1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook alles nog hartstikke rustig trouwens. Voel me ook alles behalve hoogzwanger.. Heb het gevoel alsof ik nog wel een hele tijd zo doorkan eigenlijk. Maar ik moet zeggen dat dat ook niets zegt. Ik weet nog dat ik bij Ediz ook dacht oh ik heb nog nergens last van hij komt vast later, 3 dagen voor zijn geboorte zat ik nog potdicht. Had wel veel harde buiken de hele zwangerschap en werd in de gaten gehouden door de zwangerschap van Mira. Hij kwam dus uiteindelijk ook met 37 weken. Maar nu heb ik amper last van harde buiken. Af en toe met draaien of na een drukke dag, maar meer ook niet.

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Leuk zeg de laatste dingetjes shoppen! Wat heerlijk bloem en werveltje, zo vroeg erin en goed slapen! Haha genieten!
    Veel plezier vandaag werveltje en bloem morgen!!
    Ik ga zo op t strand lunchen met een vriendin.. Gelukkig sta ik wat steviger in het zand haha!
    Wat een rot weer hé! Blegh! Kom maar op met die lente, maar die komt vast pas als iedereen met verlof Is ;)

Fijne dag iedereen!!

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ja ik mag niet klagen over mijn nachtrust :), als ik velen van jullie zo hoor ben ik blij dat ik goed slaap

Hahah met die harde wind is het maar goed dat we een dikke buik hebben, waaien we in ieder geval niet weg ;) Kan niet wachten tot het lekkere weer komt, we wachten maar af

Veel plezier Maantje! Ik ga op jouw advies de Hemarkt even onveilig maken vanmiddag ;)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jij ook veel plezier Maantje!

Ja kom maar op met het mooie weer.. Vind dit echt niets!

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier hebben we die storm gisteravond gehad, het hele huis kraakte en het raam kon niet open dus had het bloedheet. Gek genoeg wel heerlijk geslapen! :D

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Haha vaker doen mellemuis! Hier stormt t nog steeds, wat een rot weer!!

7. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Heeey allen! Schaaaaaam! Poeh wat ben ik hier lang niet geweest! Hoorde van vriendin die straks op t strand komt lunchen (maantje555) vanmorgen dat ik wel erg veel miste op t forum! Haha

Allereerst; babylove!! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! En wat moet dat een spannende tijd geweest zijn zeg!

Volgens mij zit het ook te rommelen bij een paar. Ik ben met sprongen van 10 pagina's naar t einde gescrold dus nog niet van alles op de hoogte.. Volgens mij gaat verder alles goed bij iedeteen :)

Hier gaat alles goed. Inmiddels is ons huisje klaar. Ook voor de baby, ik moet alleen alles nog wassen. Dat staat morgen op mn todo lijstje.
    Ik heb sinds vorige week verlof. Heerlijk! Daar ben ik goed in heb ik al in de gaten.
    Ik voel me nog goed. Baby ligt netjes klaar, en al ingedaald. Nog niey vast maar wel al redelijk tussen t bekken.

Kan me nog steeds niks voorstellen bij t idee dat er straks een kindje in huis is! Ons kindje! Zooo onwerkelijk.

Verder is alles gemiddeld hier. Dus we gaan rustig naar t eind. Ik ben nog lekker mobiel, doe nog best veel en wandel bijvoorbeeld ook nog steeds lekker veel.
    Verder ben ik dekentjes aan het haken hihi.. Wat een werk!

Ik zal weer een beetje actiever worden hier!

8. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik dacht altijd dat als baby helemaal vast lag in bekken de bevalling best weleens wat eerder kon beginnen. maar dat is dus niet zo?

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    BabyMaantje leuk dat je er weer bent! :D. Fijn dat alles goed met je gaat. Veel plezier straks met Maantje :D.

Sprankel, het zegt echt niets volgens mijn VK. Zeker bij een volgend kindje niet. Ediz lag niet eens ingedaald, laat staan vast. Alles zat potdicht en toch begon 2 dagen later de bevalling. Bij Mira heb ik het van week 31 tot 37 gered met 1 a 2cm ontsluiting en dit kindje is al helemaal ingedaald en ligt vast, dus we gaan zien wat er dit keer gebeurd.

