Wat een super mooie buiken zie ik voorbij komen! Hoewel er dagen zullen zijn dat je gek wordt van je buik, kan ik echt alleen maar adviseerden om toch bewust te genieten van je buik en het wonder dat erin zit! Je gaat je buik en de bewegingen echt missen, na de bevalling!
Oh dat plassen. Ik moet er s nachts zo vaak uit als ik niet diep genoeg slaap! Mijn vriend zei inderdaad ook cat ik m'n buik ga missen Babylove, maar ik denk dat dat wel meevalt omdat het leuke dan is dat je het veel meer kunt delen en ik ben ook zo benieuwd naar gezichtsuitdrukkinkjes enzo. Maar misschien hebben jullie wel gelijk!
Haha kan me nu nog niet voorstellen dat je die buik echt gaat missen. Al hoewel ik dat getrappel wel soort van gezellig vind, je bent niet alleen haha. Ik heb ook nog niet een ontzettende buik, dus heb er nu nog weinig last van gelukkig. Ben erg nieuwsgierig wat er in mij groeit
Ik mistte mijn buik echt niet. Wel eens t getrappel omdat ik nu t idee heb er nooit alleen voor te staan. Heb altijd mijn meisje bij me
pff wat een nacht . zoonlief was weer aant spoken. en lag dus uiteindelijk weer tussenin. en ik had het warm!! heb vandaag een weeeige onderbuik. doet niet zeer ofzo maar voelt gewoon heel aanwezig. ook mijn voeten zijn goed doorbloed en spataders opgezwollen.waarschijnlijk door het lopen van gisteren in de dierentuin.
Ik miste m'n buik ook na de zs hoor! Geniet er ook weer echt van nu, ondanks de ongemakken. Sprankel ai wat lijkt me dat naar, spataderen. Kun je daar iets tegen doen?
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat getrap ga missen straks. En die buik al helemaal haha. Gisteren de laatste 'pufcursusavond' gehad, was weer heel gezellig. Ook een rondleiding gehad door het ziekenhuis en ik weet nu zeker dat ik in het geboortecentrum wil bevallen. Man, da's net een hotel haha! En ze hebben airco. De verloskamers van het ziekenhuis waren echt heel klein en benauwd, en geen ramen. Nou, dan maar geen ruggenprik hoor. Ze hebben ook uitgelegd hoe je een draagdoek moet gebruiken dus ik wil er nu ook ineens eentje aanschaffen. Vriend was ook helemaal verkocht haha (en wat was hij aantrekkelijk met zo'n ding aan ) Iemand nog tips welke doek het beste is?
ik heb een little frog. wel geprobeerd maar nog niet in gebruik maar vooralsnog lijkt het me een prima doek!
Die van mij komt hier vandaag ByKay.com | Your expert in ergonomic babywearing Heel veel plezier van gehad en ook veel uitgeleend!
Tof, ik ga even rondkijken Wil er best wat voor uitgeven! Hier onverwachts een weekje eerder met verlof! De loonmevrouw heeft de rest van mijn vrije dagen er bij opgedaan (zonder het met mij te overleggen, dat dan weer wel) en ik had dus nog een hele week over. Had er helemaal niet aan gedacht. Kan het nog veranderen maar ik had echt zoiets van, die dagen gaan anders toch in rook op, plak ze er maar bij aan hoor haha Extra weekje doorbetaald Netflix misbruiken
27 maart is mijn laatste dag Staat op de bedrijfskalender: 'Melissa's last day. But she'll be back with a vengeance..'
Jaa 27 maart is ook mijn laatste dag. Heb mijn parttime dagen zo gedraaid dat ik nu ook wat eerder met verlof ga. Nog negen werkdagen te gaan!!!
Jullie gaan al bijna met verlof meiden! Wat fijn! Wat gaat de tijd toch snel! Goedemorgen . Ik had gisterenavond de hele avond harde buiken, is nu gelukkig zo goed als over geloof ik.. Ben er 's nachts nog een paar keer wakker van geworden. Hou vandaag een rustig dagje dus.
Goedemorgen! Ik moet nog 2 dagen werken en dan is t voor mij ook klaar Ik ben gevraagd om navelstreng bloed af te staan voor de stamcellen. Hebben jullie die vraag ook gekregen? Kan denk ik alleen als je in t zkh bevalt.
@ buik missen. nee absoluut niet. ik vind het zwanger zijn niet fijn. ik vind het wel bijzonder wat er allemaal in de buik gebeurt. maar merk ook dat mijn hormonen erg een loopje met me nemen, ik zou graag mijn eigen lichaam weer terug willen en weer mezelf willen zijn en dan heerlijk buiten de buik voor de baby kunnen zorgen begin ook steeds meer last te krijgen van mijn rug, van spataders, liezen etc dat ik wel naar de uitgerekende datum uitkijk en stiekum al aan het aftellen ben