Halloooo!! Haha. Vandaag meubels weer in waslaag gezet voor de bescherming. Heb geverfd met Annie Sloan, dus moet beschermlaagje over. Moet alleen hoofdeind van ledikant nog en de boekenkast. Vandaag pakketje van hema binnengekregen met hydrofiel doeken, luieremmer, kruikzakken enz. Kleding heb ik in maat 50 en 56 ook meeeer dan voldoende, en paar dingetjes in 62. Dus dat koop ik ook niet meer. En wacht ook op mama mazzeldagen voor ledikant beddengoed en dingen als thermometer, borsteltje enzo. Dan moet ik nog een tripptrapp stoel hebben en adapter voor maxicosi voor de bugaboo. Ohja en decoratie enzo. Wil nog zo'n wandtak hebben voor op de muur. Maar ga ik nog even kijken wat precies allemaal als alles goed op de plek staat. Volgende week in ieder geval meubels goed in elkaar en lekker schoonmaken, zwitsal geurzakjes erin. En dan kleding wassen. Heb ook nieuwe luiertas van Lief! Binnen gehad van de week en ruikt ook erg nieuw dus moeten ook even zakje in. Leuk!! T word echt steeds echter allemaal. Krijg er steeds meer zin in.
Heerlijk he als alles af begint te raken! Ik ben ook dol op de geurzakjes van Zwitsal. Heeeeerlijk in de kast of in je luiertas/vluchttas 😍.
Ik heb ook al Zwitsal zakjes klaar liggen om in de kast te hangen als straks alle kleertjes er ook weer in zitten. Over klein maandje gaan we inrichten. Nog twee weken werken, 7 dagen in totaal. Gaat echt hard nu! Bij huisarts doorverwijzing voor cardioloog gehad ivm erfelijkheidsonderzoek ivm aandoening die bij mijn moeder is geconstateerd. Als het goed is weet ik binnen twee weken meer, iig nog voor de bevalling Hebben jullie ook Al zoveel in de planning voor tijdens je verlof? Hier koet uk maar niet te vroeg komen haha anders kom ik overal niet aan toe!!
Mooie buikfoto's zeg! Wow! We mogen maar trots zijn op onze buiken... Fijn te horen dat alles goed gaat hier! Tweede suikertest was ook in orde hier, alleen groeit de kleine weer iets te hard! Met 36 wkn weer groei echo! Dan weten we meer! Groetjes
Fijn dat je een doorverwijzing hebt Lana fijn dat je redelijk snel terecht kan. @mmd fijn dat suikertest goed was. Hopelijk wordt de baby niet te groot als ie zo goed groeit. @charise jaaa leuk he! Ik moet ook nog wel het een en ander doen hoor in kamertje, maar nog tijd zat haha Ik lig al saai in bed! Drukke werkdag gehad en net bij vriendin langsgeweest, dus lekker uitrusten nu
kwartiertje te vroeg, maar ik doe alvast mijn 32 weken dansje! sta in de stad op vl te wachten om m op te halen. Ik heb zin in het weekend. nog maar 3 weken werken!!
MMD, fijn dat de suikertest goed was! En goed dat ze de baby in de gafen blijven houden. Lana, nog eventjes en dan lekker verlof! Wel meer meiden! Dat betekend echt dat het bijnaaaaa zover is Ik lag er ook al vroeg in gisteren. Uitslapen lukt echt niet meer... Ik heb kinderen die slapen tot zeker wel 9 uur en dan deed ik altijd mee, maar dat lukt me niet meer.. Savonds om 8/9 uur hou ik mijn ogen al moeilijk open. Dus ben echt een oud wijf nu hahaha! Jullie nog plannen vandaag? Ik ga wat rommelen in huis, niets bijzonders.
Hier precies hetzelfde met slapen bloemmm. Ik probeer het nu 's avonds wat te rekken want ik vind t anders zo ongezellig voor m'n man. Vanmorgen dus ook weer om half 6 wakker. Kids kwamen om 8 uur naar beneden. De een heeft zo een kinderfeestje en gaat naar monkey town. Met de oudste ga ik mee want hij heeft een voetbalwedstrijd in Gouda. Kou kleumen op t veld dus ⛄️
Heb gisterenavond voor het eerst menstruatie achtige pijntjes gehad en heb het nu weer. Zou de baby aan het indalen zijn? Ben benieuwd bij de volgende controle.
Hier geen plannen, misschien even bij mijn neefje kijken met voetballen Verder wat huishoudelijke klusjes en vanavond met mn team lekker uit eten @ bloemmm, zou zomaar kunnen natuurlijk, maar ik weet het niet
Zo herkenbaar van het slapen Bloemmm! Super moe,maar toch niet kunnen uitslapen... snap er niks van! Hier gisteravond wat steekjes achter mn schaambot gehad,maar menstruatieachtige pijn nog niet gehad. Dan moet ik ook zeggen dat ik daar vrijwel nooit last van heb bij menstruatie Weer veel goede controles gelezen, super meiden! We gaan lekker Hier nog 2 weekjes werken en dan verlof, tijd is echt voorbij gevlogen joh! Geniet nog van jullie zaterdag!
Hier een luie dag. Gisteren de hele keuken geboend en nu heb ik dus overal pijn. Morgen is het moederdag hier dus dan zitten we de hele dag bij schoonouders, heb er totaal geen zin in.. merk dat ik er steeds minder zin in krijg erop uit te gaan, word echt een huismus haha.
Hier ook een lui dagje, heb de etiketten gemaakt voor de geboortekaartjes dus die hoeven we alleen nog maar te printen Volgende week alvast de kaartjes bestellen, dan is dat ook maar vast gedaan. Heb vandaag ook geen zin om veel te doen, dus ik blijf lekker thuis. Straks lekker uit eten met mijn teamgenootjes, dus dat is wel weer ff genoeg
*Gaap* Ik wil zo graag nog even slapennn... Maar het lukt echt niet meer... Vandaag gaan manlief en zijn vader onze kamer behangen en dan zijn alle grote klusjes in huis eindelijk af! Dan kan het wiegje straks ook opgemaakt en al naast mijn bed 😍.