@Pitaa91 wat fijn van de goeie echo Ohhh al dat lekkere eten hier hahhahahaha Gisteren voor het eerst echt een off dagje gehad hoofdpijn en zo verschrikkelijk moe. Ben zo blij dat ik vakantie heb. Had dit op mijn werk niet vol kunnen houden. Tussendoor 2 keer in slaap gevallen op de bank gisteren s'avonds knapte ik eindelijk iets op. Rond 11 naar bed en ben nu alweer 3 kwartier wakker dus wordt weer een zware dag vermoed ik
Hebben jullie je ook aangemeld voor babyboxen? Ik heb de ophaalkaart voor de Blokker inmiddels in huis. Na de echo volgende week woensdag ga ik m ophalen.
Babyboxen heb ik weinig mee. De Kruidvat vind ik handig, want tas. Maar wegwerpluiers, spenen etc gebruiken we niet echt en al die reclame en opdringerige telefoontjes, nee ik koop mn spullen zelf wel
Heb me aangemeld voor babydoos (vroeger Etos, nu Blokker) en de blije doos van prenatal. Kruidvat zal ik me ook nog ff aanmelden. Is bij onze zoon iets niet goed gegaan. Kreeg 3x herinnering dat ik t nog niet opgehaald had... 2ex ook gebruikt, maar erna toch maar eerlijk aangegeven dat er een foutje in het systeem zat. Kruidvat idd praktisch: tas, pak luiers, pak billendoekjes, fles badschuim. Al gebruik ik geen badschuim en geef ik dat soort dingen weer door aan stichting babyspullen. Oh en die van babydump is ook een aanrader. Geen reclamezooi, maar wel een knuffel(zeehond), 2 bewaarbakjes en 2 tuitbekers, een MAM-fopspeen en zo’n autohanger van baby on board. Moet je alleen wel fysiek ophalen in een babydump winkel en die zijn niet overal. Dus ff kaartje invullen en standaard in je handtas hebben. Ben je dan een x in een stad met babydump, kun je m zo ophalen.
Dank je! Ga straks eens kijken op internet wij hebben hier een babydump vlakbij zitten dus zal er nog wel eens komen
Jaaa zo blij. Net de echo gehad en het is allemaal goed. Ben qua termijn 2 dagen vooruit gezet dus 9+3 nu. En is al 2,6 cm groot. Ik ben zo blij en zo trots. Verloskundige zag dat ik heel nerveus was en onzeker. Nu heeft ze deze echo op sociale indicatie gezet dus mag ik over 2 weken weer ons wondertje bekijken. De kleine heeft zelfs al gezwaaid naar ons zo lief! Helemaal in de wolken. Vanavond iedereen op de hoogte stellen, zo benieuwd na alle reacties!
Hier een dagje met lood in de schoenen. Willen het vanavond aan mijn broer en schoonzus vertellen als we bij mijn ouders gaan eten. Had haar eigenlijk het nieuws eerder willen vertellen, maar er was geen geschikt moment nog geweest. Ook omdat mijn broer vorige week jarig was, en het dus niet om mij moest draaien toen. Ergens vind ik het ook niet fijn om het bij mijn ouders te vertellen, maar uitstellen gaat echt niet meer. Ik heb echt een te flinke buik, het zou me al verbazen als ze het op de verjaardag van mijn broer al niet in de gaten had.
Jouw broer en schoonzus proberen het al een tijd toch? Snap wel dat je er tegenop ziet, maar iedereen zal vast en zeker blij voor jullie zijn. Hoop dat je alsnog plezier beleefd aan het vertellen
Net gebeld door het ziekenhuis ivm bloeduitslag. Moest bloed laten prikken na mijn bezoek vorige week bij de gynaecoloog. Ijzer was goed, geen hiv of hepatitis (gelukkig maar ) suiker twijfelde ze over. Maar bedacht me tijdens het gesprek dat voordat ik afspraak bij de gynaecoloog had een croissant met jam op had dus voor nu is de suiker wel ok. Moet wel in week 14 weer testen geloof ik
Fijn allemaal goede echo's! Ik voel me vandaag een beetje energieker! Helaas heeft zoon een zeer beroerde nacht gehad en is zo chagrijnig als de pest. Alsof ze het expres doen he?
ja, gaan laatste ivf-poging doen in de herfst.....Ik begrijp dat het hun pijn gaat doen, maar hoop dat ze toch ook blij kunnen zijn voor ons.
ik denk van wel.....stel je voor, je zou fit zijn in de zwangerschap....slechte voorbereiding voor de toekomst
@melliejzzz, super nieuws zeg, gefeliciteerd! Veel plezier bij het bekendmaken van jullie zwangerschap. @Zoranya, snap dat dit moeilijk is voor jullie om te doen. Je wilt hen ook geen pijn doen natuurlijk. Het zal best even slikken zijn en ze zullen absoluut even een verdrietig moment hebben. Toch, als jullie band goed is en jullie ook altijd bij hen betrokken zijn, zullen ze ook blij voor jullie zijn en genieten van dit kleine wondertje.
Ik ben echt zo moe en loop te waggelen voor mijn gevoel als een zwangere kiep! Hmm, mijn buik springt ineens vooruit en os al echt kogelrond. Mijn man vind het helemaal geweldig, ik een heeeeeel stuk minder. Vind het veel te vroeg en wil het gewoon nog niet weten voor de buitenwereld. En die moeheid, echt vreselijk! Icm pittige duizelingen, misselijkheid aanvallen icm honger, ik vind het ff pittig. Mijn jongste hangt ook nog enorm aan me en wilt steeds dat ik haar opbeur of met d’r speel.... Gaaaaaaappp
Ik hoef ook echt geen strakke dingen meer aan te doen. Zit niet lekker en heb echt al een bolletje. Moeilijk verborgen te houden nu...