Ja ik heb elke keer iets gehad, alleen bij de middelste en deze keer zo erg dat het opname werd. Maar het duurt bij mij gelukkig maar tot ong. 12 weken en dan gaat het beter. Nu voel ik me met de dag beter gelukkig, ik kan weer eten maar ben nog wel aan het opbouwen
Welkom, Gefeliciteerd en natuurlijk mag je nog aansluiten. Zet je jezelf erbij op de lijst? Wat naar dat je al 4 keer bent opgenomen, hopelijk verloopt het vanaf nu inderdaad beter. Termijnecho al gehad? En wil je het geslacht wel weten of wacht je tot de bevalling? Echt een jongensgezin dus, leuk! Benieuwd naar de uitbreiding ervan
Fijn die goede test uitslagen! Hier nog een week wachten op de uitslag van de nipt. Testen jullie de drie trisomieen of ook nevenbevindingen?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ 11 maart Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ Afspraken: September 5 - Wens84 - suikertest + controle gyneacoloog 9 - Melliejzzz - controle + geslachtsecho 12 - Zoranya - controle 13 - Wens84 - geslachtsecho 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 19 - Zoranya - geslachtsecho 25 - Amer - controle vk Oktober 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
Weer even de lijst naar voren gehaald, mijn laatate aanpassingen waren erafgevallen En ik heb een afspraak voor de geslachtsecho 13 september, over 2 en halve week. Ben dan 15w1d zwanger. Zooooo benieuwd. Vooral omdat mijn dochter dan meegaat. Heb al tegen haar gezegd dat we het dan horen wat het is. Maar wil eigenlijk overleggen met dochter of de echoscopiste het op een briefje schrijft en we dan een taart laten maken door iemand en dan met de opa's en oma's en zwager en schoonzus die aansnijden. Ben benieuwd of ze dat wil. Wil het wel met haar iverleggen omdat ik het al aan haar beloofd heb maar lijkt me op zich wel leuk om het op deze manier te doen
Ook nevenbevindingen. Al is het maar voor wetenschappelijk onderzoek. Dochter van een vriendin van me bleek gedeeltelijke trisomie 3 of 5 te hebben, waar weinig over bekend is. Bleek ze zelf ook te hebben en zoon ook. Wel fijn als er meer over bekend is. Maar gelukkig was alles goed!
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de kraamzorg. En vanmiddag bij het kinderdagverblijf. Dat is dezelfde locatie als waar mijn dochter op de BSO zit. Zier er echt fantastisch uit daar en heb er een heel goed gevoel bij. Helemaal leuk omdat mijn dochter dan als ze uit school komt bij haar broertje of zusje kan gaan kijken
Leuk als ze bij elkaar kunnen zitten en zeker ook belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt. Ik heb ook overal al aangemeld. Hopelijk kan de baby ook naar dezelfde opvang als mijn zoontje. Was wel erg druk zeiden ze
Ben zo benieuwd wanneer ik de baby ga voelen! Mijn zoontje voelde ik bij 16 weken al heel duidelijk. De vk zei tijdens de termijnecho dat ik de baby al heel snel zou kunnen gaan voelen. Ik denk al wel wat gevoeld te hebben, maar is nog te onduidelijk om er zeker van te zijn. Vind het nog steeds zo'n raar idee dat er weer een mensje in mij groeit!
Wat fijn allemaal die goede berichten En wat leuk 2-0 voor team blauw!! Hier word het buikje ook al zichtbaar. Bij mij op werk (ziekenhuis) is het ook niet uit te houden. Gelukkig weten me collages als van de zwangerschap en kan ik dus af en toe ff uit hijgen Hahaha. Vinden jullie de weten ook zo snel gaan? Ik vind het zo bijzonder dat ik al ruim 13 weken ben. En voor me gevoel gisteren een positieve test had. Terwijl dat voor de 4weken al was. Nog 2 weken werken en dan gaan wij lekker genieten van onze laatste vakantie met zijn 2tjes.....
Bij ons zei ze ook dat het erg druk was. Wel is het voordeel dat mijn dochter er al opzit en we dus voorrang hebben
Ik vind het ook wel snel gaan. Ik wil een lang 2e trimester met energie en een rond buikje, en dan heel kort even mega groot en even zwaar (want dat is nou eenmaal nodig) en dan hop baby en klaar
Lief dat je het vraagt. Het is overleven. Kan erger, weet ik uit ervaring maar gewoon 24/7 misselijk zijn en er niet van kunnen slapen vind ik heel zwaar .