1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Toegevoegd:)

Wat fijn van de goeie echo's dames @Zoranya @Yelly :D:D wel benieuwd naar jullie echo's hoor :oops::rolleyes: kan ik vast een beetje met jullie meegenieten haha

@melliejzzz wat gaaf dat je het hartje al hebt kunnen horen :thumup:

Ik krijg iedere keer kusjes op mijn buik van mijn 6-jarige voor de baby :D zo leuk :oops: ook is ze telkens in winkeltjes aan het kijken voor baby dingetjes, te schattig echt! Ga volgende week ook direct de pretecho voor geslachtsbepaling plannen, dan nemen we haar mee. Ben zo benieuwd hoe ze dat vind

2. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Nog dames die minder en minder last beginnen te krijgen? Mijn misselijkheid is zo goed als voorbij en de pijnlijke borsten zijn gelukkig niet meer zo pijnlijk :roflmao:
    Alleen het janken is nog niet echt stabiel hahahaha:roflmao::D

Wens84 en melliejzzz vinden dit leuk.
  3. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hier een foto van mijn echo van gisteren.

upload_2019-8-14_11-9-58.png

morgenzon, Wens84, niki86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Fijn Banghartje! Hier is nog alles hetzelfde, maar was dan ook niet misselijk. Janken is een drama.....gisteren bracht ik mijn dochter naar de opvang en ze bleef maar aan me hangen en heel zielig Mama...mama...huilen/zeggen. Zat me daar toch ook bijna te janken, had de tranen in mijn ogen staan!

Krijg nu wel last van een ander kwaaltje, ook niet heel fijn....obstipatie....was al 4 dagen niet naar het toilet kunnen gaan. Vanochtend eindelijk wel, en dat was zo'n opluchting! (sorry voor de info). Vandaag receptje Movicolon ophalen en hopen dat het dan beter gaat.

5. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    Wat fijn dat het bij jou minder is! Op het janken na dan..
    Ik was gisteravond de Emefasene vergeten, dus ben er vanochtend even aan herinnerd dat ik het echt nog nodig heb. En mijn zoontje stond steeds naast de wc mij na te doen:eek:

Banghartje en Zoranya vinden dit leuk.
  6. Maan92

Maan92 Actief lid

8 dec 2016
    192
    95
    28
    Wat een mooi plaatje! Leuk om te zien.

Zoranya vindt dit leuk.
  7. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hmmm, geen fijne manier om eraan herinnerd te worden.

Moest wel lachen om je zoontje. Mijn man kan absoluut niet tegen poepluiers (als het echt moet verschoond hij ze natuurlijk wel), hij moet echt vreselijk kokhalzen de hele tijd. En onze dochter doet papa dan ook na :roflmao::roflmao::roflmao:

Maan92 vindt dit leuk.
  8. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Voor de dames die net als ik continue honger hebben :roflmao::roflmao::roflmao:
    upload_2019-8-14_14-26-25.jpeg

morgenzon, KleineLai, DoeEenGok en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Van obstipatie begin ik ook wel wat last te krijgen, het begint echt moeilijk te worden. Normaal heb ik er geen last van, maar nu amai! Alleen heb ik wel echt ENORM LAST van plassen!! ‘S nachts 3-4x opstaan is echt niks.. jezus zo vermoeiend!

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook moeilijkere stoelgang. Normaal
    nooit last van. En idd 3 keer plassen in de nacht. Misselijk is hier nog niet minder. Maar zit nog beetje in de piek termijn denk ik...

Banghartje vindt dit leuk.
  11. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Ja, ik ben in het begin niet misselijk geweest, maar week 9 & 10 ben ik echt serieus misselijk geweest. Is nu gelukkig terug over! Hopelijk bij iedereen snel voorbij!

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ja dat zijn idd precies de piek weken van het hcg. Hopelijk is het snel minder bij mij...

Banghartje vindt dit leuk.
  13. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Orangeapple Succes bij je termijnecho vandaag! Hoe laat mag je?

14. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Dankje! Vanavond laat pas helaas :confused: Nog een dag in spanning!

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.282
    28.409
    113
    Wens84 en Zoranya vinden dit leuk.
  16. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    bah ja, avondafspraken zijn van de ene kant fijn en van de andere kant zeer vervelend! Komt goed, aftellen en afleiding zijn de sleutelwoorden!

Orangeapple vindt dit leuk.
  17. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    De misselijkheid is hier wel over, onverzadigbare eetlust en extreme vermoeidheid zijn nog steeds aanwezig.

Zat ff te tellen: 14 zwangere dames, 7 mk/ma, dus echt 1 op de 3..

Had vanmorgen met mn ouders afgesproken, waar mn nichtje van bijna 9 en haar beste vriendje logeren. In de Drentse Koe. Kids hebben zich allevier heerlijj vermaakt. Zo lastig om t nog niet te vertellen! Maar volgende week gaan we met zn viertjes bij mn ouders logeren en het hen vertellen.

Obstipatie: soort van. Veel gasvorming die er moeilijk uitkomt, 3 dagen moeite met poepen en dan ineens een half uurtje blijven zitten voor dunne ellende. Inmiddels x of 5 gehad deze zwangerschap.

18. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Fijn dat je misselijkheid over is!

Boh 1 op de 3 een miskraam is echt veel, niet geheel volgens de statistieken.

En spannend om het je ouders te gaan vertellen volgende week! Doen jullie iets speciaals?

Ik ben vanochtend naar de wc kunnen gaan zonder problemen. Hoe je dat toch kunt waarderen dan als je al een paar dagen niet bent kunnen gaan! ;) Zit nu wel aan de Movicolon sinds gisteren, dus dat zou wel moeten helpen.

19. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hier dieptepuntje vwb bekkenpijn, heb net een kwartier op de grond gelegen op mijn kantoor omdat ik niet meer fatsoenlijk kon zitten van de pijn.

20. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Oh dat is niet oké :( knuffel! Heb je al een afspraak gemaakt met de fysio?

Deel Deze Pagina