Vandaag de verloskundige gesproken. Helaas kunnen ze weinig voor me doen. Mag echt geen zwaardere pijnstillers en de behandeling word ook afgeraden ivm infectie gevaar. Wel zei ze dat ik met met fysio mocht overleggen hoe hij over infectie dacht. Aangezien ik deze behandeling al jaren volg zonder complicaties. Dus gelijk ook de fysio gesproken. Die durft het ivm aansprakelijkheid alleen in goed overleg aan. Ga nu eerst toch proberen zonder naalden kijken of het minder word. Werkt dit niet weer verder kijken. Helaas maandag pas plek bij de fysiotherapie. Dus nu nog een paar dagen volhouden. Gelukkig na vrijdag vakantie
Balen zeg. Hoofdpijn is echt naar. Volgens mijn bekkenfysio zijn er op dit moment nieuwe inzichten die dryneedling weer toestaan tijdens de zwangerschap op bepaalde plaatsen. Bil mag bijvoorbeeld weer, heeft ze bij mij een aantal weken terug ook gedaan, nekspier weet ik niet of dat mag. Sterkte.
nog ff doorbijten dus. Lijkt me echt verschrikkelijk. Werd na 1 dag al gek van continu hoofdpijn. Sterkte xx
Zijn er nog dames die onrustig slapen na een bepaalde tijd? Ik slaap vast en goed tot ik dringend moet plassen en vanaf dan woel ik de hele nacht door tot ‘s morgens.. en niet meer kunnen slapen en toch dood op zijn..
Ik heb nog nooit zo goed en vast geslapen Ik ga vroeger naar bed als normaal (rond 22.00/22.30) ipv tuusen 23/24 uur. Wordt vaak wel vroeg wakker rond half 7. Moet er dan ook echt uit. En als het lukt slap ik smiddags ook nog een uurtje. Kan ik normaal echt niet maar nu ga ik liggen en ben ik weg
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ Zifels - 40 jaar - 4e kindje 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ Afspraken: September 5 - Wens84 - suikertest + controle gyneacoloog 9 - Melliejzzz - controle + geslachtsecho 12 - Zoranya - controle 13 - Wens84 - geslachtsecho 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 17 - Zifels - controle vk 19 - Zoranya - geslachtsecho 25 - Amer - controle vk Oktober 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
Even de lijst weer naar voren gehaald, zie dat er 3 geslachtsecho's staan gepland. Die van mijzelf van @melliejzzz en van @Zoranya. ZIjn er nog meer die een geslachtsecho laten doen?
Ik ben zojuist bij de vk geweest. Kon gelukkig tussendoor. Heb sinds gisteravond last van bloedverlies. Meer dan wat ik eerder altijd had dus toch maar gebeld. Alles is goed maar wordt toch doorgestuurd naar de gynaecoloog omdat ik nu al zovaak bloedverlies heb. Toch fijn dat er dan vanuit het zh ook wordt meegekeken.
Schrikken dat bloedverlies zeg, goed dat je gebeld hebt en dat je ook gelijk terechtkon. Toch wel even fijn die geruststelling
Zeker. En vooral omdat 't al vanaf 't begin van de zwangerschap is, is 't wel fijn dat het zh even mee gaat kijkrn
Ik breng vandaag een dagje door in het ziekenhuis voor die suikertest. Moet me straks nuchter melden en dan 1e keer bloedprikken. Benieuwd hoeveel tijd er tussen het prikken zit anders ga ik toch heen en weer naar huis. Voor de zekerheid toch de laptop van het werk mee zodat ik me niet hoef te vervelen als ik wel daar moet wachten elke keer. Vanmiddag staat ook nog een controle bij de gynaecoloog op de agenda maar dat zal niet veel bijzonders zijn
Leuk die geslachtsecho's die eraan zitten te komen! Hier twijfelen we nog steeds of we het van tevoren willen weten of niet. Met 16 weken wel een echo staan, maar die is in principe op eigen verzoek, niet perse voor spieken naar het geslacht. Deze week geprobeerd om de dosis emesafene te halveren, maar werd weer zo beroerd dat ik voorlopig nog maar door ga met die pillen. Zo balen.. ik had gehoopt dat de misselijkheid met bijna 15 weken toch wel op z'n retour zou zijn. Maar helaas. Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie al van de medicatie af? Gaan jullie je al wat beter en energieker voelen?
Je hebt nog ruim een week om na te denken of je wil dat ze naar het geslacht kijkt bij de echo Wat vervelend dat die misselijkheid nog niet weg is zeg. Ik ben dan niet misselijk geweest maar die vermoeidheid is nog enorm aanwezig en lijkt nog niet op zijn retour te gaan. Telkens als het even kan pak ik smiddags nog even een uurtje
Hier kan ik de meeste dagen niet of nauwelijks functioneren. Echt om wanhopig van te worden . Iedereen die een echo krijgt: veel plezier. En ik las iets over een suikertest: succes!
Oh Yelly wat lijkt me dat naar zeg! Jij was in je vorige zwangerschap(pen) ook zo enorm misselijk toch?
Nee helaas niet. De verloskundkge denkt dat ik gewoon pech heb en dit wsl tot 't einde van de zwangerschap ga hebben maar 't maakt me er niet geruster op. Ben wel gaan werken maar mag weg als ik 't niet meer trek. Ziekenhuis nog niet gebeld.. Hoop dat ze dat snel doen.