1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja ook hier heeft regelmatig de kleine man de hik! :D Suuuper cute idd!

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Haha ja hier ook echt vaak de hik, grappig idd.

Thanks Bloemmm, nu weegt ze al 1500 gram ;)

3. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Jaa hier ook sinds week of 3 de hik gevoeld. Bij de eerste kon ik t ook niet plaatsen nu herkende ik het gelijk :)

4. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lache man dat we het allemaal voelen. Echt super cute!

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook de hik vanochtend!!! Haha

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Zo ik zit de tijd echt weg te kijken op mn werk, gaat zoooo langzaam!! Wil zo graag naar huis lekker een dutje doen.. ;)
    Denk dat buik weer groeispurtje gaat maken, hij voelt echt zo gespannen. Alsof ie elk moment kan knappen. En heb echt beurse ribben aan de linkerkant, denk dat ie daar ligt te trappelen of zn billetjes daar liggen. Als ik op mn ribben druk doet het ook gewoon pijn namelijk :)
    Zo dat was weer genoeg geklaag voor vandaag haha! :p

7. werveltje

Nog even volhouden Jess!

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Stelletje kletsers:D

Echo; ja hier dus wel met 30 weken, maar niet voor de lol. Meer omdat onze dame voorliep qua groei met de 20w. Echo en onze andere dochter ook flink was. Ze willen het dus extra in de gaten houden. En met 32 weken ga ik over naar de gyn dus daar is het bijna standaard dat je een echo krijgt.
    snap ook niet waarom er zoveel verschil tussen al die praktijken zit. mijn schoonzusje kreeg bijv. Bij de vk de ene x hartje luisteren en de andere x echo. Wel voor de lol dus ;)

Hier enorme nesteldrang. Gisteravond laat nog even de hele badkamer uitgesopt met bleek. :) en ook de boekenkast op onze slaapkamer uitgemest. Vandaag was de trapkast aan de beurt. Wat een zooi kun je toch hebben. En wat stoor ik me er nu extra aan. :):D
    En nou hebben we nog niet eens zo heel veel, maar het lijkt zoveel omdat we niet echt opbergplekken hebben. Geen zolder enzo. Tijd voor een kopje thee nu, mn buik is het niet echt met mn opruimsessie eens :p

9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

met bleek? oei das niet zo best voor je tegels en bad voor de glazuurlaag.
    maar zal er wel schoon van worden!

ik heb een speelgoedkist gekocht voor mijn zoontjes zijn kamer.
    ga hem whitewasch maken. kan hij in de kraamweek lekker boven spelen.

hij mag in april voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
    ben benieuwd!!

10. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Ok dus eigenlijk alleen maar een compliment voor de baby dat we geen echo meer krijgen. Dacht meer dat het een soort van standaard was. Maar ik ben ook zo nieuwsgierig hoe dat "ie" eruit ziet.

Hier begint de nesteldrang ook te komen. Mensen wat gaat t hard he. En als ik dan het meisje van babyLove zie dat dat al in onze buiken zit. Niet te geloven.

Volgende week wordt het echt prachtig weer... Dus gelijk de voorjaarsschoonmaak. Gelukkig komt moeders nu af en toe helpen..,

11. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Ja, of dat zeg ik vooral ter geruststelling van mijzelf, want ik ben natuurlijk ook erg benieuwd!

12. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Hier alle vorige zs'en ook geen echo's meer gehad (de eerste vier zs'en ook geen 20 weken echo, dat deden ze toen nog niet, alleen een termijnecho).
    Dit is de eerste zs dat ze standaard een groeiecho doen bij 32 weken. Ik heb m komende maandag :)

De hik voel ik hier al heel lang, hij hikt ook echt heel vaak en hard :)

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hier is de leggings groei echo stNdaard met 35 weken. Maar ik had m nu sowieso gehad ivm de suiker..

