1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha ja van sporten wordt je moe maar bedoel meer van die ontspannigsoefeningen kan je ook thuis doen en wie weet val je er dan ook van in slaap. Beetje slaap meditatie idd

2. veense

veense Niet meer actief

Zo, zit weer thuis op de bank na een dagje Amsterdam en avondje Negenmaandenbeurs. Vond het met de gratis kaartjes toch wel de moeite waard. Dochter heeft echt volop genoten, heeft zich uitgebreid laten opmaken bij de visagie van het Kruidvat, heeft Tim Douwsma gezien, rondgefietst op een kinderbakfiets en meegedaan aan allerlei spelletjes. Ze werd wel veel aan de kant gedrongen door allerlei hypere zwangere vrouwen die gewoon voorkropen om mee te doen aan spelletjes. Een man van een geitenmelkstand had dat door en heeft haar helemaal alleen op het podium aan het rad laten draaien en een makkelijke vraag laten beantwoorden, inclusief interview via de microfoon enzo, ze glom helemaal tijdens haar moment of fame en was erg trots op haar gewonnen fles babyshampoo!
    Een Frozenbadlaken maakte het feest compleet ;)
    Voor de kleine een en ander gekocht, maar vooral veel gekregen. Morgen komen er via de post nog een Olvaritpakket en 2 pakken Pampers. Morgen samen met dochter alles maar eens uitpakken, verzet nu geen stap meer.
    Ook man heeft het overleefd, het is niet zijn favoriete tijdsbesteding maar voor een keer vond hij het wel grappig.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook eindelijk in bed! Haha
    Was een super leuke avond. Heb weer enorm genoten van de beurs, ook manlief heeft het overleefd. Op de terugweg nog even wat gegeten/gedronken samen en nu voldaan mijn bedje in. De komende dagen wordt bijkomen denk ik haha!

Fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad meiden!

Welterusten allemaal, morgen even de rest bijlezen

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Voel me echt een zeur maar ben het zo zat hier :(
    Vandaag zijn we een week na het breken van de vliezen, geweldig natuurlijk! Maar ik merk nu al dat ik het zwaar krijg. Ik mis mijn kindjes, mijn man, mijn huis, mijn dagelijkse bezigheden.

Ik lig hier maar te liggen.. Net weer mijn hele bed, verpleegkundige heeft gelukkig mijn bed gedaan dus ik hoefde alleen een schone pyama te pakken.
    Het idee dat dit nog ruim 6 weken kan gaan duren... Pffff

Sorry voor mijn gezeur, ik weet dat ik blij moet zijn dat ze nog binnen zit maar heb echt even een slechte nacht!

5. veense

veense Niet meer actief

Zeur maar even lekker hoor! Kan het me helemaal voorstellen, ik zou ook knettergek worden, zolang van huis en zonder mijn dochter om mij heen... Voor je kleintje is het wel het beste om zolang mogelijk te blijven zitten, dus als moeder bijt je dan maar gewoon door;)

Ik zit normaal ook niet op dit tijdstip beneden, maar de dag van gisteren heeft mijn lichaam toch iets te veel belast, dus even een uurtje mijn lichaam en geest tot rust laten komen en dan kruip ik er weer in. Komende dagen staat er lekker niets op het programma, behalve dochter helpen met de voorbereiding van haar spreekbeurt over de Romeinen.

6. werveltje

werveltje Niet meer actief

Knuffel voor jou Babylove. Als er iemand MAG klagen dan ben jij het! Het positieve is dat je kleintje nog binnen zzit! Maar snap verder heel goed dat je alles zat bent!

@veense, doe maar rustig aan vandaag :)

Hoop dat de rest wel beetje goede nachtrust heeft gehad?

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Babylove zo begrijpelijk!! Ik zou t na 1 dag zh al helemaal zat zijn!! Dikke knuffel meid, maar wel top dat de kleine bib er nog zit!!

Veense wat ontzettend leuk voor je dochter op de beurs! Genoten dus!

Maantje erg irritant dat slechte inslapen :(

Lana ik heb vorige zs'en fysio, manuele, osteo, chiropractie, pijnpolie en bekkentherapie gehad. Het hielp allemaal geen barst bij mij en alle tips van hoe ik het beste met mijn bekkenpijn om moet gaan weet ik inmiddels wel. Ik heb al ruim 16 jaar bekkenklachten. Dus het gaat er niet zozeer om dat ik geen 40,- per behandeling over heb om te voorkomen dat ik m'n lijf naar de Filistijnen help, maar omdat een fysio voor mij geen toegevoegde waarde heeft.
    Ik heb een bekkenband voor als ik teveel last heb en verder weet ik er zelf aardig goed mee om te gaan.

Hier gelukkig wel een goede nachtrust gehad. Ga zo maar eens (nuchter) bloedprikken dan hebben we dat ook gehad.

8. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

manuele therapie word vaak wel vergoed door vezekeraar.
    dat valt onder fysio. ( is niet alternatief haha )
    mijn zoontje heeft het gehad na de bevalling.
    gewone fysio word zoizeo aantal x vergoed.
    een bekkenbodemfysio was bij mij destijds twijfel over..

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dikke dikke knuffel Baby Love! Jij mag absoluut klagen! Het is niet niets allemaal, natuurlijk mis je je kindjes en je dagelijkse dingetjes.. &natuurlijk ben je blij dat ze nog bij je zit, maar je mag best balen van de hele situatie.. Wou dat ik iets voor je kon doen!

10. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Oh baby love ik begrijp je volkomen en ik vind nog dat je me erg kranig houdt! Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen als jij! Is natuurlijk ook heel dubbel, van de ene kant is het heel fijn dat je daar bent, onder controle en mocht er iets zijn dan zijn ze binnen en paar seconde bij je.. Wat natuurrijk heel belangrijk is voor zowel jou als je baby maar je thuis en kindjes zijn dan zo ver weg... Ik hoop voor je dat ze t kunnen rekken tot een veilige termijn en dat ze dan besluiten dat ze ie maar mag komen.. Is dat echt pas met 37 weken? Ik zie dit niet als zeuren om jou situatie.. Tis gewoon klote en iedereen begrijpt dat :)

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dikke knuffel babylove! Het is idd erg vervelend, probeer je vast te houden aan het positieve dat de klein nog bij je zit.

Goed om te horen dat iedereen heeft genoten van de beurs! Nu allemaal weer even bijkomen, mijn lichaam is er ook nog moe van..

Hier ging uit het niets rond 4.15u in de nacht het brandalarm ineens af in huis :( Terwijl er echt helemaal niks aan de hand was en is. Na wat Googlen kwam we erachter dat we ze waarschijnlijk even stofvrij moeten maken met een spuitbus met lucht erin. Wel balen want lag juist zo lekker te slapen! :( nu dus alsnog moe... laatste dagje werken en dan weekend!!

12. werveltje

Wij zien het ook niet als klagen hoor Babylove! Hoop dat je een beetje afleiding hebt daar, zodat de dag lekker snel voorbij is...

He balen jess van brandalarm, dat is wel zuur als je net lekker ligt :) gelukkig niks aan de hand!

13. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ik kom wel in aanmerking voor thuisopname vanaf maandag! Dat zou heel fijn zijn. Ik lig hier echt een soort voor niks. Mijn temp is steeds goed, mijn bloeddruk ook, kindje doet het goed!
    Vruchtwater blijft helder dus allemaal heel positief, gelukkig.

De dagen kruipen alleen voorbij en ik heb nergens zin in! Heb hier boekjes, iPad, telefoon maar wil gewoon niks ofzo. Beetje lamgeslagen.

Hou jullie op de hoogte :)

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh wat fijn Babylove, hoop dat het dan wat beter gaat!! Lijkt mij ook niets, zo lang maar een beetje in het ziekenhuis liggen. Liggen kan ook thuis, toch? :p

Jess, wat irritant van dat brandalarm! Die van ons ging laatst constant af. En als er 1 af gaat, gaan ze allemaal af. We hebben alles geprobeerd om ze te fixen. Na een paar weken heeft de huisbaas ze maar vervangen. Wat een rust ineens haha.

Hier ligt de kleine volgens mij met z'n hoofd naar beneden nu, ik kan gewoon weer ademen!! HEERLIJK! En nog 5 weken tot mijn verlof, woehoeee! Heb nog nooit zoveel uitgekeken naar goede vrijdag haha :p Ben blij toch maar niet besloten te hebben tot 38 weken door te werken, dat was toch iets te ambitieus van me.

15. werveltje

Wat fijn dat je in aanmerking komt voor thuisopname. Idd wat Mellie zegt, thuis kan je ook liggen. Hoop dat het doorgaat!

Weken gaan nu snel he, hier ook nog maar 5 weken werken. Ook wel spannend want komt allemaal zo dichtbij dan :)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hopelijk kan je snel met bedrust naar huis Baby Love!

Mira en Ediz werden beide over 6 weken geboren! Vind dat zo'n gekke gedachte..... Wil nu alles nog sneller afhebben. Moet al die kleine dingetjes zoals Hydrofiele doeken, ledikant beddengoed etc nog kopen.. Voor het wiegje heb ik wel al alles!

17. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier nog steeds niet bijgekomen van de beurs gister... Poeh wat een aanslag op m'n lichaam, had ik echt niet gedacht..
    Hadden om 9u de trein maar konden gelijk al niet zitten:( nou was dat op de heenweg geen probleem, tot 19u op de beurs geweest met maar 2x pauze tussendoor, met 7andere meiden ga je ook niet zeuren dacht ik..
    Toen de terugreis ,mijn god wat een drama op dat station, overal oudjes met trolly's :x en dan gewoon tegen je hielen aan blijven rijden grrr nee dat vond ik dit jaar heel erg andere jaren geen last van!
    In ieder geval moesten we dus nog 3x overstappen tot thuis, toen zijn we in Utrecht maar iets gaan eten (waren we vergeten:(:D) 2 treinen later weer reis hervat en iets na 23u stond vriendlief op het station te wachten.
    Wat een dag, nu nog overal pijn ervan, gelukkig heb ik vrij tot dinsdag kan een beetje bijtanken. Vanmorgen lekker laten verwennen bij de kapper en nu op een paar wasjes na helemaal niks meer..
    Wel trouwens nog de Pampers actie meegepikt, zijn net al bezorgd en de Milestone kaartjes gekocht, vond ik al een hele tijd leuk.

18. werveltje

Nou dat gaat lekker zeg, iedereen is helemaal uitgeput zeg van die negenmaandenbeurs... Dat hadden ze er niet bij gezegd zeker?
    Lekker rustig aan voor jullie dit weekend en lekker bijkomen ;)

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha ik heb wel wat last van nm bekken maar was gisteren na een douche al wel redelijk bijgetrokken.

Gisteren twee keer te hoog gezeten met mijn suiker waarde en vandaag ook weer een keer. Kan duidelijk niet meer ze
    Fde hebben wat eerst wel goed ging. Baal ervan zeg maar goed toch maar wat strenger weer worden..... :(

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb lekker een avondje voor mezelf! Even rust en zen :D

Deel Deze Pagina