Wauw, ik had echt niks uit die echo kunnen maken hahahah! Ik ben hier zo slecht in proficiat voor team roze! ❤️
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ Zifels - 40 jaar - 4e kindje 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ jongen (1) | meisje (1) | verrassing (1) ------------------------------------------------ Afspraken: September 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 17 - Zifels - controle vk 17 - Wens84 - internist (op verzoek gyneacoloog) 19 - Zoranya - geslachtsecho 23 - KleineLai - controle vk 24 - DoeEenGok - controle vk 25 - Amer - controle vk 30 - Melliejzzz - geslachtsecho Oktober 8 - Melliejzzz - controle vk 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo 15 - Wens884 - controle gyneacoloog 16 - DoeEenGok - 20 weken echo November 12 - DoeEenGok - controle vk ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
Ben niet meer zo actief geweest de laatste tijd maar kom even hoi zeggen. Eergister uitgebreide echo gehad bij Dr. Papa in Amsterdam en de halve 20 weken echo hebben we zo ongeveer al gehad. Heel fijn... zie dat handje! Kregen ook al heel mooi 4d beeld te zien...
We gaan het donderdag zien. We zagen een helder witte strakke streep, die echt evenredig met de ruggengraat was.
@Maan92 nog een week in spanning maar wel weer extra spieken bij de kleine. Dat is ook leuk @niki86 mooie echo! Wij hebben een filmpje meegekregen van de geslachtsecho, ikblijf het terugkijken zo verliefd op onze kleine jongen Dit weekend aan de mensen om ons heen verteld, super leuke reacties weer. Toch leuk En gisteren bij de prenatal al wezen shoppen met mijn schoonzus zooooo leuk! Maar moet zo wennen, keek nooit naar de jongens kleertjes hahahaha. Schoonzus heeft ons ook al een pakje en een pyjama gegeven. Vriendin kwam ook direct langs met een setje. Te leuk allemaal hahaha
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ Zifels - 40 jaar - 4e kindje 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok -24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ jongen (2) | meisje (1) | verrassing (1) ------------------------------------------------ Afspraken: September 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 17 - Zifels - controle vk 17 - Wens84 - internist (op verzoek gyneacoloog) 19 - Zoranya - geslachtsecho 23 - KleineLai - controle vk 24 - DoeEenGok - controle vk 25 - Amer - controle vk 30 - Melliejzzz - geslachtsecho Oktober 8 - Melliejzzz - controle vk 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo 15 - Wens884 - controle gyneacoloog 16 - DoeEenGok - 20 weken echo 22 - BangHartje - 20 weken echo November 12 - DoeEenGok - controle vk ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 28 februari Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 1 maart Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje - ♡ 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart BangHartje - 22 jaar - 1e kindje - ♡ 4 maart Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ Zifels - 40 jaar - 4e kindje 5 maart Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ Wens84 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 6 maart DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 7 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡ niki86 - 32 jaar - 4e kindje - ♡ 8 maart 9 maart 10 maart Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡ Hadassa - 41 jaar - 5e kindje - ♡ 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡ 15 maart Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡ ------------------------------------------------ jongen (2) | meisje (1) | verrassing (1) ------------------------------------------------ Afspraken: September 16 - Maan92 - controle vk 17 - Orangeapple - controle + echo 17 - Zifels - controle vk 17 - Wens84 - internist (op verzoek gyneacoloog) 19 - Zoranya - geslachtsecho 23 - KleineLai - controle vk 24 - DoeEenGok - controle vk 25 - Amer - controle vk 30 - Melliejzzz - geslachtsecho Oktober 8 - Melliejzzz - controle vk 11 - Wens84 - 20 weken echo 15 - Zoranya - 20 weken echo 15 - Wens884 - controle gyneacoloog 16 - DoeEenGok - 20 weken echo 22 - BangHartje - 20 weken echo November 12 - DoeEenGok - controle vk ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w Sniekie - 4w Gandy - Orchidea - Vlindertje95 - 5w BertxBirgit - 5w Mommy11 - 8wk
Goedemorgen, Hoe gaat het nu met iedereen? Ik heb vandaag afspraak bij de internist. Ik hoop eigenlijk dat hij de extreme vermoeidheid kan verklaren en er dus ook een oplossing voor heeft @Orangeapple veel plezier met de echo vandaag..... is het een geslachtsecho? Spannend!!
Succes bij de internist! Hoop ook voor je dat hij je kan helpen hiermee. Die extreme vermoeidheid is niet fijn. @Orangeapple veel plezier idd vandaag! @ZIFELS jij ook fijne controle toegewenst! @hoeishet ik ben een beetje aan het bijkomen van een zware verkoudheid. Lang leve de lage weerstand bij zwangerschap. Dochter heeft welgeteld 1 dag een loopneus gehad en wat geniest, man heeft 1 dag een beetje keelpijn gehad en ik heb 3 dagen volledig plat gelegen en nu een bijholteontsteking (auw....). Verder helaas weer aan het werk na vakantie, maar aan het aftellen naar donderdag naar de geslachtsecho.
Ik hoop dat je geholpen kunt worden, wat super vervelend om zo moe te zijn. Ik mocht vanochtend nog een keer voor de echo. Het was weer lastig te zien maar gelukkig gingen de benen heel even open. Er zat niets tussen de beentjes en ze zag streepjes. Ik durf het nog niet helemaal te geloven, op de echo foto kan ik het ook moeilijk zien. Herkennen jullie er een meisje in?
de foto lijkt niet recht van beneden te zijn genomen, maar vanuit een hoek, dus ik vind het lastig om te zien. Maar ik zie ook wel streepjes idd! Maar toch zou ik wachten met uitgebreid shoppen tot de 20-weken echo . Zeker na onze eigen ervaring van onze dochter, die eerst 80% zeker een jongen was en toen de volgende afspraak dacht de vk een meisje, maar was ook niet duidelijk te zien, de volgende keer had ze de benen helemaal dicht en navelstreng dus ook niets te zien, 20-weken echo wilde ze helemaal niet meewerken en was de hele onderkant niet te controleren, dus pas bij de uitgebreide 20-wekenecho in het MUMC (ivm overslaand hartje) wisten we pas zeker dat het een meisje werd.....