Gelukkig nieuwjaar meiden!! Het jaar waarin we van ons kindje gaan bevallen. Vind het zelf nog heel onwerkelijk hihi. Bloemmm, was t vaginaal bloedverlies of echt bij het plassen? Want dan kan het ook blaasontsteking zijn natuurlijk. Even in de gaten houden inderdaad maar kan ook goed een vaatje zijn geweest, alles is veel beter doorbloed natuurlijk. Slaap lekker meiden! Xx
Happy New Year!! Op naar ons babyjaar! Hoe is het nu Bloemmm? Nog last gehad? Ik zou denk ik altijd wel even bellen bij bloed. Laat hen maar voor mij bepalen of ik er iets mee moet. Maar ik ben wel beetje poeperd op dat gebied denk ik haha Ben benieuwd hoe vandaag gaat verlopen. Kregen de oudste van gisteren met geen mogelijkheid naar bed. Te bang voor de knallen. Ging dus pas om 1.30 met mij mee. En vanmorgen 8.30 weer paraat.
Hoe is het Bloemmm? Schrikken zeg! Fijn dat het bloedverlies weer over was. Gelukkig voel je het kindje goed. Iedereen leuke oud en nieuw gehad. Wij bij vrienden thuis en daarna naar een feestje. Daar ben ik alleen niet lang geweest, was mij te druk! Dat het maar een mooi jaar voor ons mag worden!
Gelukkig nieuwjaar allemaal, leuke nacht gehad iedereen? Over maximaal 5maanden zijn onze baby's er gewoon al allemaal, ik vind het nog heel onwerkelijk allemaal, maar volgens mij went zo'n kleintje heel snel?!
Gelukkig nieuwjaar iedereeen dat de rest van de zwangerschap voor deze groep maar net zo positief mag verlopen als de eerste helft... Volgens mij op 1,2 na(die nog aan de beurt zijnl allemaal een goede 20 weken echo gehad toch? Over een maand over 4 zitten we allemaal in spanning.. Waarneer gaat hij/zij nou komen haha.. Ik hoop dat we dan nog net zoveel aan elkaar hebben als nu, want ik vind het toch erg prettig om op dit forum met jullie te zitten... dus voor iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol 2015!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat we over een paar maandjes allemaal maar een mooi gezond kindje mogen krijgen!! Bloemmm schrikken, maar gelukkig weer over.
Zo ik ben even niet hier geweest, maar bij deze wil ik alle meiden hier natuurlijk een heel goed 2015 toewensen, maar ik denk dat dat wel gaat lukken met onze dikke buiken!
Heeel erg gelukkig nieuwjaae voor iedereen! DAat we mar mooie gezonde kindjes op de wereld mogen zetten! En inderdaad herl fijn om een forum te hebben met lieve meiden in hetzelfde schuitje Zit ik al in het clubje? 😃
Ook vanaf hier allemaal een heel goed,gezond en prachtig 2015 gewenst. Dat we allemaal maar t mooiste en liefste kindje op de wereld mogen brengen!!
Maantje555. Dat Weet ik wel zeker. Elk jaar met oud en nieuw dacht ik dit was de laatste samen. En nu was dit echt zo. Raar idee hoor. Maar of het makkelijk of moeilijk gaat dit wordt voor een ieder in de groep een bijzonder jaar!
gelukkig nieuwjaar!! heb toch lekker seranoham op las hier dat rauwe ham zelfs mag? wel raar aangezien de vk zegt alles wat rauw is niet te eten. wat is het verschil met rauwe ham dan? wel even wennen dat het nu gewoon januari is!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Een spannend jaar voor de boeg. Ik wist niet dat serranoham mocht! Dat had ik eerder moeten weten... En mag parmaham dan ook? Je hebt altijd zo'n lekker voorgerecht parmaham met meloen maar nu elke keer niet genomen omdat ik dacht dat t niet mocht. Schrikken Bloemmm van de bloeding! Ik denk als ik jou was geweest ik zeker wel gebeld had, ook omdat t helderrood was. Hier al 2 avonden met een warme kruik in bed gepakt om in slaap te kunnen vallen. Ineens veel buikkrampen en harde buiken de afgelopen 2 dagen. Misschien maar even wat rustiger aan doen de komende dagen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! @bloemmm: fijn dat je de kleine nog goed voelt. Dan is het begrijpelijk dat je je minder zorgen maakt. @parmaham en serranoham: mogen idd allebei. Ik ben er ook dol op . @o&n: wij hebben t voor het eerst in jaren niet thuis gevierd, maar bij mijn schoonzus en zwager met hun 4 kids (en aanhang). Daimen heeft van te voren ruim 3 uur geslapen en hij heeft het de hele avond goed volgehouden. Om 21:00 waren we daar en om 03:00 waren we weer thuis. Het is echt wel leuk nu hij wat ouder is en vuurwerk, aftellen ed. bewust mee maakt. Hij is ook totaal niet bang voor vuurwerk en heeft de hele avond sterretjes vast gehouden. Vandaag was hij teleurgesteld dat het afgelopen is met vuurwerk . We hebben het heel gezellig gehad!
Volgens mij mogen die ham allemaal wel. Deze ham is namelijk altijd wel iets van gerookt en gezouten dus is zeker niet rauw. Doordat rauwe ham dus altijd gepekeld en gedroogd is, kan het niet besmet zijn met toxoplasma. Rauwe ham kan dus gewoon door zwangere vrouwen gewoon gegeten worden