Sprankel: Ah, hormonen Wat rot dat je vriend zoveel werkt. Ik snoep trouwens ook best veel nu hoor, maar dan puur uit verveling. Ik weet het, heel slecht, maar probeer als ik zin heb ik een koekje of snoepje, gewoon een stuk fruit te nemen. Om van de lekkere trek af te komen. Plassen: ik hoef er niet elke nacht uit gelukkig. Gisternacht toevallig wel, maar werd wakker omdat we waren vergeten de verwarming uit te zetten dus liep me helemaal kapot te zweten Dus als ik er toch uit ben, maar ff naar de wc.. Hier gaat de kleine voor mijn gevoel ook alle kanten op. Als ik op mijn rechterzij lig probeert hij altijd met zijn voeten naar buiten te drukken, steeds op dezelfde plek, net boven mijn navel. Nu ligt ie volgens mij met z'n kont op mijn heupbeen. Ach, als hij maar lekker ligt Ik kan nu trouwens helemaal niet meer comfortabel liggen. Ik eet nu 's avonds heel vroeg en niet teveel, anders voel ik me zo opgeblazen dat hoe ik ook lig of zit, ik gewoon op ontploffen sta! Vriend vind het overigens niet erg, die krijgt altijd whatever er nog op mijn bord ligt haha. Aasgier Besef ineens dat de bevallingscursus maandag begint. Ga er met een nuchter hoofd in en ga proberen alles serieus te nemen. Heb dan net daarvoor ook controle, ff kijken of de kleine nog steeds zo hard groeit!!
Ik heb de afgelopen dagen ook snoepbuien, vooral heel veel snoep, chocolade e.d. en ik voel me er ook rot onder. Ze hebben net vorige week gezegd dat ik geen suiker heb (verhoogd risico ivm zwangerschapssuiker bij mn moeder), maar suiker is natuurlijk nooit goed voor t kindje. Dus... vanaf vandaag weer even rustig aan (ik heb net de laatste bonbons opgegeten en als ik nou gewoon geen nieuwe koop...
Ik maak zelf echo's (wel van hart), ik dacht eens ff kijken hoe die kleine ligt..... WERKELIJK geen idee En mevrouw lag er lekker rustig bij, maar ik vrees dat zodra de avond nadert het weer over is
Meiden die gaan: veel plezier op de beurs! Ik ga niet, ben vorig jaar geweest (toen was ik zwanger maar kreeg een mk met 12 wkn) en nu zou t absoluut niet meer gaan, ik kan nauwelijks meer lopen door de bekkenpijn. Nowcomplete wat rot dat je er even doorheen zit meid, dikke knuf! En wat super goed dat je je eetpatroon hebt aan weten te passen, top bezig meid!! Je bent niet de enige die veel alleen is thuis, mijn man werkt ook veel, onregelmatige diensten, vaak 24-uursdienst, laat-nacht enz Lekker nog maar 1 dagje werken!! Bloemmm fijn dat je uit kon slapen! Beitsche gelukkig krijg jij er geen krampen/weeen van. Is wel vervelend zo'n spierpijn gevoel. Bij mij is de vk extra voorzichtig omdat ik een zs wel te vroeg bevallen ben, had toen geen echte weeen maar alleen lichte krampjes. Dat maakt het nogal onzeker. Haha melliemuis ook hier zulke aasgieren, mijn man houdt nogal van eten en mijn vier tieners lijken ook wel altijd honger te hebben. En ik zit snel vol dus tja, er blijft nooit wat over hoor, haha!!
Zo veel geschreven weer. 2 nieuwe erbij, welkom dames!! Ook een paar al bijna met verlof, ik moet nog 8 diensten werken. Nu lekker vakantie met de kids, heerlijk relaxen en uitslapen. Ik ben inmiddels ook al 11 kilo aangekomen. Zonder extra snoepen en eten. Gelukkig hoofdzakelijk buik, de rest blijft tot nu toe aardig in model Eindelijk een proefdruk voor het geboortekaartje aangevraagd. Mijn kinderen hebben zelf de voorkant getekend dus ik ben heel benieuwd hoe het geworden is!!
Nou zeg dat Hartje kan ik natuurlijk wel prima beoordelen en dat ziet er goed uit hahah toch nog iets kunnen zien
Zwangernr6, weet je zeker dat je geen 40 euro over hebt voor die heftige pijn?!?!? Je lijf naar de filistijnen helpen lijkt me niks waard toch?? Ik ben heel uitgebreid verzekerd dus of t nou fysio is of manueel ik krijg t sowieso vergoed, maar als ik twijfel bel ik altijd eerst even met verzekeraar dan weet je t zeker Ik heb trouwens ook alternatieve geneeswijze in mijn pakket. Ik ben ooit voor rugpijn ook bij acupuncturist geweest en toen zei ze dat ze ook kan prikken tegen de bevallingspijn. Of t werkt geen idee maar ik ga het iig proberen. Begin denk ik vanaf week 36 (per keer treft het ongeveer voor een week doel). Hopelijk draagt het bij Ik pies me s nachts een ongeluk. Denk wel vier keer per nacht of soms vaker. Vandaag op de beurs geweest. Hh beurs is mega druk maar 9 maanden vond ik wel te overzien. Paar leuke spulletjes gekocht en verder veel kleinigheidjes gratis gehad, altijd leuk. Nu uitpuffen na een heerlijke douchebeurt
Ik ben gelukkig ook goed verzekerd, maar nog niet nodig gehad gelukkig Fijn dat het meeviel qua drukte! Ik zit al in mn huispak ik was op de terugweg helemaal natgeregend, dus dan maar warme douche en huispak aan. Dadelijk lekker wie is de mol kijken
Hebben jullie trouwens nog tips tegen slecht inslapen? Ik ben altijd wel moe als ik naar bed ga en ik slaap ook niet echt goed maar in slaap komen is echt een ramp! Wie heeft de gouden tip? Haha
Doe je aan zwangerfit oid ? Daar wordt altijd afgesloten met ontspanningsoefeningen maar daar word ik altijd wel erg moe van hahahah
warme melk. slaapmeditatie van 5 minuten boekje lezen zodat je hoofd wat rustiger word warm bad voordat je naar bed gaat mischien werkt 1 van deze dingen