1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!!

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Goedemorgen! Nog leuke plannen dit weekend?

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier aan het bedenken wat ik kan gaan doen.. verveling dus;)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij zijn thuis het weekend. Manlief werkt, maandag begint de schoolweek weer, dus rustig dagje met de kindjes. Misschien nog even naar de kinderboerderij ofzo :D

5. veense

veense Niet meer actief

Ik geloof dat we het hele weekend in Romeinse sfeer verkeren, dochter heeft 10 maart haar allereerste spreekbeurt, en ze kan echt niet langer wachten om voor te gaan bereiden, 'want ik wil de leukste spreekbeurt van iedereen hebben'. Ze weet al exact wat ze allemaal wil gaan vertellen, dus vraag me af wat ze allemaal wil voorbereiden...
    Verder wil ik het de komende weken echt veel rustiger aan gaan doen, en me vooral gaan concentreren op alle klusjes die nog moeten gebeuren in huis. Nesteldrang dus;)

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Goedemorgen!

Ik zag een nieuweling! Welkom!

Balen dat veel van jullie slaap problemen hebben... Hier niet elke nacht hoor, maar best vervelend als het niet lukt . Droom wel heel veel, hebben jullie dal ook?

Babylove, fijn dat je kindje nog in je buik zit.. alleen waar begrijp ik jou goed.. Wat naar om uit je vertrouwde omgeving te zijn! Klaag maar lekker! Geeft niks... Xxx

Bloemnm mijn zoontje is besneden omdat er urine achter bleef in zijn tuutje. Operatie valt mee, en herstel gaat meestal ook Goed. Hou je rustig!!

Hier groei echo gehad, kleine zit boven de groei curve, mocht hij zo doorgroeien zou hij ongeveer rond de 3700g zitten, hoop dat ie geen spurts krijgt! Rhesus c was in orde,ik maak geen anti stoffen aan!

Hier inmiddels 30 weken dansje gedaan!!! Jeehh
    Ik moet maandag ff bellen voor een nieuwe suikertest. Ook krijg ik met 36 weken weer een groei echo...
    Ben bezig met mijn geboorteplan! Best fijn bewust met je bevalling bezig te zijn.
    Kraam pakket is binnen! Zitten leuke dingen in! En maandag middag telefonisch intake careyn!

Maandag ochtend sta ik model voor zwangerschapsjurken! Heb er zin in!

Oh ja! 19 augustus (mijn verjaardag) ga ik geregistreerd partnerschap Aan! :)

Groetjes en fijn weekend!

7. werveltje

Gefeliciteerd MMD alvast met geregistreerd partnerschap :) Fijn dat je rhesus ook goed was, scheelt weer 2 spuiten ;)

Ik heb a.s dinsdag de groeiecho, ben zo benieuwd hoe groot ze nu is :) En de volgende keer bij de verloskundige gingen we de bevalling bespreken... Maar daar wil ik eigenlijk nog niet aan denken, maar ja zal toch moeten.

Hier nog geen plannen vandaag, dus zie het allemaal wel :)

8. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Baby love: zet m op meid! Supermama! Hoop dat het maandag allemaal door mag gaan de thuisopname.

HALLO ZWANGERSCHAPSVERLOF,!!!! Werken doe ik over zes maanden pas weer. Nu baby tijd. ❤️ Alsof de baby het weet, hij is al de hele dag lekker druk!

9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

vanavond 1x gezondigd met patatjes. manlief was pas 7 uur thuis en had toen echt geen zin meer om te koken.
    en gister wat popcorn op zoute. en nu weer verder met gezond eten!

10. werveltje

Haha genieten zeg Nowcomplete! Je bent denk ik de eerste die met verlof is :)

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ohh verlof heerlijk zeg!!! Ik heb nog een maand te gaan...

Mn suikerwaarde schommelt lekker verder. Baal er zo van. Bah

Morgen gaan we zwemmen met zn drietjes. En s middags doe ik lekker helemaal niks.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    MMD wat fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben ermee.. Hopelijk gaat het bij ons net zo goed..

NowComplete heerlijk, verlof!!!

Lana wat vervelend zeg van je suiker :( lekker zwemmen morgen!!

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meiden, sorry, niet echt veel gereageerd.
    Gisteren beurs geweest, was super leuk.
    Ben zelf ziek nu. Al paar dagen maar gisteren even overheen gezet maar vandaag dubbel en dwars te pakken.
    Ben vanavond naar hap geweest, heb beginnende longontsteking dus nu een antibiotica kuur en pufje.
    Hoop dat t snel beter gaat want alles doet me pijn van het hoesten.

Fijn weekend meiden xx

14. werveltje

Beterschap Charise!

Balen van je suiker Lana! En lekker zwemmen morgen!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Beterschap Charise :(

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Mmd fijn dat de groeiecho goed was, 3700 is nog mooi toch? Hopelijk is de suikertest in orde.

Nowcomplete heerlijk meis lekker verlof!!

Lana klote dat je waardes zo schommelen :(. Veel plezier vandaag met zwemmen!!

Charise beterschap meid! Rustig aan doen.

Hier gaat alles goed, buik is wat rustiger. Geen blaasontsteking uit de urinetest gekomen, dus daar kwamen de krampen niet van. De beeb ligt nu steeds in hoofdligging, dus hopelijk blijft hij zo liggen.

Nog een foto van m'n 30-weken-buik :D

17. werveltje

Fijn dat het beter gaat zwangernr6! En supermooie buik zeg!

18. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik zwangernr 6!!!

Balen cherise, hoop dat je snel opknapt!

Vandaag gaan wij hier maar eens een grote kast in de kamer uitmesten, lekker aan het opruimen dus 😃.

19. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bedankt!!

Oh heerlijk nowcomplete ik ben gek op opruimen!

20. werveltje

Ik heb gister een begin gemaakt met het wassen van alle spulletjes. Ziet er zo gezellig uit die kleine kleertjes aan het wasrek :)
    Succes met uitruimen!

Deel Deze Pagina