Haha Liz, bevalproof!! Heel herkenbaar! Ik moet ook echt heel nodig naar de kapper Scheren van mijn benen en oksels lukt nog wel maar de down under area kom ik dus niet meer zo goed bij. Jammer maar helaas, de vk heeft vast ergere dingen gezien
Haha hier lukt het nog wel met scheren. maar oefen ook alvast op de tast voor straks haha. Geboortekaartje is hier al weken af, maar wacht tot ik bevallen ben met posten
Ohh wat vind ik dat fijn voor jullie!!! Ik vond het vorige keer zo oneerlijk dat het weer mis moest gaan. Dit keer doen we t niet voor minder dan een blakend gezonde baby die met 40+ weken pas komt hoor!
Ik ben gisteren naar de kapper geweest dus dat red ik wel tot de bevalling Scheren mwah haha kan me weinig interesseren dan, ik hou t bij voor zover mogelijk maar niet degelijks ofzo van just in case. Benen doe ik met epilator dus als ik dat doe gaat dat wel twee weken mee. Oksels zijn gelaserd dus ik kan m'n armen alle kanten op flappen zonder gênante bossen te showen. Feestelijk Liz!! Heel leuk 7 april kamertje en kleertjes en alles in orde maken, heb er heel erg behoefte aan haha
@ scheren drama hier! als ik op de tast moet doen dan moet ik het met scheermesje doen en ik krijg heel snel geirriteerde huid met ingegroeide haartjes en onstekingjes. met tondeuse kortste stand blijft het mooier maar is nu niet echt een optie want dan snij ik me gigantisch met scheermesje is makkelijk op de tast. maarja bikinilijn wil ik wel zo glad mogelijk en dat probeer ik dan te harsen maarja ik zie zelf geen ene bal hihi. heb het manlief al 1x laten doen maarja die kijkt niet zo krap dus had zoiets van laat mij zelf maar. maarja ook ik zie het niet grrr.. vanavond nog eens proberen op het gemakje. zoonlief slaap bij ouders dus kan er lekker lang over doen. ( moet ik wel met 37 weken bevallen hihi anders heb ik er ook niks aan )
Leuk geboorte kaartje Liz! Die van ons komt ook pas na de geboorte ivm de naam en mensen die stiekem meespreken op het forum Vandaag in het ziekenhuis geweest voor weer een groeiecho en gelijk de eerste keer bij de gynaecoloog geweest. Meneertje viert zijn eigen feestje in mijn buik, 3weken terug ook groei gehad en toen was hij 1,8kilo vandaag presies 2,8kilo dat is 1kilo per 3weken en ik moet er nog 6! Buikje was ook aan de grote kant p95 lijn dus die gingen ze nu ook verder in de gaten houden. Verloskundige mag dus mijn bevalling niet meer doen maar mag wel voor de controles bij hun blijven. Moet over 2weken weer voor n groeiecho dus dan zien we wel weer verder, alleen trok ze niet zo aan inleiden, terwijl mijn verloskundige dat wel beter vond, maar aangezien die niks meer hebben te zeggen, mag wel hopen dat stel hij echt uit de kluiten groeit ik zelf ook nog iets te zeggen heb over mijn eigen lichaam! Wie had nog zo'n 'grote' baby hier? Charise toch? Heb jij ook extra controles? Trouwens dames het is 18u geweest, ik heb gewoon VERLOF vanaf nu!
ik heb hier ook flink gezondigd manlief was overwerken grr,, had vorige week al 3x friet op!! vanwege bij iemand gegeten verjaardag etc. en nu dus een supertje pikante kip en een frikandel speciaal en nu heb ik dus spijt dinsdag liggingsecho ben benieuwd of ze ook even de groei checkt?
Haha heb ook een epilator voor mijn benen maandag ga hem echt niet gebruiken voor mijn oksels of private area haha, auwwwwww! Hier ook een grote baby, maar niet bevestigd met een echo. Dus ben benieuwd of ie echt zo uit de kluiten gewassen is als dat mijn vk beweerd Vriend en ik waren beide 9ponders dus het zal me niet verbazen haha.