10. werveltje

@Babymaantje! Goed om weer eens wat van je te horen! En fijn om te lezen dat alles goed gaat!! Je mist inderdaad veel, want hier wordt veel gekletst ;) Maar gezellig dat je er weer bent :)

Ik ken het gevoel dat jij ook hebt, heel onwerkelijk dat er hier straks een kleintje is. Ik ben te nieuwsgierig, maar hoop dat ze nog een paar weekjes binnen blijft;)

Fijne middag meiden!

11. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Hihi dankje bloemm en werveltje! Het was leuk met maantje555, we zijn alleen een foto vergeten te maken! Haha
    Ja heel onwerkelijk, ook voor manlief, gister was hier een vriendinnetje die verloskundige is, die zei heel normaal dat je dat nu zegt, dat je het je nog niet voor kunt stellen (totaal niet! HAha) maar als ik je over 5 weken spreek dan zeg je waarschijnlijk dat je het je niet meer voor kunt stellen dat ie er niet was! Haha

12. Schilderijtje

ik zit me echt te bedenken hoe ik de weken vol ga maken tot bevalling... pfffff zijn lange dagen zo als je niks doe:( gelukkig aanstaande vrijdag manlief vrij en daarna pasen. dat scheelt al iets.
    en het weer is ook 3x niks.
    "klaagmodus weer uit";)

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat het leuk was BabyMaantje! Wat hebben jullie geluncht? :D
    Nee als ze er eenmaal zijn kan je je nooit meer voorstellen dat ze er niet zijn geweest.

Ik heb mijn eten op, lekker optijd vandaag. Heb zo'n zin in morgen, lekker ontbijten en lunchen buiten en de hele dag shoppen :D. 'S avonds eten we bij mijn vader.

14. werveltje

Jaaa je hebt een gezellig dagje voor de boeg Bloemmm. Veel plezier alvast! J
    Ik mag morgen weer een dagje werken, maar we gaan aftellen, nog 4 dagen in totaal!

Vandaag even geshopt voor de kinderkamer, heb wat leuke accesoires gescoord om de boel een beetje aan te kleden. Van het weekend maar eens alles ophangen, alle tijd voor :)

Vanavond maar even rustig aan, ben wel gesloopt na zo'n actief dagje :)

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb de komende weken elke dag vol gepland staan haha. Vanaf dat ik 37,5 week ben is de agenda vrij, dan ga ik per dag wel zien wat ik wel/niet ga doen. Ik kom de dagen dus juist heel goed door, heb denk ik dagen tekort!

Leuke dag morgen bloemm!!

Leuk dames dat jullie afspreken samen, toch een leuke bijkomstigheid van zo n forum he?!

16. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier ook lekker druk geweest. Vandaag kleren uitgezocht en twee vuilniszakken vol richting de kringloop gedaan. Wat een heerlijk gevoel! Vriendlief heeft echt veeeeel te veel kleren, de helft draagt hij niet eens. Morgen is de keuken aan de beurt haha. Hoop eind deze week klaar te zijn met het huis.

Is het nog steeds zo aan het stormen in dat kikkerlandje daar? :D

17. Schilderijtje

hier heeft manlief juist te weinig kleding:( maar ook even geen centjes om nieuwe te kopen;)

ja het is hier behoorlijk aan het stormen bleeeeh!! niks aan

18. Schilderijtje

hier helaas niet. zou fijn zijn als ik mijn zoontje overal mee naartoe kon nemen maar helaas die wil niet meer in de buggy en zelf lopen.
    en dan weet je wel hoe het gaat. mama er met de bolle buik achteraan;)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Herkenbaar dagen tekort hebben... Ik heb sowieso de komende 2 weekenden (als ik dat al haal) vol staan. Doordeweeks ook genoeg te doen met de kids en dus steeds het gevoel dat het veel te snel gaat en ik dagen tekort ga komennnn! Misschien dat dat straks verminderd als ik echt alles in huis heb en alles 'af' is.

Ik zit lekker op de bank met een grote kan meloen thee en berlinerbollen 😍

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hier ook hoor, maar ik heb dingen staan als bij vriendinnetjes lunchen (kids kunnen dan binnen samen spelen), zwemmen, nachtje weg naar kinderpretpark (manlief mee dus die gaat maar rennen), kinderboerderij etc.

En als ze naar oma/gastouder is wil ik nog wat dingen in huis aanpakken, auto wassen/zuigen, babykamer inrichten, foto album van dochter up to date maken (ben tot kraambezoek ooit gekome wahaha dus nog 1,5 jaar te gaan), etiketten en postzegels plakken etc etc

Kortom, genoeg te doen met en zonder dochter :D

Deel Deze Pagina