Super fijn van de goeie echo. Maar je zo beroerd voelen lijkt me echt heel naar en vooral zwaar. Hoop echt dat je je snel beter voelt
Nee, zeiden niks. Ga ook een pretecho boeken hoor. Over 2 weken wilde ik dat sws al ivm geslachtsbepaling.
Ik weet niet eens waar mijn bloed heen gestuurd wordt en hoe ik de uitslag krijg. Ga daar eens over bellen deze week.
Leuk, van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. 3 jongens hè... kan je idd bijna niet geloven dat er ook een meisje uit kan komen. Ik heb 3 meiden en 1 zoontje, ben ook benieuwd ga hè nog binnenkort geslachtsbepaling laten doen? Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Hoop dat het nu wat beter lijkt te gaan...
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ Afspraken: September 5 - Wens84 - suikertest + controle gyneacoloog 9 - Melliejzzz - controle + geslachtsecho 12 - Zoranya - controle 13 - Wens84 - geslachtsecho 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 19 - Zoranya - geslachtsecho 25 - Amer - controle vk Oktober 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
Vul net mijn nieuwe uitgerekende datum in en bedacht me dat ik nog nooit een zwangerschap uitgelopen hebt en dat deze keer wellicht ook niet zal doen. Een geplande keizersnede rond 39 weken zal het deze keer hopelijk worden. M Hoe zit dat bij jullie die al eens eerder bevallen zijn, op tijd/voor tijd/overtijd Wanneer zijn jullie dus bevallen en wat denk je dat er nu zal gebeuren? Ben benieuwd welk kindje het eerste geboren zal worden.
Hier was de eerste overtijd. Bijna 41 wk. De andere twee wegens medische noodzaak ingeleid met 38 wk. Ik hoop ditmaal vurig op een thuisbevalling
Vorige zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en volgens hun een aardig groot kind en ingeleid met precies 40 weken en een dag later is ze geboren.... 3330 gram, de grootte viel dus wel mee ze zaten er maar een kilo naast Dit keer hoop ik spontaan te kunnen bevallen
Ik ging met zoon flink overtijd, 41+5. Ik verwacht nu ook zeker de 40 weken weer te halen. Ik hoop niet de 41 weken, dat was echt deprimerend, haha
Lijkt mij ook echt heel vevelend, je leeft zo toe naar een bepaalde datum. Niet leuk als je daar overheen gaat
Fijn, en dankje Ja dat hoop ik ook maar ik voel me al stukken beter dan twee weken terug en het kan alleen maar nog beter worden. Termijnecho is geweest ja, 4 maart uitgerekend dus vandaag 13 weken (al zegt mijn banner dat dat morgen is, zal wel een schrikkeljaar dingetje zijn ofzo). Wij willen het geslacht zeker weten ja, bij de 20 weken echo zullen we dat gaan zien. Hooelijk hou ik het nog zo lang vol, ben zó nieuwsgierig! Zowat iedereen om ons heen denkt dat het weer een jongen is, er zijn er maar twee die denken dat het een meisje is. Ergens hoop ik dat wel een beetje hoor maar met een jongen ben ik net zo gelukkig!
Ik wilde wel een geslachtsbepaling doen maar we wachten toch maar tot de 20 weken echo, die 7 weken overleef ik ook wel. Denk ik. Hoop ik. Ben zó benieuwd! Maar ik kan me een meisje haast niet voorstellen, ben zo gewend aan jongens
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ Zifels - 40 jaar - 4e kindje 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ Afspraken: September 5 - Wens84 - suikertest + controle gyneacoloog 9 - Melliejzzz - controle + geslachtsecho 12 - Zoranya - controle 13 - Wens84 - geslachtsecho 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 17 - Zifels - controle vk 19 - Zoranya - geslachtsecho 25 - Amer - controle vk Oktober 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk[/QUOTE]
Ik ben bij de jongens telkens rond de 40 weken bevallen. 2 dagen erover of 3 dagen ervoor en bij de jongste zelfs nog eerder; 12 dagen voor de uitgerekende datum. Dus ik verwacht dat het deze keer ook niet veel meer erover zal gaan dan een paar dagen. Alleen liever niet op 29 februari
Ja denk ook dat het komt door het schrikkeljaar, heb daarom mijn uitgerekende datum een dag teruggezet zodat mijn banner klopt anders raak ikzelf in de war hoor hahaha Spannend hoor! Meisje erbij zou dan wel leuk zijn maar een complete jongensgezin heft natuurlijk ook wel wat blijft allemaal leuk Ik hou het dit keer niet vol tot de 20 weken hoor, nog iets meer dan 2 weken en dan weten we wat het is ben ook zo enorm nieuwsgierig
29 februari sla ik ook liever over er is best wel kans dat er iemand uit onze groep op die datum bevalt natuurlijk. Ben benieuwd