Ik ben trouwens 2x in de avond bevallen. Mijn man heeft Mira nog zelf naar bed gedaan en daarna moesten we naar het ziekenhuis. 2/3 uur na de bevalling waren we weer thuis, ideaal! Hoop dat nu weer.
dat is wel fijn dat je daarna nog naar huis mocht. hier in onze ziekenhuis is volgens mij na 6 bevallen dat je in het ziekenhuis moet blijven ivm kraamzorg die dan niet meer thuis komt.
Hier komt kraamzorg wanneer je wilt, heb bij Ediz aangegeven dat het niet meer nodig was. Was rond 00.00. Ze kwam dus de volgende ochtend om 08.00. Bij Mira ben ik bevallen met de gyn, dus medisch en toen zijn we wel een nachtje gebleven.
Ik neem ook liever wat meer mee, zie dan wel wa t ik nodig heb. Alles is toch nieuw dus heb ook geen idee haha Mooie buik Mir!
Oplader telefoon is ook een goede! Die hebben wij standaard in de auto liggen altijd, maar beter even in de tas doen . Welterusten meiden! Ik ga mijn bedje in.
Handig die lijst bloemmm, meeste had ik indd ook mee. Had zelf ook nog camera's, en geheugenkaartjes mee. En flesjes drinken. Ook iets te lezen maar niet gebruikt haha. En weet niet of je het er nu op had staan maar toiletartikelen. Ik had toen een toilettasje gekocht met nieuwe tandenborstel, tandpasta en haarborstel enzo, en dan gewoon shampoo en die dingen allemaal in tas, zodat ik het niet eruit hoefde te halen voor gebruik of nog moest inpakken op laatst. Ik duik mijn bed in meiden. Slaap lekker! Xx Ps hebben jullie ook zo'n last van de banden?? Ik heb s nachts soms echt veel pijn, dan wil ik draaien maar verga ik van de pijn. Echt heel naar.
Ik heb het helaas ook Charise! Leef met je mee dus.. Kan niet meer in mijn slaap draaien en het doet soms enorm veel pijn. Bij mijn liezen, echt tussen mijn benen. Niet leuk nee Oh ja, tijdschriftjes had ik ook! Zelfs eentje voor manlief, maar lezen is er ook absoluut niet van gekomen. Dat is handiger als je ingeleid wordt ofzo denk ik.
Ik slaap ook al een aardige tijd met voedingskussen, echt ideaal!! Hier voornamelijk last van bekken en beurse plek onder mijn borst.
Thanks voor de aanvullingen meiden. We moeten een heel eind komen zo Ik slaap gelukkig goed en zonder pijn, hoop dat het nog even zo blijft. Lijkt me vervelend wat jullie beschrijven Fijne dag vandaag, ik ga me klaar maken voor werk!
Ik doe de 32 weken dans! En ik swing alvast n beetje voor morgen, ik ben jarig dus je mag mijn leeftijd veranderen naar 29 Bloemmm
ik dans morgen mee bloem. maar ik waggel al lekker dus wat dat betreft dans ik al een beetje met je mee. haha tijdschriften mee.. mm mm daar heb ik geen enkele blik op geworpen ik slaap op zich prima (met mijn vriend het voedingskussen) alleen word ik echt 6 keer per nacht wakker om te plassen omdat de kleine er dan op loopt te bounchen. heel fraai :S maargoed, ik voel me tot op heden uitgeslapen terwijl ik bij mijn dochter oververmoeid was voordat ik de bevalling in ging omdat ik uuuuuren wakker lag. Echt staren naar het plafond, gewoon zonder reden. Zo irritant!
ik heb vanmorge uitgeslapen tot 9 uur. ( alhoewel ik wel al eerder wakker was ) moet ook echt veel naar de wc. zoonlief is bij mijn ouders wezen slapen. even nachtje goed kunnen rusten. zo even snel boodschapjes halen.en zoonlief weer ophalen. ik heb trouwens enorm menstruatiegevoel in mijn onderrug niet fijn.
Hier ook al een paar dagen last van menstruatiepijn. En slapen kan ik nog steeds niet. Gebruik een bodypillow en een wedge pillow die ik onder mijn buik kan schuiven, maar dan word ik weer wakker terwijl ik aan het draaien ben en weer een band verrek, auwwwww. Kan ook niet meer van de bank afkomen, vriend moet me altijd even een zetje geven
haha we zijn allemaal hollebolle harry's die duidelijk een stuk minder mobiel worden. zou een mooi stel bij elkaar zijn
Hahaha ja voel me ook echt een oud wijf af en toe. Ik slaap ook met voedingskussen, dat helpt redelijk tegen de pijn in mn liezen, maar die scherpe pijn die ik voel zit dan in mijn onderbuik, links of rechts. Echt niet fijn. En trekt ook door van mn heup/bekken. Nouja duidelijk de laatste loodjes haha.
Joehoee ik doe mee met dansen, alleen dan het 31 weken dansje!! Ah hier ook sinds gister opeens die menstruatieachtige pijn.... zou t een begin zijn van voorweeen? Hoop niet dat dat nu al begint... Slapen gaat gelukkig goed hier en pijn vrij. Ook draaien lukt nog goed (Oke, wel in etappes ) Fijne dag meiden! Ik ga zo de oudste ophalen van de psz en dan naar mn moeder!