1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Jazeker, ik zit helemaal met mijn hoofd bij een meisje :rolleyes: dit had ik precies hetzelfde met mijn dochter. Als ik het over de baby heb zeg ik ook automatisch haar en zij enzo :roflmao:
    Echt als ze me gaan vertellen dat er een jongen in mijn buik zit val ik van mijn stoel van verbazing :D

Banghartje en KleineLai vinden dit leuk.
  2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hier exact zo!

melliejzzz vindt dit leuk.
  3. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Ik heb echt het gevoel dat het een jongentje is. Geen idee waarom beide zijn meer dan welkom!

Wens84 vindt dit leuk.
  4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb het gevoel dat we een meisje krijgen...

KleineLai en Wens84 vinden dit leuk.
  5. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik doe ook mee! Vandaag 10 weken!!

6. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik heb er echt totaal geen gevoel bij of het een jongen of meisje is. Bij de vorige zwangerschap had ik een licht gevoel voor jongen en dat bleek te kloppen (echt iedereen dacht toen ook een jongen heel gek). Maar ik denk dat we net als bij de vorige keer wachten tot de bevalling en het dus een verrassing blijft!

7. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Lijkt me ook wel wat hebben als je het geslacht nog niet weet voor de bevalling. Alleen gaat ons dat echt niet lukken :roflmao::roflmao: we zijn te nieuwsgierig hahaha

8. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Hier ook alles goed! Zeer vitaal kindje, mooi kloppend hartje, beide helften ook mooi gezien. Het bewoog ook al wat. Te lief. Was shot recht van boven zeg maar. Dus mooi symmetrisch.
    De metingen kwamen uit op 9.2, 9.1 en 8.6. We houden nu gewoon de 8.6 aan en 19 augustus de termijnecho.

Bijgevoegde bestanden:

niki86, KleineLai, Orangeapple en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Amer Super! mooie echo.

Ik kan niet wachten tot dinsdag....al vind ik het ook weer heel spannend!

Wens84 vindt dit leuk.
  10. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Pfft ja, ik ben denk ik ook echt te nieuwsgierig. :), ik zou het echt liever gisteren dan vandaag weten. Zeker nu de sale is, zie zoveel leuke dingen, maar die kan ik niet kopen omdat ze echt geslachtsspecifiek zijn (vind ik dan ;)).

11. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ik had gisteren iets vreemds. Toen ik naar het toilet ging had ik een lange dikke sliert heel taai slijm (sorry voor de info :|). Niet kapot te krijgen, maar ook met oprekken heel stug. Herkent iemand dit? Of is het een restje (en alweer sorry voor de info:rolleyes:) ingedikt sperma?

12. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Bij onze oudste was het een verrassing. Ik hoopte stiekem op een meisje dus had me ingesteld op een jongen, maar toen ik tussen de beentjes keek was t toch een meisje. Bij de tweede wilden we het wel weten, omdat we t liefst van beide soorten eentje hadden en we dan een teleurstellinkje konden verwerken. Bij de 20-wekenecho kwam het apparaat direct op de goede plek terecht, een duidelijk piemeltje!

Achteraf vond ik het niet-weten het leukst, dus we willen deze ook een verrassing houden. We hebben voor allebei van alles in huis. Ik ga ook wat kleertjes zelf naaien, oa eerste pakje en heb de stoffen al in huis. Basiskleur van kamertje en eerste outfit wordt bordeauxrood. Meisje krijgt er een lichtroze mutsje bij op en een jongetje antraciet.

KleineLai en Orangeapple vinden dit leuk.
  13. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Mooie echo! En fijn dat alles goed was :D

Precies dat dus :roflmao::D ik wil shoppen!! En ik wil graag gericht shoppen. Vind de uni sex dingen vaak toch niet zo heel leuk.

Wat leuk dat je zelf ook zo handig bent! En wel heel speciaal om het 1e pakje helemaal zelf te maken :)

Wij hebben wel een hele handige oma, die wil ik ook wel wat dingetjes laten maken

14. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Is heel bijzonder!! Maar tijdens de bevalling waren we er helemaal niet mee bezig, ik was zooooo blij dat hij er ein-de-lijk uit was! Dat ze in het ziekenhuis moesten zeggen.. uhh moeten jullie niet nog even tussen de benen kijken?! Hahaha

Wens84 vindt dit leuk.
  15. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Wat fijn!! En de termijn echo is ook al bijna dan!

16. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Heb ik regelmatig. Geen idee of het stug is, ik veeg het altijd meteen weg en gooi het in de wc ;) ik zou me er geen zorgen om maken.

17. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik twijfel wel hoor of ik het niet al wil weten.. precies waarom jij het ook wilde weten bij de tweede, om me voor te bereiden. Met twee kindjes zijn wij namelijk compleet. Maar aan de andere kant heb ik niet echt een voorkeur.. zowel nog een jongen als meisje zou ik erg leuk vinden. Maar goed, ik ben er nog niet echt mee bezig, ook met kleertjes nog niet. Eerst maar deze periode zien te overleven!

18. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Slim :D, moest ik ook eens doen ipv overanalyseren :roflmao::roflmao:

Orangeapple vindt dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    Lijkt mij ook bijzonder. Maar die rust heb ik niet, ik moet het weten haha!

Wens84 vindt dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.399
    113
    Echt taai herken ik niet, maar soms wel een stuk dikker en geler dan normale afscheiding. Zolang het niet ruikt e/o je geen jeuk hebt is er niets aan de hand. Gewoon hormonen :)

Deel Deze Pagina