oudste zo lief is en het goed doet ondanks alle veranderingen.. ga zo maar door :confused:

Wat leuk van de juf dat ze dat geregeld heeft! Een mooie reden voor kraamtranen ;) oh ik vind het ook fijn met kraamzorg. Toch weer zo'n moment hè als ze weg gaan en je het alleen moet doen.

Naomi16 vindt dit leuk.
  4. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @kraamtranen
    Nog geen enkele kraamweek gehad.
    Volgens mn kraamzorg ben ik de meest stabiele relaxte kraamvrouw ever. :)

@2 persweeen
    Daar ben ik een beetje jaloers op :oops::D

Hier gaat het redelijk.
    Fysiek ben ik soort van ingestort.
    Paar mega blauwe plekken op mn buik van de versie :rolleyes:en de laatste keer ziekenhuisbezoek is gelukkig in zicht.
    Het was, ook voor de kinderen, een heel heftige week.
    Man gaat volgende week weer werken en ik hoop vurig dat het dan verder een tijdje rustig blijft zodat ik mentaal ook ff kan bijkomen.

Want ja, ik ben relaxed, maar dat is deels geforceerd, want anders word ik echt gek

5. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd @KleineLai :)

En laat die tranen maar lekker lopen allemaal! Niks mis mee.

Orangeapple vindt dit leuk.
  6. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
  7. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Gefelicoteerd @KleineLai ! Klinkt als een prima bevalling.

zit hier verder maar te wachten. Met vooral s avonds en s nachtd harde buiken en voorweeen. Slaap echt belabberd.
    Nog steeds geen vibi, wel weer rug aan makkelijke kant. Vk schat bib nu 7,5 pond. Ik teken ervoor! Afgesproken dat bib zich morgennacht meldt, want dan heeft zij dienst. Laatste 4 controles steeds bij haar :).

8. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Gefeliciteerd @KleineLai

kraamtranen: check, heb best wel wat gehuild in de kraamweek. Mede ook doordat ons kleintje gewoon niet zo lekker ging. En door vermoeidheid. Ik lijk nu weer iets stabieler te zijn gelukkig.

hier lijkt het de goede kant op te gaan. Huilen is aan het afnemen en vannacht 1 x 4 uur tussen de voeding en 1 keer 5 uur zelfs! Morgen naar het ziekenhuis om te kijken of ze voldoende is aangekomen.

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Even een bericht van mij: om 12.04 is onze zoon J.im geboren! Werd toch inleiden maar bleek al op bijna 5cm te zitten. 10.30 start infuus op laagste stand. Binnen 10 minuten mega heftige weeën. Na half uur al persdrang maar hoofd bleek iets verkeerd te liggen en nog een randje. Was heel hard werken (hoofd moest met grootste diameter erdoorheen, au!), Maar dus uiteindelijk met 1,5 uur klaar ! Hoe bizar!!

Dinpin, melliejzzz, Naomi16 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @KleineLai jij ook gefeliciteerd! Wat een ukkir in gewicht. Die van mij is 3895 en 53 cm

KleineLai vindt dit leuk.
  11. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
  12. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd @betties :)
    klinkt alsof het meeviel met de ziekenhuis bevalling? In totaal dan.

@Zoranya fijn dat het beter lijkt te gaan! Ik duim even mee dat het gewicht morgen zo is als gehoopt!

Zoranya vindt dit leuk.
  13. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
  14. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Oooh alweer een jongetje erbij, gefeliciteerd! Heb de lijst niet meerparaat maar de jongens zijn tot nu toe in de meerderheid ofnie?

klinkt alsof t inleiden meeviel en ze vooral goed geluisterd hebben naar je angst door je alleen ff op laagste dosis opwekkers te zetten!

15. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    @betties gefeliciteerd joh. Heel veel geluk en liefde gewenst

16. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    @Anouk1989
    @KleineLai @betties
    Heel dikke proficiat dames met jullie kleine spruit! Nu kan het genieten eindelijk beginnen!

@kraamtranen, ja.. we mochten vandaag naar huis en heb al de hele dag gehuild. Alles wat er tegen me gezegd word, ik moet ervan huilen. Ik ben mentaal een beetje op.. mijn bevalling was heel erg zwaar en ik heb zoveel pijn van mijn knipje.. ik weet niet hoe ik mezelf moet houden. Ik voel me zo een slecht en zwak persoon..

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.282
    28.409
    113
    gefeliciteerd jij ook! Wat een flinkerd! men super fijn dat de inleiding zo is meegevallen! Je was zo bang, dus echt heel fijn :)

18. Naomi16

Naomi16 Lid

18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    joh niet zo gek doen! Zo’n knip is hartstikke naar en heftig en bevallingstrauma is niet voor niets een begrip. Je mag je echt wel rot voelen, maar goed denken over jezelf hoor!

Amer vindt dit leuk.
  19. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @betties jaaa daar is ie dan! Gefeliciteerd met jullie kleine man! Fijn dat het nog zo vlot is gegaan.

@Banghartje is echt niet raar hoor. Gewoon laten gaan en vooral echt je rust nemen nu. Komt echt goed. Dikke knuffel

Ik ben blij dat er meer zijn met kraamtranen :oops: gisteren kon ik er niet mee stoppen dat zelfs mijn dochter mee ging doen omdat ze zo blij is met ons gezin :rolleyes: nou dan stoppen mijn tranen helemaal niet meer :roflmao::roflmao: volgens mij voel ik me vandaag weer iets beter hahaha.

20. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Zullen we anders even een bevallijst maken? Dan weten we wie wat wanneer en gewichten enzo :) anders onthou ik het allemaal niet hahahahah

Deel Deze Pagina