Oh meiden ik ben zo dol gelukkig Was niet verder als gedacht ze komt op rond de 6 weken uit. Hebben zelfs de hartslag gezien onze mini Volgende week donderdag weer echo en dan ook de intake, kan niet wachten
@Wens84 wat fijn zeg! En ook fijn dat je volgende week alweer mag! Was deze echo omdat je dacht dat je misschien al verder was?
Nou meiden, voor mij is het niet positief maar ook niet negatief. Vanmorgen weer wat licht bloedverlies. zojuist echo gehad. Ze zag een mooi dooierzakje en vruchtzakje en dacht een vruchtje te zien (maar dit kon ze niet met zekerheid zeggen, paste bij de termijn van 6 weken). Ze zag ook wat bloed in de baarmoeder dus er komt nog wat aan. Kon allerlei oorzaken hebben.. Kon ook zijn dt 't 2 vruchtjes waren waarvan er nu 1 wordt afgestoten. 't is voor nu gewoon afwachten en voor op vakantie kijken waar 't dichtstbijzijnde ziekenhuis is voor als het toch mis gaat (zekere voor 't onzekere). Over 2 weken gaan we opnieuw kijken.
Ja klopt, maar zoals @Zoranya al zegt, ik zal wel snel HCG aanmaken hoe dan ook ben ik wel blij dat ik vast een echo heb gehad
Fijn dat je al zo snel terecht kon. En inderdaad met deze termijn is het nog heel lastig te zien allemaal. Hoop dat je evengoed wel kan gaan genieten op vakantie!
@Mandytje lastig is dat hè; ergens fijn dat ze zeggen "past bij de termijn", maar herken dat het nog niet helemaal geruststellend is als je nog geen kloppend hartje hebt gezien. Hoop dat je het een beetje bij je neer kunt leggen en straks lekker van je vakantie kunt gaan genieten! @Wens84 nou dat snap ik idd, hele geruststelling als je een kloppend hartje hebt mogen zien! En zo blijkt maar weer dat ieder zn HCG aanmaak verschillend is. Hier nog weinig klachten, zo nu en dan vlaag van misselijkheid (met name als ik honger krijg), regelmatig hoofdpijn (maar daar ben ik wel aan gewend ). En dat werkt dat soms ook weer verontrustend.... "zou het nog wel goed gaan" .
Wat is die 1e periode toch onzeker he bij mijn 1e zwangerschap totaal geen last van gehad. Onwetendheid denk ik, maar nu is dat toch wel anders hoor
Lastig Mandytje, zo ga je toch niet geheel gerust je vakantie in. Probeer toch lekker van je vakantie te genieten! @Wens84 Ik vind die eerste periode vreselijk (de tweede en derde periode ook, maar dat is persoonlijk ). Gezien mijn leeftijd ben ik extra bewust dat het mis kan gaan, maar probeer toch zoveel mogelijk te ontstpannen hierbij. Nu lukt me dat een beetje, echter de vorige 2 weken totaal niet, ben er dan alleen maar mee bezig. Nu denk ik, het voelt goed, dus het zal wel goed zijn. Enige waar ik bezorgd om ben, is dat ik de dag voor de eisprong zo enorm veel gedronken heb. (was niet geheel de planning, waren maar 4 cocktails, alleen achteraf zat er in elke cocktail 4 shotglaasjes aan alcohol in......)
@Wens84 Wat fijn zeg!! @Mandytje Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.. een kloppend hartje was wel fijn geweest om te zien.. Probeer lekker te genieten van je vakantie, ontspanning is altijd goed Hier wordt de misselijkheid met de dag erger.. afgelopen nacht ook nog eens een halve nachtdienst gehad, werkt natuurlijk niet bevorderlijk
Geloof nooit dat die avond drinken voor de eisprong veel uit kan maken. Probeer dat echt maar van je af te zetten Verder heb ik ook echt een goed gevoel erbij. Helemaal nu ik die echo gehad heb en zou het liefst mijn dochter het nu willen vertellen. Maar mijn man wil echt nog even wachten helaas
Klachten: soms zeurend gevoel onder in mn buik en met vlagen enorme rugpijn die doortrekt naar mijn been. Vind dat soms wel eng maar geloof dat ik dat vorige zw ook had. Denk ook grotendeels met mijn bekkeninstabiliteit te maken. Wordt ook zo gek van deze onzekere periode. Bah.
Joh wat zijn er in dit topic veel misselijk zeg. * even afkloppen * maar ben blij dat ik daar geen last van heb. Vorige zwangerschap ook niet gehad. Wel ben ik nu angstig met betrekking tot mijn bekken instabiliteit. Doordat ik al met regelmaat dezelfde pijnen voel als met mijn vorige zwangerschap. Zal dit ook wel direct bespreken met de genaecoloog
Hier ook gelukkig niet misselijk, verwacht ik ook niet, aangezien ik vorige zwangerschap ook niet misselijk geweest ben ( op 2 keer na, dat binnen 5 seconden ook weer weg was). Echter dat van de bekken instabiliteit herken ik helaas maar al te goed, veel last van onderrug/stuitje, steken door bil/stuitje bij lopen.....Dus als ik het mijn schoonzusje heb verteld en zij is bereid mij weer te behandelen, dan weet ik dat ik weer elke week een uur bij haar op tafel lig.
De gynaecoloog vermoedde een innestelingsbloeding. Ze zei dat het nog 12 dagen donker verlies kan zijn. Het bloedverlies vrijdag en zondag waren enkel ‘s ochtends bij het opstaan bij het eerste plasje en vanaf dan bruin bij het afvegen. Misschien ook goed doorbloed? Ben op dit moment ook super verkouden, dus misschien van ‘s nachts hevig te hoesten?Vrijdag een hele goede echo gehad met kloppend hartje en een vruchtje dat naar behoren groeit! Ik ga vandaag nog eens terug bellen of ik deze week nog eens mag langskomen, zodat ik gerust op vakantie kan vertrekken en anders is het 2 augustus.
@misselijk hier wel flink veel last van misselijkheid. Vandaag op werk weer een aantal keer moeten overgeven. Ik hoop zo dat het niet zo erg wordt als de vorige keer..
Hier ook... Fulltime en 2 Kids... Ben nu ook even kapot.... Al denk ik dat de moeders met kleine kindjes thuis het minstens zo zwaar hebben. Mijn grote kindjes redden zich behoorlijk zelf.