Ik heb zojuist mijn baas verteld dat ik zwanger ben, was wel even een klein dingetje, werk pas 4 maanden hier (wel vast contract). Zegt hij dat hij al een vermoeden had! hmm....denk niet dat ik het lang verborgen kan houden......
Ik heb gebeld met de verloskundige praktijk. Dat ik begin te vermoeden dat ik verder zwanger zou kunnen zijn. En ze stelde voor om a.s. maandag vast een echo te doen. De echo en intake voor de 15e blijven gewoon staan. Yesssss maandag dus al een echo!!!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ 9 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 11 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij ha 15 - Wens84 - 1e echo 16 - Orangeapple - 1e echo + intake vk 19 - Vlindertje95 - bloedafname ha 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 22 - DoeEenGok - 1e echo + intake vk 22 - Mommy11 - echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vak 25 - Anouk1989 - 1e echo + intake vk 25 - Wens84 - 2e echo + intake gynaecoloog 25 - Hadassa - 1e echo + intake vk + doorverwijzing gynaecoloog. Augustus 2 - BangHartje - 1e echo 7 - Amer - intake vk + 1e echo ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Vlindertje95 - 5w
buikje....heb afgelopen week nog iets te strakke jurkjes aangehad en in de middag begon ik toen echt een buik al te krijgen, was hem opgevallen....
Enorme buik, ben niet de slankste maar hij is echt enorm. En ik voel echt al diezelfde bekkenklachten. Niet zozeer rug klachten maar echt dezelfde pijn als mijn vorige zwangerschap bij bepaalde houdingen/bewegingen. En dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk bij 5 weken. En mijn gevoel en misschien zit ik er wel helemaal naar hoor maar dan weet ik het liever zeker en wacht ik daarna nog anderhalve week op de echo hahaha
ben continu aan het spieken hier (stiekem want ben op het werk) of er al updates zijn over de echo's van vandaag
ppff snap je zenuwen wel ja! Gelukkig is het bijna zover en weet je hopelijk meer. Ik duim voor allemaal mooie echo's dames
Ik ben ook heel benieuwd hoor, spannend de eerste echo’s. Hopelijk bij allemaal mooie echo’s! Succes meiden.