1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Dames t lijkt weer wat te zakken. Had vanochtend 1cm ontsluiting, maar dit is volgens vk niet ernstig en kan makkelijk nog weken duren. Donderdag weer op controle. Hopelijk blijft het rustig. Heb iig vanmiddag lekker nog 4u kunnen slapen!

@Jess: mooie buik hoor!!

@Linni: fijn dat beebje weer goedgekeurd is :).

@Hoofdpijn: heb ik ook wel last van idd. Gelukkig gaat het wat beter als ik pcm pak.

Rest ff blanco meiden!

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Leuk zeg, al die babyshowers.

@ maantje. Fijn dat de kleine nu met de meting weer mooi gemiddeld is. Dan hoef je daar geen zorgen meer van te hebben.

@ mir. Top dat het nu weer rustig is. Kleine moet nog even blijven zitten

@ Jess. Mooie foto's en mooie buik

@ sprankel. Hopelijk blijft het nu rustig en zakt de hoofpijn. Beterschap

Gisteren hebben we een heerlijk dagjes sauna gehad. Echt heerlijk, even relaxen. Ook veel leuke reacties op zwangerschap gehad. Merkte wel dat ik niet lang meer in de sauna kon, dus dat heb ik ook maar niet gedaan. Ben ook niet vaak in de sauna geweest, maar wel lekker gezwommen en in bubbelbad gezeten :D

En ik dans mijn 36 weken dansje :)

3. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik ben ook weer blij, vandaag bij de gynaecoloog geweest weer, de vorige gynaecoloog had zich blijkbaar vergist, de kleine zit niet op de p5 lijn maar op de p10 lijn, een hele opluchting! Heb ik me dus voor niks de hele week zorgen liggen maken... grrrr....

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wauw fijn zeg al die goede controles!
    Bedankt meiden :) vandaag wel mn eerste kleine streepje ontdekt onderaan mn buik :(

Ik heb echt totaal geen harde buiken of iets dergelijks, zou dat een teken zijn dat ie zich later gaat aandienen?? Ben benieuwd!
    Vandaag mn eerste verlofdag gehad, een deel van de woonkamer opgeruimd en zodanig verbouwd dat de box neergezet zpu kunnen worden. Ik denk echt dat k me nog heel erg ga vervelen in mn verlof.... denk dat de wii en playstation goed bezet worden aankomende tijd! En hopen op mooi weer, dan vind k het een stuk minder erg :p
    Wat doen jullie om tijd door te komen?

5. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hihi nee hoor dat zegt niks over bevalling;)
    ik hoor wel meer mensen die smiddags zeggen nee nog geen tekeken hoor nergens last van en vervolgens een paar uu later een baby in handen hebben;)

@ ligginsecho morgen heb er stiekum wel zin in want ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe alles ervoor ligt. kijken ze ook gelijk naar groei en vruchtwater?

@ mir 1cm is idd niet zoveel . je ziet bij meerdere vrouwen bij een 2de zwangerschap dat die 1cm soort van voorsprongetje is.
    hier willen ze niet voelen voor 38 wk ivm prikkeling bmm.

weet iemand waar je leuke grote hoge bloempotten kan kopen voor in voortuin? en dan ook een leuk prijsje?

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jeetje maantje en ikke, handig die verkeerde metingen!
    Not!! Gelukkig blijkt bij beide alles in orde te zijn!

JesS mooie buikfoto's!

En iedereen wat onrustig he? In de nachten etc..

Ben vandaag nog ff babypark geweest, de laatse dingen gekocht!
    Bekijk bijlage 450303

Bekijk bijlage 450304

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
  8. Schilderijtje

moooooi!!!! wel duur denk ik die dekentjes;)
    ik had alles nog van mijn vorige zwangerschap is wel wat basic :( maarja het voldoet:)

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Maantje, fijn dat alles weer goed is :)

Nou van schoonmaken is niks gekomen hoor, was veel te lui. Heb lekker de hele dag op de bank gezeten foute tv kijken.

Oja, en mijn 35 weken toetertje, en daar komen de welbekende strepen op mijn heupen haha: IMAG0690.jpg

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

@ MMD86: Leuke spulletjes :) Leuke kleur ook, i love it!

