1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik zou ook bellen charise! Beter een keer voor niets dan te laat.
    Deze beeb is ook al iets ingedaald. Is natuurlijk wel de derde dus of het dan juist eerder of later gebeurt??

2. veense

veense Niet meer actief

Mellie, ik heb ook ruim 3 uur wakker gelegen vannacht, gelukkig laat dochter ons tegenwoordig liggen 's ochtend, en heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen meepakken.
    Had de hele nacht pijn, en een hele onrustige buik. Gisteren wel een drukke dag gehad (hele dag winkelen in Duitsland), maar voelde toch heel anders dan als ik andere keren over mijn grenzen ben gegaan. Zouden zomaar indalingsweeen kunnen zijn als ik het zo lees (hoop wel dat ie dan ook gedraaid is, dinsdag lag hij nog met zijn hoofdje omhoog)
    Vandaag de boodschappen verder opruimen en rustig aan doen verder. Dochter zal wel de hele dag willen rondparaderen op haar nieuwe rode ballerina's, ze is er diep gelukkig mee!

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

van gemeenschap kun je aardig wat bloedverlies krijgen.
    vooral als er een vaatje geraakt word. grote kns dat het dat is.
    ook harde buiken en krampen kun je van de gemeenschap krijgen.
    ik zal niet in alle details treden;)
    het prikkelt de baarmoeder.
    maar voor je gemoedrust zou je even kunnen bellen:)

hier geen idee hoe de kleine ligt.
    wat ik wel gek vind als dat de kleine echt zo groot is al de vk zegt waarom voel ik dan nog gen geprik bij mijn ribben enzo?
    met mijn zoontje had ik dat al wel. steeds in mijn ribben zij en borsten geduw. maar deze ligt volgens mij echt lager en meer dwars.

ben nu trouwens 8 kilo aangekomen..
    zit nu op 65,9 met mijn zoontje bleef ik op 68 hangen. vrees dat ik daar nu overheen ga . maarja mijn startgewicht was ook wel 3 kilo hoger.

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Fijn om te lezen dat bloeddruk prima is :)
    Ik zou wel even bellen hoor charise, het kan daarvan komen idd maar beter alles uitsluiten toch?
    Ik las ook nog een erg gekke droom, haha! Ik droom ook zo raar af en toe :)
    Indaling: geeeeeen idee!

Ik ben onderweg naar mn ouders, daar lekker genieten in de windstille tuin in het zonnetje en savonds uiteten :) Geniet van jullie zondag meiden!

5. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Hellup Nestdrang bestaat!!

i
    Ik dacht dat het alleen een woord was:D

6. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hahaha Smaaltje :D

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha en of het bestaat :D
    Maar nu heb ik die drang lekker binnen opgesloten en lig in in spaghetti hempje in de tuin. Die drang laat ik morgen wel weer los

8. werveltje

Ja even het nest verlaten met dit lekkere weer ;)

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Charise: ik zou ook bellen hoor.

@Indalingsweeen: kan zeker al met 30 weken heb ik gehoord.

10. Schilderijtje

ja nesteldrang bestaat echt.
    maar heel mensen pakken het op als"zin in schoonmaken hebben" nou nee de zin in er niet. maar wel de drang om alles schoon te hebben en houden.
    maaarja heb het de laatste dagen maar een beetje opgegeven.
    als met 37 weken alles spik en span is dan is het goed. eerder mag de baby toch niet naar huis.of thuis geboren worden.

11. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Oja! Hier 'moet' ook alles opgeruimd en schoon, zelfs manlief heeft er last van haha

Charise als het bloedverlies gestopt is zou ik niet bellen en het even afwachten. Zal hoogstwaarschijnlijk toch van de gemeenschap komen.

Indalen kan idd met deze termijn al.

Mellie balen van het grijze weer.

Hier genoten van de zon, ben zelfs wat verkleurd in m'n gezicht. Heerlijk!

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Toch even jullie advies vragen hier zo.. Ik ben opeens sinds een uurtje ofzo erg misselijk. Uit het niets kwam het opzetten.. Ook heb ik de laatste tijd last onder mn linker borst bij t op mn zij liggen. Soort gevoel alsof iets klem zit, soms geeft het ook een beetje een verdoofd gevoel aan de huid. Nu maak ik door die plotselinge misselijkheid en ook wat meer harde buiken toch wel ergens zorgen.. Zal wel niks zijn maar herkent iemand dit?

13. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Misschien klemt er ook echt iets af. Alleen zou ik zo niet weten wat te zou kunnen zijn. Even in de gaten houden en anders morgenochtend ff bellen..

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee dames,
    Bedankt voor jullie reacties. Heb uiteindelijk niet meer gebeld. Zal het woensdag bij VK aangeven. Maar omdat ik nu alleen nog wat restjes lichtroze of beetje oud bloed verlies met afvegen had ik zoiets van komt gewoon door bloedvaatje oid.
    Dacht vk kan toch niets doen, hoogstens naar het zkh sturen om even te checken van binnen ofzo, maar zat daar niet echt op te wachten met dit weer en had ook verjaardag vanmiddag.
    Als t nou echt door was blijven gaan had ik wel echt gebeld natuurlijk. Of als ik echt dacht dat t niet goed zou zitten.

Maantje, misselijkheid kan wel weer toenemen zo laatste weken, ik had het vanmorgen ineens weer. Dat dove gevoel las ik pas ook ergens dat iemand het had. Zou kunnen omdat de baby nu hoger komt dat er iets klem zit van een zenuw oid, geen idee.
    Als je je echt zorgen maakt zou ik morgen even bellen naar vk. Of als je nu echt bezorgd bent kan je ook nu bellen natuurlijk.

Wij zitten nu in auto naar huis, van verjaardag van broertje. Straks lekker rustig avondje. Ben best moe.
    Fijne avond xx

15. Schilderijtje

@maantje misselijkheid kan verschillende redenen hebben. Je kindje wat anders ligt en op je maag duwt. Hormoonschommeling, verkeerd eten. Beginnen griepje.
    Moeilijk te zeggen.
    Het doffe gevoel kan inderdaad een verdrukt zenuwtje zijn waar je kleine ten aan ligt.
    ik had de laatste weken bij mijn zoontje hevige krampen weeengevoel doordat er elke x zenuw werd afgekneld . Bij mij schoten ook heel veel kramp in liezen en onderrug.

Maar als je echt ongerust bent en niet vertrouwt kun je altijd telefoontje doen naar je vk

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Maantje ik heb dat ook en dat komt door verdrukking bij mij
    Dam draait ze wat en opeens kots misselijk
    Of een doof gevoel. Of 6 keer plassen in 4 minuten tijd. Haha leuk he. Ze spreken wel eens over de laatste lootjes en dam denk ik aan de laatste 3 a 4 weken. Maar heb t idee dat ik t nu al doorsta die laatste loodjes.

17. werveltje

Ja het meest waarschijnlijk is dat hetde kleine zal zijn die het veroorzaakt, maar zeker weten doe ik dat ook niet hoor...

Fijn dat het weer gestopt is Charise :) Je kan het wellicht nog even zeggen bij de vk, maar je kan daar woensdag al heen, dus prima toch?

Ik ga even schaatsen kijken en daarna lekker slapen. Tot morgen :)

18. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    @misselijkheid, vriendin had dat ook in de laatste weken en viel zelfs vaker flauw omdat de kleine een zenuw beklemde van binnen. Kan opzich geen kwaad maar als je t niet vertrouwd zou ik even laten checken.

Net terug van etentje, daarna nog ijsje gegeten buiten, hier was het echt tot 9u heerlijk buiten☀️
    Alleen zou ik morgen gaan prikken nuchter, oeps denk dat ik dat maar naar woensdag verschuif ,weet niet of ze t zien in m'n bloed maar voor de zekerheid beter even uitstellen..

Lekker dat weertje trouwens vandaag, alleen die muggen:X nu al! Zeg gister nog Oooh laat ze maar die pakken mij toch nooit, nou vanochtend werdt ik wakker hoppa 2 op m'n buik!! Blijkbaar heb ik nu dus wel lekker bloed :p

19. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Gelukkig is het weer zo goed als gestopt charise! Ff lekker rust nemen!

Maantje bij mij zijn het m'n ribben die zeer doen omdat de kleine er tegenaan drukt.
    Misselijkheid heb ik de laatste tijd ook weer meer last van, denk omdat m'n maag wat in de verdrukking zit.

Morgen vk controle en om 13.00 uur de groeiecho en placentalokalisatie. Ben benieuwd of alles goed is, ga ik wel gewoon vanuit. En fijn om na al die weken nog weer even te mogen spieken naar onze kleine man. De laatste echo is toch alweer 13 weken geleden!

20. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Succes vandaag zwangernr6.zeker leuk om weer even te spieken!

Deel Deze Pagina