Welkom aan alle nieuwe dames! Nog dames die mee momenten al een hele opgezette buik hebben? Zaterdag naar de braderij geweest in een strakke body en shortje en nix te zien, mooie platte buik en gisteren op het familiefeest een lang ruim kleed moeten aandoen want je kon er niet naast kijken! Vandaag is het weer relatief plat. Zal wel zijn omdat het de 4de is zekers?
Heb ik ook enorm last van. Blaast echt gigantisch op.. vooral ‘s avonds, kon wel 2 voetballen hebben in geslikt ofzo. Darmen reageren heftig op de hormonen.
Check, hier ook. Nu heb ik al geen platte buik van mezelf, aangezien ik iets te zwaar ben, maar nu ben ik vooral in de avond zo opgeblazen dat ik wel 4 maanden zwanger lijk. Maar ja, paste vorige zwangerschap ook al met 8 weken niet meer in mijn eigen broeken en ik denk dat dat deze keer niet veel anders zal zijn..... Ondanks dat ben ik vorige zwangerschap maar 11 kg aangekomen en die waren er na 10 dagen weer af, dus als dat deze keer weer lukt ben ik tevreden.
waar ik wel van baal is dat we de komende tijd zoveel feestjes hebben, dat ik niet weet hoe ik dit verborgen kan houden. Afgelopen weekend is het me goed gelukt door te zeggen dat ik niet drink met de warmte aangezien me dat niet goed valt. Echter nu het minder warm wordt deze week gaat dat excuus ook niet meer op, en aangezien ik toch een beetje bekend sta als iemand die wel van een glaasje wijn houdt..... Hoe doen jullie dat?
Ze keken soms nogal raar naar mijn buik maar niemand heeft iets gevraagd Ze zullen ook denken: Amai die is dik geworden! Ik heb ook vanaf Elke zwangerschap al vrij snel positiekleding aan, had gehoopt omdat ik nu wel heel mager ben dat het even langer kon wachten.. Bij nr3 hebben we het ook al op 9 weken bekend gemaakt omdat ik van iedereen al felicitaties kreeg, ik vertel het toch liever zelf dan dat ze in ene keer afkomen @Zoranya Gewoon zeggen dat jij vandaag bob bent? En de wisseltruk doen met je partner. Ik had bij mijn 3de zwangerschap elk feestje wel een paar glazen bubbels gedronken! Allz, dat dacht toch iedereen
Bij mijn eerste zwangerschap hadden ze het al door toen we het zelf net wisten, omdat ik dus niet dronk...... Die van die wisseltruc is een goeie, moet ik ook gaan proberen. Verder is bob zijn lastig, aangezien de feestjes veelal in ons eigen dorp plaatsvinden.....
Hier weer even een testresultaatje: Enige beetje ‘houvast’ wat je hebt deze periode he? Eerste test (27-6) was met 10dpo denk ik. Vandaag dus 14 dpo.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ 5 maart Applejo - 32 jaar - 2e kindje - ♡ Gandy - 37 jaar - 3e kindje 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje -♡ 7 maart 8 maart Zoranya - 38 jaar -2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ---------------------------------------------- Afspraken: Juli 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk Augustus ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------------
zo afspraak is gemaakt, mag 24 juli al komen, nog 3 weken geduld. Ga waarschijnlijk zorgpad hypertensie in ivm hoge bloeddruk vorige zwangerschap (ingeleid toen met 38.1 met een onderdruk van 110).
ja ik vind dat ook zo'n ding... ik lust altijd wel een borrel, dus het valt hier ook mega op... gelukkig hebben wij niet veel feestjes nu, dus dat is mijn aanpak... migraine heb ik wel vaak, dus dat gebruik ik dan ook nog wel eens...
Wat kunnen jullie allemaal al vlot aanmelden en terecht ook! Ik kan me pas met 6 weken aanmelden en dan krijg je de eerste afspraak pas in de 8e week. Mijn laatste zwangerschap vorig jaar was een bbz, dus ik wil wel vragen als ik me met 6 week aanmeld of ik iets eerder zou mogen komen om te kijken of het nu wel op de goede plek zit. Om eerlijk te zijn durf ik me nu ook nog niet aan te melden.. ben nog maar zo pril. Had ik met elke zwangerschap trouwens
oh dat had ik ook de vorige 2 zwangerschappen! Ik had 155/110 op een gegeven moment. Toen ook met 38 weken ingeleid... nu al wel heel lang geleden,. Dus ga nu eerst wel naar vk, die kennen de voorgeschiedenis. Dus zodra nodig word ik doorgestuurd naar zkh
De wisseltruc werkte hier altijd zeer goed, mijn grootmoeder is zo een die alles altijd goed in het oog houdt en dit had ze nooit door Bob zijn is niet altijd mogelijk nee.