1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Waarom zou je m kopen? Neem aan dat ze die gewoon in de geboortekliniek hebben toch??

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oooh dan las ik het verkeerd haha. Mooie deal zo :p

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jaa precies, daar kan je hem huren :)

4. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Hier geen ervaring met de tens. Ik ben alle vijf keer zonder enige vorm van pijnbestrijding bevallen en dat is prima te doen vond ik.

Mellie leuk dat de avond geslaagd was! En lekker in de mc na afloop, heerlijk toch ff zondigen :)

Sprankel wel vroeg idd voor bedklossen :D maar ik vond t ook heerlijk hoor zo'n hoog bed! We hebben t nog wel n paar weken na de kraamtijd zo gelaten :)

5. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Hier wat rommelige buik. Wat harde buiken. Voel me ook wat grieperig dus best jans dat het combi is van alles.

Tens denk niet dat ik dat ga gebruiken. Weet nog wel dat ik met mijn weeen geen gerommel aan mijn lijf kon verdragen. Had echt overal weeen. Was blij.dat ik.uiteindelijk ruggeprik kreeg. Moest ook hoor want 30 uur weeen opvangen die snel op elkaar komen hou je moeilijk vol.

Deze x kies ik ook.voor zh voor het geval dat ik weer zon lange fase heb en geen vordering ontsluiting. En ook omdat ik erg veel vruchtwater heb.
    Met 36 wk nog even urine laten testen of mijn gbs aktief is anders is het zoiezo verplicht zh.

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ik heb de tens gebruikt bij mijn dochter. Klote ding zeg waha vond het alleen maar irritant en leidde mij op geen enkele manier af van de pijn. Ik had hevige rugweeen, misschien dat het aan de soort/intensiteit van de weeen lag dat ik er geen worst aan had.

kan m nu ook weer huren voor 15 eu via vk. Ik zie wel.

heb t idee dat ik een beetje voorweeen heb op dit moment. naja weeen is een groot woord maar trek wel met regelmaat samen en mijn buik doet er flink pijn van. Volgens mij is uk al langzaam aan het indalen.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bedankt voor de tips van etiketten en het vluchtkoffertje! Moet je in excel dan ook niet een bepaald format hebben om het goed af te kunnen drukken?

Geen idee wat en of ik pijnbestrijding wil/nodig heb. Ik heb zoiets van ik zie het daar/dan wel. Ruggenprik iig als laatste middel gebruiken. Verder weet ik wel welke mogelijkheden er zijn, lachgas lijkt mij dus juist wel een fijne manier. Hebben ze als het goed is ook in het geboortehuis. Waarom zouden jullie niet voor lachgas kiezen?

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik hoef geen ruggeprik, ik wil wel gewoon mobiel kunnen zijn. Dan maar pijn lijden :p

Volgens mij is de kleine wat aan het indalen. De hele ochtend al last van iets dat naar beneden loopt te drukken, icm wat menstruatiepijn. Niet heel pijnlijk gelukkig.

9. Schilderijtje

Ik moest ruggenprik van.vk en gyn ivm slaappil die ik had gekgregen met de weeen. Maar slaappil en weeen opvangen is ontzettend verwarrrnd voor lichaam en niet te doen . Eenmasl ruggenprik erin was meteen helder. Slaappil was gel:pijk uitgewerkt! Maar zal als het zonder kan ook niet zomaar voor ruggenprik kiezen hoor.maar ruggenprik toen hij erin zat wat heerlijk net een warm bad.

10. Schilderijtje

Ik las iets over mobiel blijven en daarom geen ruggenprik. Maar ruggenprik verlamd niet hoor is niet net als bij
    operatie. Met deze kan je gewoon alles nog bewegen.

11. werveltje

Hier weer terug van groeiecho en controle VK.

Wij hebben een kleintje op dit moment, alles op de onderste lijn. Verder niet zorgelijk, omdat alles gewoon netjes op de lijn ligt. Ze wordt geschat op 1400 gram. Over 2 weken krijg ik weer een groeiecho in ieder geval, om gewoon even de groei goed in de gaten te houden :) Wel fijn in ieder geval. Hoefde me ook geen zorgen te maken, omdat alles aan de kleine kant was, maar nog binnen de curve :)

Voor de lijst: 18 maart groeiecho+ VK controle

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Zo bedoelde ik het ook niet. Het is voor mij meer dat ik gewoon wil kunnen gaan en staan waar ik wil zonder volgepompt te zijn met allerlei toestanden en onder de draadjes te zitten. Maar zo denk ik er nu over. Vraag het me nog eens als de bevalling uiteindelijk echt begonnen is hahaha. Misschien piep ik dan wel anders :D

13. Schilderijtje

Hihi ik weet nog wel dat ik op den duur zei spuit me plat! Ik kon helemaal mijn weeen niet meer opvangen door de slaappil.hihi.dus nooit geen slaappil meer . Deze x idd liever normale manier. Moet zeggen dat ik de draadjes etc en prik niet gevoeld heb en met ruggenprik voelde ik totaal geen pijn meer enkel warm bad gevoel. Dus heb toen zelfs nog beetje geslapen.

14. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Werveltje fijn meid dat er geen zorgelijke achterstand is en jullie nog een extra controle krijgen!

15. werveltje

Jep :) Tuurlijk maak je je een beetje zorgen, maar omdat alles in verhouding is, zal het wel goed zijn.

16. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier net terug van de controle bij de vk, mag volgende week wéér gaan bloedprikken jippie:(, m'n suiker was te hoog dus moet nu nuchter gaan, volgens haar niks aan de hand gewoon even voor de zekerheid.

Verder moest ik me niet zoveel van de echoscopiste in het ziekenhuis aantrekken (het dikke baby verhaal;)) hij is inderdaad aan de grote kant en moet over 3weken weer een groeiecho maar verder niks dramatisch, m'n buik liep nu 1weekje voor...

Ook hebben we de bevalling besproken maar vond dit heel lastig, ik kan nu wel dingen zeggen maar als ik straks daar lig denk ik er misschien wel heel anders over. Pijnbestrijding hebben ze in het ziekenhuis waar ik beval alleen morfine in de bil:$ of een ruggenprik, dus als het even niet hoeft niks van beiden maar wie weet hoe ik daar over 1,5 maand over denk.

Hoe is het bij jou babylove? Voel je je al iets beter?

voor de lijst 16 maart controle vk

17. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik had bij de eerste een epiduraal, bij de 2e niet. Wil het nu ook weer zonder proberen. Je krijgt er namelijk ook een infuus met oxytocine bij en de baby een sonde op het hoofdje. Achteraf veel liquor lekkage gehad waardoor veel hoofdpijn. Maar op t moment zelf was t heerlijk!!

Heb ik er nou overheen gelezen of heeft babylove de naam van haar dochtertje nog niet genoemd??

18. werveltje

In de app staat de naam en in de besloten club. Ze wilde dat niet op het forum :)

19. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Babylove, gefeliciteerd met je dochter.. Schrikken als was het zeker wel? Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie beide, sterkte! X

20. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Beetje gelijk aan onze kleine. Met groeiecho buikje op het onderste lijntje en hoodje en beentje onder het onderste lijntje. Uiteindelijk klopte dit ook wel want ze is geboren met 1330 met 31+1. Redelijk vergelijkbaar.

Onze derde werd een week later geboren met een gewicht van 1850 gram. Scheelt behoorlijk op zo'n kleintje

Deel Deze Pagina