1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook nog maar eens een berichtje van mij. Ondertussen al 2x op de telefoon getypt,maar druk op een verkeerd knopje en alles weg.......Dus poging 3!

@veense:wow wat een knappe dochter heb je! Tuurlijk dat je daar trots op bent maar wat super fijn dat die school er zo mee omgaat. Heb je echt geluk mee!
    @ tepelstimulatie; is niks voor mij. Ik ben niet zo van die tips&tricks om een bevalling op gang te brengen. Denk dat het voor mij alleen maar averechts werkt, er me dan heel erg mee bezig ga houden en het nog langer lijkt te duren. Ik wacht maar gewoon ongeduldig af totdat mevrouw het genoeg geweest vindt..

Al iedereen rond de 34&35 weken..Wow..Over 2 weken mogen de eerste kindjes gewoon al geboren worden! Ben benieuwd hoeveel vrouwen er nog in April bevallen. Ik heb nog steeds het gevoel dat die van mij eind april komt. Zo rond 39 weken.. (ofja, ik hoop dit vooral heel erg haha) maar zou me ook niks verbazen als ze lekker blijft zitten tot 40+...

@MMD86 balen dat je niet lekker bent. Wel fijn dat je nu met verlof bent!even tijd voor jezelf,bijkomen en zorgen dat je weer fit wordt :) Je hebt al lekkere dingen ijn het vooruitzicht zag ik . Geniet ervan!

@hier is alles rustig. Afgelopen 2 dagen beetje menstruatie achtig gevoel, dus misschien beetje aant indalen ofzo.. Geen idee. Maandag weer controle groei echo dus dan zal ik t wel horen! Voor nu even lekker serietje kijken haha en genieten van mn verlof (en rust!)

Fijne dag nog iedereen!!

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jaaaa irri op telefoon he! Heb ook vaak problemen. Dus daarom op tel geen lange verhalen haha.

Ja afwachten hoeveel echte mei mama's er straks zijn :)

Lijkt idd op indalen, het gevoel wat je beschrijft.

Ik ga weer even aan het werk!

3. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry krijg het niet allemaal bijgelezen...... ben een paar dagen even onder de radar geweest. Heel veel last van mijn banden. Zo erg dat ik er bijna niet van kon lopen en gewoon de dag doorkomen al enorm veel van me eiste.
    Nu heb ik een buikband en dat verlicht iets, voor de rest vandaag een rustdag, bankhangen en in bad liggen, verder eigenlijk niet zoveel aan het doen. Eind van de dag de kinderen ophalen.

Deze zwangerschap verliep tot nog toe zonder echte problemen, nu met ruim 33 weken vind ik het gewoon wel heel zwaar worden. Hoop stiekem dat deze jongen niet blijft zitten tot na de 40 weken zoals zijn broers, maar goed ik heb daar niet zoveel zeggenschap in hahahah.

Vanaf deze week ook iemand die elke week een paar uur komt poetsen, scheelt mij weer energie en heerlijk om je huis zo spik en span te hebben!

Zet m op ladies onze laatste loodjes zijn nu begonnen!

4. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

de calauphyllum heb ik de vorige zwangerschap gebruikt na overleg vk.
    maar dit werkte bij mij averecht. kreeg er krampen op maar zette niet door. ook 2x gestript maar deed ook niks. wil het dit x niet gaan gebruiken

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh vervelend dat het niet werkte zeg.
    Ja ik had er over gelezen dus dacht wie weet.
    Maar dan zou ik het ook niet gebruiken inderdaad.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn controle was helemaal goed! Alles in orde!
    Hij is al compleet ingedaald... Dacht ik al wel zoals ik laatst zei, de maagzuur was helemaal weg en dat benauwde gevoel ook.

We hebben net alle spulletjes voor de verjaardag van de kids voor het weekend gehaald en gaan bij mijn vader eten. Lees vanavond bij!

Nog even een 35 weken buikfoto:

Bekijk bijlage 449745

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wat fijn bloem! Nu alleen nog maar wachten :)

8. werveltje

Mooie foto Bloemm! Ja afwachten maar.... komt ie dadelijk toch eerder ;)

9. Schilderijtje

mooie buik. en wat zie je er nog verzorgd uit zeg!
    hier zie ik er uit als een slons hihi;)
    je hebt al wel een aardig buikje ook. maar denk dat je ook niet zo heel lang bent of wel?