Hahaha Melliemuis nee ik kijk wel uit om dat ding op mn bikinilijn te zetten . Dan liever harig bevallen
Oh oef, ik zat ook te bedenken vandaag dat ik maar eens de tijd moet nemen om alles grondig onder handen te nemen down under. Haha. Benen mogen ook wel weer een keer, oksels hou ik altijd bij, maar dat is makkelijk haha. Heb bij dochter een keer liggend op bed met een spiegel eronder proberen de boel glad te maken van onder, maarja dat is ook niet heel makkelijk ofzo haha. Linnii, ja hier ook een groot kindje. Woog 2715 gram met 33+6. Buikje ook groot, zit op P98 Hoofdje op P92 Beentjes op P45 Hij zit zelf dus, alles bij elkaar qua groei op P86. Ik had al een plaatsindicatie voor bevalling in ziekenhuis omdat ik zelf te zwaar ben. Krijg voor nu geen extra controles, ze gaan het in de gaten houden of mijn buik echt veel groter gaat worden nog en dan evt nog een keer kijken. Vruchtwater was ook ruim, maar nog binnen de marges. Bij mijn weten doet de VK ook gewoon de bevalling nog. Wel apart hoe ze dan toch weer anders mee om gaan. Maar jij zit nu al bij gyn dan?
Hmmm inderdaad vreemd dat ze er overal zo anders mee omgaan, dit was nu al mijn 3e groeiecho, en over 2weken dus de 4e en laatste want vanaf 37weken was het niet meer betrouwbaar een echo te doen. Ik zat geloof ik gemiddeld op p80. Maar ik denk maar zo, zolang het hoofdje normaal blijft komt de rest er wel vanzelf achteraan toch?! Was vandaag de eerste keer bij gyn maar blijf op controle bij vk omdat ik daar elke week nu heen moet en gyn tot nu om de 2weken.
Ben benieuwd naar de gewichten van jullie baby's bij de geboorte zeg Liinni en Charise! Ben zo benieuwd hoeveel ons mannetje nu weegt... Bizar om dat niet te weten dit keer... Bij Mira en Ediz wist ik dat wel namelijk! Ik hou het ook allemaal bij. Al zie ik inderdaad ook niets haha.. Op de tast en hoop maar dat het goed is 😂. Liz leuk je kaartje enzo! Ik zit nog even een waterijsje te eten en ga daarna mijn bedje in.
zo ik ben net heerlijk in bad geweest. beentjes glad gemaakt. down under op de tast toch maar met scheermesje . en manlief laat ik zo mijn bikinilijn even harsen. ( uuuh nou erop plakken en ik harsen lijkt me beter idee hihi. ) nu lekker even voetenbadje met bruistablet voor vermoeide voeten! morgen belafspraak pedagoog en slaapgeneeskunde arts. om half 11 de arts. en de pedagoog ben ik de tijd vergeten op de schrijven slim.... hier vrees ik ook nog steeds voor grote baby. mijn buik is echt huge vergeleken buik vorige zwangerschap. het lijkt wel het dubbele. ( terwijl ik de vorige x extreem veel vruchtwater had kwamen ze achter met bevalling hihihi bleef stromen. de gyn zei nog woow hadden ze dat niet gezien op echo.. nee en ook niet verwacht aangezien mijn buik mini was. dus nu vraag ik me ook af heb ik dan nu een grote baby+veel vruchtwater? hoop dat ze met ligginsecho nog even kijken ( alhoewel dat meten ook niet zoveel bijz zal zijn . ontzettend wazig aparatuur.
Hahah wat een reuzen krijgen jullie allemaal... ik doe niet mee hoor . Hier een gemiddeld kindje, ben wel benieuwd op welk gewicht ze uitkomt. Vorige week was ze 1800 gram, alleen was het hoofd niet goed te meten omdat ze al diep ligt. Zal dus wel iets meer zijn dan 1800 gram, omdat ze het hoofd te klein en niet nauwkeurig kon meten! Ik heb de enveloppen vast besteld met bijpassend sluitzegels en dan kunnen we beginnen met het klaarmaken van de enveloppen Ik ga me even klaarmaken, moet weer aan het werk Fijne dag dames!
Waar heb je de sluitzegels gekocht? Ik vind ze overal zo duur! Ik denk er nu aan bij de kantoorboekhandel een rol met ronde stickers in het zilver te kopen, dat werkt volgens mij als sluitzegel en is een stuk goedkoper.