14. werveltje

Ja best gek dat er idd zoveel verschil in zit per praktijk. Hier bieden ze het standaard aan bij 30 weken.

Nou als we het over de hik hebben, hier heeft ze hem nu :D haha grappig gevoel he.

Verder de laatste proefdrukken binnen voor geboortekaartje, en dit gaat hem worden! Yeaaah eindelijk HELEMAAL naar wens! Bij de vorige versies stoorde ik me steeds aan een klein detail.

En idd het wordt prachtig weer dit weekend, lekker zeg!!

15. veense

veense Niet meer actief

Hier ook standaard met 30 weken een groeiecho, en met 36 weken een liggingsecho.
    Ik krijg er sowieso nog 2 extra bij de gyn omdat dochter erg klein was bij de geboorte en dat icm het gebrek aan vruchtwater willen ze extra in de gaten houden.

16. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik krijg ook steeds extra echo's. Omdat mijn 2 vorige zwschappen gecompliceerd waren door hypertensie willen ze de placenta en de groei van de baby extra goed in de gaten houden. Placenta zou minder goed kunnen functioneren waardoor de baby te klein is. Tot nu toe is de groei perfect. Heb morgen weer een echo dus ben benieuwd:)

17. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik krijg iedere week een echo, het spannende van zo'n echo is er dus al lang vanaf. Sinds vorige maand moet ik iedere week naar de gyn, kweet niet of het normaal is dat je iedere week een echo krijgt, mijn meissie had een groei achterstand, enkel het buikje liep achter, ze noemde het de p10 lijn geloof ik. Maar gelukkig is m'n onderdruk nog altijd laag, de ene keer 80, de andere keer 90. Net onder de grens van medicatie, dus hopelijk blijft dat zo.

Wat wel grappig is om te zien op zo'n late echo, is dat je kleintje met de knieen echt volledig opgetrokken zit, ze heeft nauwelijks ruimte. Eigenlijk best zielig om non stop zo in elkaar te moeten zitten, opgesloten zonder bewegingsruimte. Lijkt me erg naar...

Twee nachten geleden ging ik trouwens door de grond van de pijn. Ze was kei en kei hard tegen m'n blaas aan het trappen, terwijl ik ZOOO moe was en dacht, ik val binnen 30 seconden in coma. Maar nee, klaar wakker na al die trappen. Toen nog even flink tegen m'n darmen, maar dat was beter dan tegen m'n blaas. Toen ging ze kei hard tegen m'n baarmoedermond aan trappen. Even dacht ik, oh my god, ze stampt zich letterlijk een weg naar buiten, ik ga hier vannacht zowaar bevallen ofzo! Maar dat was niet zo. Gelukkig daarna niet meer van die harde stampen gekregen, ik zou het niet volhouden anders... ;)

18. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Net toch weer een kleine bestelling geplaatst. Lily balou, echt helemaal mijn stijl. Beetje duur alleen:)
    Lily Balou - Kid's clothes Baby

Lijkt mij ook niet fijn om zo in elkaar gedoken te zitten. Vandaar die onmogelijke uitstulpingen van mijn buik zo af en toe...

19. werveltje

Haha dat kind zit straks helemaal klem ongeveer. Volgens mij krijg ik idd bij 36 weken ook een liggingsecho. En nu natuurlijk extra groeiecho. Zal van de volgende echo afhangen of ik vaker moet...

Ik heb weer kleertjes van Flo gekocht, wat een leuk merk is dat zeg! Maar ook wel prijzig helaas. Maar ja heb het voor haar over :)

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Haha de hik, die van min heeft het ook regelmatig. Vaak nadat hij een feestje heeft gebouwd :p

En nesteldrang, echt verschrikkelijk. Ik voel me ook echt niet op mijn gemak als het een rommeltje is hier, terwijl ik voor ik zwanger was zelf een ontzettende rommelkont was :D

Deel Deze Pagina