1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat we dit jaar allemaal maar een gezonde baby in onze armen mogen sluiten :)

Niet veel gereageerd, maar ik lees nog wel regelmatig bij. Fijn dat ik ook nog op het lijstje sta ;)

Aanvulling: we krijgen een jongen! Volgende controle vk: 21 december

De 20-weken echo was ook helemaal goed, kindje groeit goed, voel hem ook regelmatig schoppen en bewegen. Heel gezellig! Wel loop ik bij de fysio ivm afknellingsverschijnselen in mijn rechter bovenbeen.

@bloemmm: Goed van je dat je er rustig onder blijft. Hopelijk is het ook gewoon een gesprongen adertje.

@ham: ik vind het zelf toch een beetje een grijs gebied met gezouten en gerookt, dus blijf ik liever uit de buurt...

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik hoef geen rekening te houden met toxoplasmose, dus hou me ook niet bezig daarmee. Maar het lijkt me dat ham wel gewoon mag hoor, dat is toch gerookt oid?

Mipsie wat fijn dat alles ok was met de SEO! Leuk n jongen! Volgende controle lijkt me dan 21 januari ipv december? ;)

Pfff hier toch wel blij dat de feestdagen weer voorbij zijn hoor, volgende week de kids ook gewoon weer naar school en het normale ritme weer terug. Ook wel lekker!
    Dan hebben de deze maand nog 4 verjaardagen binnen 1,5 week (16e onze jongste, 21e ik, 23e dochter en 25e manlief).

3. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje, hopelijk herkent iemand dit: Ik heb de hele dag en avond al het gevoel alsof m'n buik op ontploffen staat, alsof ik 40 weken zwanger ben en m'n buik ieder moment kan openbarsten, het voelt alsof er een enorme spanning op staat, ook van binnen. Is dit nou wat ze noemen "een harde buik", of blijft dit gevoel en is het normaal naarmate je verder in je zwangerschap gaat? Heb ook het gevoel dat m'n buik weer flink gegroeid is.

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Haha lekker druk zwangern6 zo met die verjaardagen.

Sorry Ikke, ken het gevoel niet, dus weer niet wat het kan zijn.

Zo ik ga me klaarmaken om te gaan werken!

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ikke bij een harde buuk wordt je bm echt even zo hard als steen en komt je bm ook echt naar voren.

Wat jij omschrijft heb ik ook wel eens als ik in een spurt zit. Net of mijn ingewanden niet meer in mn romp passen, of ze er uit barsten. Zo n gevoel heb ik dan!

6. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    @Lana85 Dank je voor je reactie, ik denk dat het dat dan is, want nu ik net wakker ben, heb ik het nog steeds; harde buiken duren volgens mij niet zo lang.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ikke dat heb ik ook wel is ja! Zeg dan altijd dat ik me een ballon voel haha. Maar wat het is geen idee ;)

8. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Haha Jess, fijn te horen dat er meerdere hier zijn, ja inderdaad een ballon die maximaal opgeblazen is!

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bleghh! Ik heb buikgriep. Echt niet fijn. Hoop dat het de korte variant van 1 dag is. Hihi.

Kom later even reageren, ga nu nog even mn bed in nu mn dochter slaapt. Xx

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @club: kan iemand mij aanmelden??

11. werveltje

Beterschap Charise! Het heerst nogal :(

12. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Happy New Year! Dat we dit jaar maar mooie gezonde baby's mogen krijgen.

Wij hebben een heerlijke oudejaarsavond gehad. Vond het erg bijzonder, we hebben het ook goed gevierd. Gevloerd om 2uur naar bed. Met vuurwerk buiten was er wat drukte in mn buik en daarna was mijn 1ste harde buik een feit.

Op naar de laatste 20wk echo's! Succes meiden.

Fijn weekend!

13. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Allemaal een super 2015 gewenst!! Heel bijzonder en mooi jaar voor de boeg! Ik hoop dat het allemaal net zo goed verloopt als de eerste helft!

Hier ook een leuk einde van het jaar gehad. Moest gister echt even bijkomen. Gelukkig matst onze Zoon ons de hele vakantie al met uitslapen tot half 10!

Opgeblazen gevoel herken ik. S avonds sta ik af en toe ook evht op springen. Alsof m'n darmen ook helemaal opgezet zijn.

Ik voelde de beeb de afgelopen dagen echt wat minder, geen fijn gevoel. Gelukkig was er gister weer wat meer beweging. Placenta ligt voor en ik denk dat ie met de voeten naar achter ligt ofZo.

We zijn afgelopen dagen verhuist en hebben nu eindelijk weer Een beetje rust in de tent. Gelukkig maar.. Was niet echt gezonde spanning!

Buikfoto plaats ik in de club!
    ik had het al een keertje eerder geplaatst maar het geslacht houden wij geheim!!

14. werveltje

Hier ook drukke dagen gehad, maar kleintje hield zich gedeisd. Was blij gister weer veel leven te voelen en vandaag is ze ook hyper! Fijn gevoel!
    Dat het maar een prachtjaar mag worden voor ons allemaal!

15. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ohja, oeps! Goed opgemerkt! :D

Volgende controle is 21 januari ;)

Dat gevoel van op knappen te staan heb ik ook! Vandaag ook maagzuur erbij.

Beterschap, Charise!

16. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn dat er toch meerdere vrouwen dit hebben. Nou ja fijn relatief gezien dan he, dat het toch wel normaal is blijkbaar... ;)

En dat maagzuur heb ik inmiddels ook steeds vaker, is een week of 2 a 3 begonnen en komt om de dag ofzo even de hoek om kijken. En ik ben overigens ook weer extreeeeeem moe. Echt extreem. Als ik 4 uur wakker ben, vallen m'n ogen dicht en moet ik effe een dutje doen, het is niet meer normaal.

17. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Misschien je ijzergehalte ( je hb ) even laten checken. Daar kun je enorm moe van zijn. Je kunt ook gewoon even floradix ( tabletten) kopen.
    Dat helpt mij in ieder geval wel enorm

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise: lekker begin van het nieuwe jaar :( hoop dat je snel weer beter bent.

Ben blij dat de feestdagen weer achter de rug zijn! Kijk er altijd wel naar uit maar onze kinderen hebben echt ritme nodig en dat is tijdens de feestdagen ver te zoeken.
    Vandaag weer twee kinderen huilend van vermoeidheid naar bed gebracht. Hopelijk slapen ze lekker door en worden ze morgen weer gezellig wakker.

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wat is het hier stil!
    Allemaal aan het bijkomen van de feestdagen?

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh meiden wat heb ik slecht geslapen :( Baby bleef maar schoppen (volgens mij heeft hij mijn blaas ook gevonden) en vriend heeft de hele nacht lopen snurken en was niet wakker te krijgen. Wat heb ik een rothumeur zeg..

Sorry voor het klaagberichtje maar ben het even helemaal zat haha.

Deel Deze Pagina