1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Hadassa fijn dat alles goed is maar jee, wat een rot ervaring zo.

@Mandytje succes alvast voor morgen. Hoop voor je dat alles afgerond is en je lekker kunt vertellen dat je zwanger bent en dat je zonder zorgen kunt genieten van je zwangerschap daarna

@Wens84 wat een leuke traktatie! Zijn dat negerzoenen?

@KleineLai fijn van de goede termijnecho! Ben benieuwd of het ook echt een jongetje is!

Ik ben zojuist een zwangerschapsverklaring gaan ophalen, zodat het werk me ziek kan melden bij het UWV. Heb de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik even hartje mocht luisteren. Kreeg even een snelle echo met daarop een heerlijk spartelende baby en het hartje even gehoord. Wat een mooi geluid is dat toch! Nu weer even gerustgesteld voor onze vakantie dat alles goed is.

Hadassa vindt dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    Wat stom zeg dat ze zo gehaast waren. Ook dat je geen foto's hebt meegekregen. Hadden ze daar een verklaring voor?
    Anders misschien een pretecho boeken?

3. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Spannend dus!

Hier ook onderwijs, maar ondersteunend (onderwijs). Ons kantoor was vanmorgen 28 graden en vanmiddag 33... ze zijn een groot deel van het gebouw aan het vernieuwen. Daar is nu eindelijk het klimaat ook beter, dus vanmiddag zijn we met zn drietjes in een lokaal gaan zitten, want daar dobberde je tenminste niet van je stoel af...

4. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @Mandytje oh zo, ja snap dat je het dan eigenlijk wel eerst even zwart op wit wilt hebben. Hoop dat je dat morgen krijgt.

@Hadassa oh wat naar zeg!!! Op die manier de echo lijk me niet echt geruststellend. Kan je ze morgen niet bellen en uitleggen met welk gevoel je wegging. Misschien kunnen ze nog een andere echo plannen voor je?
    Je werkgever zal niet heel blij zijn met 3 zwanger in 1 team :roflmao: wel leuk voor jullie 3 om dit samen te delen

@Zoranya ja zijn negerzoenen :D topje eraf gehaald met een mes en in de muisjes gedoopt.
    Wat leuk dat je even een snelle echo kreeg

@Amer joh wat een temperaturen :eek: niet te doen

Hadassa vindt dit leuk.
  5. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Wij hebben vandaag om 10 voor 8 de uitslag van de nipt test gekregen. Alles was normaal en ons kindje heeft geen afwijking! Zo gelukkig! Ook een apart document voor het geslacht zat erbij (voor als je het niet zou willen weten). Wij hadden gezegd te wachten tot vrijdag samen met de familie, maar we konden niet wachten!! :roflmao:

Hadassa vindt dit leuk.
  6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Het valt mee. Zien het wel als een nieuw begin. Maar vind t soms wel spannend hoor.

7. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Goede berichten hier. Fijn .

Jammer van de haast tijdens de echo. Ik zou daar wel feedback over geven.
    Volgens mij wordt er inderdaad standaard niet meer naar de nekplooi gekeken.
    Bij ons meldde de echoscopiste het overigens wel, maar ze zei er ook nadrukkelijk bij dat het niet altijd iets zegt.

Dames die morgen moeten werken: sterkte!

Banghartje en Wens84 vinden dit leuk.
  8. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: dat zou ik dan ook niet kunnen hoor :D fijn te horen dat de uitslag goed was.

Wil je het geslacht hier ook delen? :rolleyes:

Banghartje vindt dit leuk.
  9. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Dat is ook wel begrijpelijk

10. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Team blauw! ❤️

niki86, Hadassa, melliejzzz en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Team blauw staat al 2-0 :D:D super leuk!! Gefeliciteerd

12. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    2-0 voor team blauw!

Gefeliciteerd!!

13. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Enenenenenenen?

@Hadassa hier word ik gebeld door de vk zodra zij de uitslag van de nipt krijgen van het ziekenhuis in Amsterdam (daar is mijn bloed heen gestuurd).

14. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Het is een jongen ❤️

niki86 vindt dit leuk.
  15. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Wat een goede berichten dames!! (Ik kreeg blijkbaar al een paar dagen geen meldingen meer dus heb veel gemist) Ik begin steeds meer te twijfelen of ik niet ook het geslacht van te voren al wil weten.. ben zo nieuwsgierig!

Redden jullie het nog in de hitte? Ik begin me weer steeds beter te voelen en ben deze week weer begonnen met werken. Maar geen airco hier aaaaaaaaah

16. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    hahahahha ja daarom doe ik ook een geslachtsecho :roflmao: zo enorm nieuwsgierig

ppfff wat is het heet he, werk wel in de airco maar om half 2 klaar met werken en dan de auto zonder airco in ;) Succes met het werken in de hitte!

17. ZIFELS

ZIFELS Niet meer actief

Hoi, mag ik nog aansluiten? Ik ben weinig actief geweest hier op ZP maar vind het nu toch wel leuk om mee te kletsen.
    Ik ben zwanger van ons vierde kindje, we hebben nu 3 jongens en ik vermoed dat ook dit weer een jongen is.
    Op 4 maart ben ik uitgerekend en alles gaat nu, nadat ik erg ziek ben geweest (tot 4x toe in het ziekenhuis opgenomen geweest) weer de goede kant op.
    De baby heeft er niets van geleden, die doet het erg goed gelukkig.

niki86, Hadassa en Banghartje vinden dit leuk.
  18. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Natuurlijk! Welkom en proficiat!! Hopelijk gaat het stilletjes aan beter en beter!

ZIFELS vindt dit leuk.
  19. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Tuurlijk! Gefeliciteerd! Jemig :eek: zo vaak al opgenomen in het ZH. Hoe voel je je nu? Was het tijdens je andere zwangerschappen ook zo?

ZIFELS vindt dit leuk.
  20. ZIFELS

ZIFELS Niet meer actief

Dankje! Ja dat komt wel goed :)

Deel Deze Pagina