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben maar een kleintje van 1.60 hihi.
    Dankje meiden!

Gelukkig zegt dat indalen niet zoveel. Bij Mira had ik al ontsluiting vanaf week 31 en Ediz was een paar dagen voor hij geboren was nog helemaal niet ingedaald, alles zat zelfs nog potdicht.. Maar toch dacht ik even: Neeeeeee niet volledig ingedaald al, hij moet nog even blijven zitten hoor :p.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Veense wat goed zeg van je dochter! Super!

Maantje ik heb ook een paar dagen dat menstruatie achtige gevoel gehad en dat wat dus inderdaad indalen. Dus dat zou het indd kunnen zijn!

Jaa, jij morgen Liz! :D

Wonderolie.. Wat doe je daarmee Charise?

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Mooie buik Bloemmm!! Fijn dat alles weer goed was.

13. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Pfff hier sinds vannacht echt last van kramp. Ik vind het wel vlot voor t indalen maar het zou zomaar kunnen. Met Daimen begonnen week 33 de voorweeen al en met 35 weken bevallen. Ben benieuwd hoe lang dit mannetje blijft zitten.

@ scheren down under: laat ik nu voortaan mijn hubby doen. Echt ideaal en hoj doet het heel netjes :).

@ Bloemmm: mooie buik en fijn dat alles goed was op controle!!

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahaha bloem waag je maat niet aan wonderolie. Het prikkelt de darmen en die zouden de bm dan weer moeten prikkelen om zo de weeën op gang te helpen. Maar de meeste raken er gewoon flink van aan de diarree. Leuk voor als je persweeën hebt :p

15. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hallo meiden!

Hier gisteren vk geweest en ik krijg toch echt weer een flinkert! Nou is haar advies te beginnen met voetreflex therapie vanaf 37 weken. En ze wil wat eerder dan normaal beginnen met strippen. Ze laten me iig niet tot over de 40 weken lopen!

Hij is al een beetje ingedaald, maar kan nog wat dieper!
    Volgens mij best netjes voor een tweede! Blijkt dat ze vaak pas op t laatst indalen??

Mooi buikie bloem! Echt wowie en inderdaad laag al he? Mooi dat jouw mannetje helemaal is ingedaald!

Het komt allemaal steeds dichterbij maar ergens heb ik dat gevoel nog helemaal niet hahaha! Stom he?

Oh ja, ik ga nog even mijn verzekering bellen of de geboorte tens vergoed wordt, ben er best benieuwd naar geworden, mijn vk vertelde erover!
    Iemand ervaring?

Ben benieuwd wie er na Babylove zich meldt met een baby!

16. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    34 weken dansje 🙌

17. werveltje

@ mmd86: volgens mij kan je op de site van geboortetens ff kijken, daar staat welke verzekering het vergoed.

Fijn dat ze je niet laten lopen tot 40 weken iig!

@lana, wonderolie, hahah laat maar zitten als ik dat zo lees ;-

18. Schilderijtje

Goedemorge. Zoonlief heeft vanacht beter geslapen. Geven nu half pilletje medicatie.alleen nu kon ik niet slapen van de harde vuiken grrr. Ze deden niet zeer maar waren ongemakkelijk. Ja ik ben ook benieuwd wie er eerst beval! Dat zal ik niet zijn hihi er zijn erbij diebal dik week verder zijn. Gisteren zei mijn zoontje weer dat de baby eruit moest hij wilde kroelen. En dan denk ik shit het duurt nog wel even.

19. Schilderijtje

voel me overigens ook niet heel fit merk ik nu. best wel hoofdpijn en toch wel aanwezige buik.. dus maar eens rustig zitten en wieweet zakt het weer weg.

20. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hoe vaak en hoe lang deed je dat vanaf week 38? Ik zou het graag willen doen voor de borstvoeding. En hoe deed je dat?

Het schijnt dat het niet helpt voor de bevalling, tenzij de kleine er al klaar voor is. Dan kan het net het laatste zetje zijn.

Deel Deze Pagina