@Mellie: haha toch maar niet schoonmaken, ach morgen weer een dag :)

@Jess, nee is volgens mij niks over te zeggen idd

@ Ikke, gelukkig alles goed, maar scheelt nogal P5 of P10 :)

11. Schilderijtje

voorstraatje ligt erin joepie!! nu nog de achtertuin "vuilnisbelt" verder aanpakken. hoop net voor de bevalling glad te zijn;)
    wat een gedoe een als je een anders huis hebt zeg.. toen wij ons vorige huis kochten was alles alles picobello maar hier een drama pfff... en wil het graag voor het mooie weer glad hebben. het is nu net een zwembad zo scheef dat alles erin gestraat ligt. eigenlijk moet er ook een nieuwe keuken en badkamer in maar dat word een 10jaren plan:D
    ben nog aan het bedenken hoe ik de douche ga gebruiken in kraamweek die lekt namelijk bij de douchedeuren grrr.. en nieuwe rubbers al erop gedaan maar die werken niet doordat de vorige bewoners de vloertegels niet vlak hebben gelegd:( nu voldoet de badkuip nog maarja na bevalling 6 weken niet in bad.. lastig!!

12. veense

veense Niet meer actief

Fijn! Je weet dat het met mijn dochter ook goed gekomen is, ze was direct helemaal in orde en deed het prima. Ze was alleen wat kleintjes. Deze wordt ook zo klein geschat, we zullen het afwachten... Komt vast goed met jouw dochter en mijn zoon, klein maar fijn!

13. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Pfoeoeoe, kheb vanavond ineens weer zo'n "help ik ontplof" gevoel! M'n buik voelt super hard en staat op ontploffen.... Hopelijk een flinke groeispurt!

14. Schilderijtje

pfff heb ik weer.. mnalief begint ineens over poezen die we ongeveer 3kwart jaar geleden naar een nieuw huisje hebben moeten doen vanwege ons zoontje. dat deed me toen heel erg zeer! en nu hij het erover heb kreeg ik weer zon rotgevoel. heb stiekum toen hij even wegwas alles bij mekaar gehuild.ik mis ze nog steeds en wil er liever niet aan denken.
    het liefst zou ik ze per direkt ophalen en terug nemen..
    mijn hormonen zijn behoorlijk van slag! kan even niks hebben.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik lag gisteren om 21.30 al te slapen en heb de hele nacht kunnen slapen! Heerlijk! Had ik echt even nodig :D.

Oh dat is niet leuk nee Sprankelkind..

Ken dat gevoel ja Ikke! Vervelenddd..

MMD, leuke spulletjes meis!

Mellie, mooie buik!

Mir, met 1cm kan je indd nog weken doorlopen. Hoeft niet veel te betekenen. Ben benieuwd!!

16. werveltje

Lekker Bloemmm! Hier ook vroeg erin en om 8 uur eruit, heerlijk.

Ja irritant gevoel he Ikke? Ik heb 's avonds vaak het gevoel of ik uit elkaar barst.

Ik ga zo gezellig lunchen met een vriendin en vanmiddag nog ff babyshoppen denk ik. De allerlaatste dingen kopen :) Heb gister nog een paar te schattige boxpakjes gekocht bij Zeeman haha, kon ze niet laten liggen. Nu nog even wasjes draaien, sttijken, bakker en dan hoef ik niks meer vandaag!

Fijne dag allemaal!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel plezier Werveltje! Wij gaan morgen met manlief. Hij is dan vrij. Lekker vroeg op pad en de laatste dingetjes shoppen. Hoop dat het weer een beetje meezit voor je!

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wat kletsen jullie lekker en wat gaat het ineens hard he!!
    Nog even en de eerste baby's melden zich al!

Ben zo benieuwd naar al jullie kindjes en de namen.

Ik probeer steeds tijd te maken voor het forum maar het lukt me gewoon niet. De dagen vliegen voorbij.
    Onze kleine meid is gewoon alweer 4 weken en 1 dag oud! Soms word ik er verdrietig van, hoeveel ik van haar mis.

Op de app reageer ik vaak wel omdat dat toch sneller is dan het forum! Ik hoop dat alle geboortes daar ook gemeld worden!

Ik ga weer rennen naar het ziekenhuis!

Zwaai zwaai

19. werveltje

@Bloemmm, lekker hoor! Ja ik heb nog geen verlof dus ik moet wel vandaag, dat is de enige dag dat ik vrij ben. Ik ga nog even Opa en Oma Pluis van Nijntje in het Brabants kopen voor mijn ouders (zij wonen daar). Kan ik mooi met Pasen aan ze geven :)

@Babylove hoho, de eerste baby is er al hoor, en wat voor een ;) Gaat alles goed met jullie meisje?
    Ik ben even uit de app omdat het mij te druk werd daar, maar ik zal me later weer melden ;)

Hier is in ieder geval alles nog rustig, maar merk wel dat ik toe ben aan verlof :)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Logisch hoor Baby Love! Kan me voorstellen dat je het niet altijd even makkelijk vindt. Dikke knuffel!

Ah super leuk cadeau Werveltje! Geniet van je dagje!

Deel Deze Pagina