Heftige ervaring Charise, fijn dat het allemaal goed is. We moeten nu niet een voor een enge dingen krijgen of gaan doen (bloedverlies, vallen, springende honden in buiken...... ). Striemen.....78 weken zwangerschap nergens last van gehad (bij nr1 niks, bij nr2 na 37 weken dus pas) en toen opeens van de een op de andere dag striemen!!!! Beetje jammer, maar goed die vervagen ook weer en ik zie ze maar als teken van liefde. Wat leuk dat er meer zijn die Baby's Only leuk vinden. Word echt vrolijk van die spulletjes. En ja het is wel duur.....maar goed nr krijgt al veel doorgevertjes van zijn broer wat kleding betreft, dus een paar wat duurdere dekentjes moet dan wel kunnen tocht?
Super mooie buikjes meiden! Heel leuk! Charise gelukkig goed nieuws!! Fijn dat alles goed was. Mooie echo foto's ook. Mijn ervaring met spullen als Koeka of Baby's Only is dat je het ook weer voor hele goede prijsjes kan verkopen. Het is zo mooi spul! Hier ook een hoop doorgeschoven van Ediz, dus vind het dan indd ook fijn wat 'eigen' spullen voor de baby te hebben. Mag dan ook wel wat kosten Denk dat mijn Koek spulletjes eind deze week pas binnen komen, mijn Lief! Tas vandaag als het goed is!
Fijn Charise dat alles goed is. Wel schrikken zeg. Hier al veel striemen, helaas. Ik vind het op zich niet zo erg dat je die striemen ziet, alleen wordt je huid ook uitgerekt daardoor. Een strakke buik zal ik wel nooit meer krijgen. Dat vind ik wel jammer
Gisteren kwam mijn man thuis met een cadeautje. Hij heeft een babyschommel voor in huis gekocht voor de kleine. Echt heel erg lief en ik ben er ook heel erg blij mee
Jaa, ben wel opgelucht. Had zelf niet het idee dat er echt iets was, maarja er kan ook iets van binnen zijn waar je niets van voelt. Dus wel fijn dat ze het zo serieus nemen. Gelukkig is alles in orde. Zelf nu alleen behoorlijke spierpijn, bekkenpijn en bandenpijn, maarja is logisch na zo'n val. Je spant je toch helemaal aan. De kleine is weer lekker actief dus dat is fijn. Die hield zich gisteren namelijk erg rustig ineens, ook door de spanning en door de harde buik die ik had. Maar hij is ook weer bijgekomen gelukkig Ik vind Koeka en Baby's only ook zo mooi. Inderdaad wel duur, maar het blijft ook wel mooi. Heb een wiegdekentje van baby's only in antraciet kleur dus die kan de baby nu ook weer gebruiken. En had voor dochter een roze koeka omslag doek, ook echt super fijn, en een badjasje. Dus denk dat ik nog wel een nieuwe koeka omslagdoek voor de baby koop. Ik vind van koeka die mint kleur en sapphire kleur erg mooi. En van baby's only hebben ze nu ook muurverf, dat is ook echt mooi. Dus denk dat ik daar wel een kleurtje van kies.
Jeetje wat een schrik Charise, wel fijn dat alles gewoon goed is en je hem weer goed voelt Heb ook weer mooie buikfoto's voorbij zien komen! Wel leuk om het verschil te zien, sommige echt al een 'enorme' buik en sommige nog stuk minder. Maar allemaal even mooi Ik zal is kijken of ik zometeen een goede foto kan maken. Shoppen in Antwerpen viel uiteindelijk voor de kleine een beetje tegen. Veel was dure merken en dat vind ik zonde voor zo'n kleintje die er zo weer uitgroeit. Dus maar in Ned gewoon weer verder shoppen over een tijdje wanneer er weer nieuwe dingen in de winkels hangen. Striemen: hier nog geen last van (gelukkig). Ook niet op mn borsten terwijl die 2 cups groter zijn geworden ondertussen. Dus miss krijg k ze dan sowieso niet, zou mooi zijn! Als ik dingen heb gemist van afgelopen weekend: sorry! Nu weer goed bij houden
Jammer dat je niks leuks kon vinden Jess, maar dan kan je je hier weer uitleven Hier gelukkig ook nog geen striemen of iets, dus hoop dat het zo blijft
Hier net terug van controle bij vk, alles prima alleen de groei willen ze nu in de gaten houden. Over 2weken wel Prikken op zwangerschapsuiker en een extra echo ivm de groei, als ie zo door gaat wordt ik doorgestuurd naar n gynocoloog maar hoop van niet. Bij deze ook nog een buikfoto van vanochtend.
Hij is inderdaad een beetje aan de grote kant, kan een groeispurt geweest zijn maar kan ook dat ik een kleine reus mee draag Bm zat ook iets hoger als gemiddeld, over 3weken weten we meer. Voor de lijst: controle vk 19januari En 9februari een 4D echo
Hallo allemaal! 2e pagina alweer!! Heb bijgelezen, wat een mooie 20 weken echo's weer zeg! Fijn dat alles goed gaat.. Simmer,spannend!! Leuk dat je zo nu en dan mee leest! Charise, dat was echt even schrikken! Mooie echo.. Hier gaat ook alles goed! Met 27 en 30 weken suikertest, en word nog getest omdat ik rhesus c negatief ben?? Geen idee! Laat het over me heen komen! Ik zal ook eens foto maken van mijn buikje! Leuk om ook gezichten te zien. X
Mooie foto's MMD86! Ik heb datzelfde met Rhesus C negatief. Geen idee ook wat het verder inhoud behalve met 27 weken weer bloedprikken dus wacht ook maar gewoon af. Jammer dat shoppen niet lukte Jes93, maar ik vind dat je groot gelijk hebt hoor. Ze groeien zo hard, is echt zonde van je geld! Verder wel leuk geweest hoop ik?! Ik duim voor de groeispurt dan Linnii! Mooie buik ook!