Ik heb een lekkere tuin waar je zodra t zonnetje achijnt gelijk lekker zit, al een paar keer gedaan dus, en ook met blote buik, maar idd niet te lang. Volgens mij is een beetje zelfs goed 😀 rechtstreekse vitamine, maar liet mn buik niet te heet worden, dan ging mn shirtje weer omlaag hihi
Grr hier word ik gek van de hoofdpijn had toch wel verwacht dat het na een week zal minderen maar helaas. En vk zegt er niet veel op. Want ja bloeddruk is normaal,en ik drink voldoende. Maarja het zal toch weg moeten gaan?
@ mir weet niet hoelang. Bij mij is ze pas deels ingedaald. Ligt wel in het bekken maar nog beweeglijk. Heb er zelf maar een dag of 2/3 last van gehad maar dat komt misschien omdat ze dus nog niet helemaal ingedaald Is.. De rest krijg ik nog voor mn kiezen. Als ik jou was zou ik inderdaad gewoon even je vk bellen voor advies... Denk dat t veel stress scheelt!
@babymaantje. Die tuin heb ik gezien gister.. Denk dat ik daar komende zomer nog wel eens gebruik van kom maken samen met onze greumel haha is inderdaad heerlijk tuintje! Gewoon nu al proberen elk zonnestraaltje mee te pikken, daar wordt een mens toch gelukkig van Die herfst duurt ondertussen veel te lang
Ik denk dat ik het nog even aankijk. Morgenochtend moet ik toch op controle dus dan vraag ik het wel! Bedankt voor jullie reacties meiden!
Trouwens een vraagje: ik had een kortingsbon van de hallmark op de eerste 10 geboortekaartjes gratis. Hij zat in de blije doos. Maar kan m nergens meer vinden! Heeft iemand van jullie die code misschien nog dat ik die kan gebruiken? (Natuurlijk alleen als je hem zelf niet gebruikt wij hebben toevallig een geboortekaartje van hallmark gekozen en nu kan ik dat rotding nergens meer vinden ) hihi
Shitttttt heb het net gister weggegooid, omdat we ergens anders een kaartje hebben gemaakt. Maar ja heb je nu niks meer aan haha. Misschien heeft iemand anders hem voor je!
Dan moet je wel ERG lang in de zon liggen en volgens mij dichtbij de zon zijn wil de temperatuur van je vruchtwater stijgen....... Een warm kruik is volgens mij veel warmer en directer op je buik en dat wordt zelfs aangeraden door de vk wanneer je bandenpijn hebt. En in een lekker warm bad....dat is al gauw een graad of 40 en daarbij gebeurt er ook niks met je baby. Ik zou zeggen: laat die zon maar komen
Jeeejjjj vandaag 36 weken dansje!!! Mijn buik vorige zwangerschap... heeeerlijk bruin door de zon hoor.
Ik heb vandaag heerlijk een paar uur in de zon kunnen zitten! Vanmiddag helemaal wolkenloos, wel een harde wind maar in de tuin zit ik daar een beetje buiten.. Heeeerlijk
Ohhhhh ik heb die Hallmark bonnen ook van de week weg gegooid! Wat balen! Charise 36 weken!!!!!!!! 😍 Hoi meiden, ik heb zo lekker geshopt vandaag. Kom zo even showen!