@Wens84 he wat naar dat je je niet lekker voelt. Sterkte! Ik moet zeggen dat ik ook niet helemaal fit ben. Vorige week en nu ook weer continue lichte hoofdpijn, last van bekkenpijn en elke dag als ik in bed lig benen alsof ik de marathon net gerend heb.....We naderen de hormoonpiek, en over twee weken zou het langzaamaan beter moeten gaan. Dus ik focus me daar maar op.
Zal idd ook wel met die hormoonpiek te maken hebben. Nog even volhouden Aanstaande vrijdag gaan we op vakantie dus zou wel fijn zijn als ik me dan iets beter voel en hopen op niet teveel regen want we zitten op een camping in Nederland
Ik voel me ook niet helemaal top. De hele dag vermoeid, kan wel de hele dag slapen als ik wil. Nu gelukkig 3 weken vakantie! Ik heb ook vaak een leeg gevoel, maar geen zin meer in bepaald eten. Dus erg lastig wat ik op dat moment kan eten. Als ik te lang niks eet word ik ook misselijk. Verder heb ik veel last onder in me buik, kan moeilijk van me ontlasting afkomen nu. Verloskundige er al voor gebeld en gaf advies om veel vezels en pruimen te eten en daarnaast veel drinken. Hoop voor jou ook dat het snel weg is!
Oh vervelend he die vermoeidheid! De ontlasting is bij mij juist het tegenover gestelde Hoop dat jij je ooksnel weer beter voelt. En ik mag echt niet klagen hoor ben nogniet misselijk geweest wat vele hier wel hebben en dat lijkt me echt heel naar. Dus ik kom hier heus wel overheen
Bij mij gaan de hormonen als een rollercoaster. Het ene moment vol ik me super. En het andere moment hang ik boven de wc. Heel fijn, niet dus. Als 3 dagen thuis gebleven van werk zag het echt even niet zitten. Werk ik het ziekenhuis. Dus moet wel echt alert zijn. Nu maar hopen dat we ons allemaal snel beter voelen. Vandaag 10 weken!!! 25% zit er al weer op. (gaat stiekem best snel) hahaha
Ik heb hetzelfde! Ik kan dagen niet poepen en als het dan komt zit ik driekwartier. Dan komt eerst het oude en pijnlijke eruit zeg maar (iewl, haha) en daarna krijg ik hele hevige krampen en komt er dun en daarna zelfs gewoon water. Mijn darmen gaan dan volledig leeg lijkt wel. Ik vraag me af of ik de vk moet vragen of dit normaal is..
Hier ook echt veel last van de hormonen, wel fijn om te lezen dat we op een piek zitten. Ik ben ook doodmoe, door de Emefasene wel minder overgeven maar nog wel misselijk. En snel zweten, vooral als ik achter onze kleine man moet aanrennen. En dan die stemmingswisselingen... Ik ben wel benieuwd vanaf hoeveel weken de energie weer terug komt.
Nou bij mij net zo als bij jullie. En hebben jullie het ook zo warm??!! Pffff loop de hele dag in een broekje en hemdje. En ik word me toch duf en moe van de emesafene, lijkt wel alsof het naar mijn hoofd stijgt! Of zullen dat de gewoon de hormonen zijn Ik vind het op het moment wel beter vol te houden omdat ik weet dat die piek er bijna is en het daarna weer gaat afnemen!
Oh en ik begin steeds ongeduldiger te worden voor de volgende echo. Duurt zooo lang!! Ben zo benieuwd of alles nog oké is met de baby.
Ik wissel heel erg. Kan het heel warm en benauwd hebben, maar als de airco op het werk even aan is, dan heb ik het ook zo weer koud. Ik hoop dat bij mij de voortdurende honger weggaat na de hormoonpiek. Eet zoveel mogelijk gezond, maar teveel fruit is ook weer niet goed.
Ik heb het ook zo warm de hele dag zit nu nog buiten in een jurkje omdat ik het warm heb haha Ja ik wordt ook ongeduldig hoor voor de volgende echo helemaal omdat ik eigenlijk volgende week al mocht komen maar we dan op vakantie zijn. Nu pas de 22e een afspraak. Wil ze eigenlijk morgen even bellen of ik de echo kan verplaatsen naar smiddags de 19e, dan komen we thuis van vakantie en zouhet fijn vinden dan direct door te gaan
Hier dus echt orecies hetzelfde. Zou de hele dag wel kunnen slapen, maar op de momenten dat ik de kans krijg, lukt het vaak niet. Regelmatig honger, maar eetlust voor veel dingen is weg. Eet & drink bij voorkeur gekookte eieren, vette hap, appels, limonade, melk. EN als ik niet op tijd eet ga ik me beroerd voelen. Merk veel onrustige darmen maar kan t vaak niet kwijt, zelfs weinig gas terwijl ik t wel voel borrelen. Morgen wordt m’n eerste kratje MvM opgehaald. Ben btje vergeten plas op te vangen dus heb slechts 4 bodempjes. Zie ook steeds op tegen t overgieten want man wat stinken die flessen! Overmorgen echo, zo benieuwd!
Dit heb in afgelopen weken ook een paar x gehad. Heeft ook te maken met dat je darmen worden verschoven door je omhooggroeiende bm. Is dus normaal
Hebben jullie een beetje een voorgevoel voor geslacht? Ik neig de afgelopen dagen naar een meisje. Niet dat dat veel zegt hoor want bij mijn zoontje dacht ik ook een meisje
Ik neig naar weer een meisje, maar denk dat dat meer wishful thinking is. Al verloopt de zwangerschap tot nu toe nagenoeg gelijk.