Dank jullie wel voor jullie lieve reacties dames Ben net naar huis gestuurd, was gewoon echt in slaap gevallen op het werk en schrok een soort wakker en daardoor een huilbui (heel fijn die hormonen ) schaamde me kapot. Coordinator van mij kwam erbij (teamleidster was er niet vandaag) en die vroeg me uit te loggen en naar huis te gaan. Nog voordat ik de deur uit was zei hij dat hij de teamleidster had gesproken en ik sowieso tot dinsdag thuis moest blijven en alleen in moet loggen als het gaat en dat we na de uitslag van het bloedonderzoek verder kijken. Dus wel een beetje opluchting eigenlijk. Thuis kan ik nu af en toe gewoon een uurtje inloggen, dat vind ik ook echt niet erg en is ook wel te doen @Zoranya ja dat vroeg ik me al af hor het gaat met je bekken. Fijn dat het iets beter gaat maar zeker niet over je grenzen heen gaan hoor. Succes met het gesprek vrijdag
Fijn dat je coördinator je naar huis heeft gestuurd. Lekker op de bank of in bed straks! Heb je opvang voor je dochtertje?
@Wens84 wat super een vervelende reactie zeg, gelukkig waren ze vandaag iets vriendelijker. Bij het andere topic leken ze zeker van hun zaak dus ik durfde hem aan te passen mijn man herinnerde mij er ook aan dat ik het 3x had gevraagd tijdens de echo en dat ze had gezegd dat ze er zo goed als zeker van was.
@Wens84 heel fijn dat de coördinator wel goed heeft gehandeld!!! Nu fijn rustig aan de komende dagen en goed je rust nemen!
Ik vind het er ook heel duidelijk uitzien. Je bent nu wel op een termijn dat als het een jongen was je echt een uitsteeksel zou moeten zien ☺️
Hallo, Nog steeds lees ik mee. Hier erg beroerd en heel duizelig. Vandaag 15 weken en 2 dagen. Hopen dat ik gauw weer minder beroerd ben. Ondertussen ook al in de ziektewet van het werk.
He vervelend (understatement) dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Hopelijk voel je je snel beter! Kun je ondanks wel een beetje genieten?
Omdat wij nog zo lang moeten wachten om ons prinsje te bekijken, hebben wij dinsdag een pretecho gepland staan! Gaan we ons mannetje eerst in 2D, daarna 3D en tenslotte in 4D bekijken ❤️ De bewegende beelden en foto’s krijgen we digitaal mee & de 5 mooiste foto’s krijgen we afgedrukt in 15x10. Zo leuk! Ik kan al niet wachten! Zo benieuwd hoe het allemaal gaat! Ikzelf mag me gelukkig prijzen geen kwaaltjes te hebben, maar het maakt me wel super onzeker of ik wel echt zwanger ben.. buiten een gezwollen buikje en als ik nies of hoest een steek, en af en toe na het slapen wat rugpijn, voel ik vrij weinig.. hopelijk is alles goed en zien we een zwemmend mannetje op het scherm! ❤️ Af en toe ‘s morgens bij het op mijn rug liggen in bed en dan mijn handen op mijn buik voel ik af en toe wel wat bubbeltjes, ben zo benieuwd hoe het voelt binnenkort ❤️
Oohhhh wat leuk zeg!! Ben heel benieuwd naar de 3d en 4d beelden bij dit aantal weken en zo fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt. Ik ook niet op de extreme vermoeidheid na dan
Wij krijgen een meisje!!! Een lekker druk meisje in de buik in elk geval. Alles zag er verder goed uit.