1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bekijk bijlage 450673

Dat was het! Nog doekjes, voeding, een smartpack om voeding in te bewaren en kleertjes, ondergoed, schoolspullen voor de oudere kids geshopt. Het vestje dat bij het Prenatal pakje hoort was er niet meer in de winkel, dus die en een knuffeltje in dezelfde kleur heb ik van de site besteld. Ik ben echt klaar nu! Al deze dingen wassen, bedjes opmaken en dan heb ik pas rust :p

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wat leuk spul allemaal bloem!!!!

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jaaa leuk Bloemmm :)

4. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

@ wooow bloem volgens mij heb je veeeeeelste veel aangeschaft;)
    hihi elke dag iets anders aan:D wel een hele frisse kleur.leuk!

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Leuke spulletjes bloemmm.

Ik hoef alleen nog een dekentje en dan ben ik ook klaar. Heb alle oude kleertjes ook vast klaar gelegd om te wassen. Als dat klaar is kan ik de commode baby proof maken. Ik heb ook wat nieuwe pakjes voor mijn mannetje gekocht en ook een hoop gekregen met mijn babyshower van afgelopen zondag!

6. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    2015-04-01 04.23.47 1.jpg

Dit heb ik gekegen met mijn babyshower 😊.

7. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    20150309_143621.jpg

Dit heb ik zelf gekocht 😊.

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    20150309_143254.jpg

En dit had ik allemaal al gekregen tijdens deze zwangerschap 😀.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ook super leuk Mir!!! :D

Bedankt meiden. Ben maar alvast een blauw wasje aan het draaien hihi.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oohhh superleuk al die spulletjes.
    Heerlijk!
    Ik heb alle kleding vandaag in kasten gelegd en vluchttas voor baby klaargezet met wikkeldoek, knuffeltje, eerste setje en nog een extra setje en extra rompers en sokjes.

Ga denk ik van de week het wiegje opmaken, hoewel ik ook twijfel omdat ik ook niet wil dat het gaat liggen verstoffen haha, kan zomaar nog 4-6 weken duren natuurlijk haha.
    Beddengoed voor ledikant heb ik nog niet gewassen, wacht ik ook nog even mee denk ik.

Maxicosi weer opgezocht en dat ding voor eronder (kan natuurlijk niet op de naam komen nu) en ga dat t weekend in de auto zetten denk ik.

Vandaag nog een supercute boxpakje gekocht in maat 62, voor als het warm is. Is van babyface, vond m echt te schattig.

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ohja ik kan wel even kijken of ik die code van hallmark nog heb, loop zo even naar boven, heb van de week die doos leeg gemaakt en dat stapeltje folders ligt nog in een bak met ander oud papier, dus ga even kijken.

Oh en ik heb bij wij.nl de geboorte van de baby al doorgegeven haha, dan krijg je zo'n gratis mutsje met naam. Kreeg mail dat ie onderweg is. Leek me wel leuk dat ik m al direct heb. ;)
    Dacht vertel het even, voor als iemand dat ook wil doen. :D

12. Schilderijtje

hier vluchttas en en maxicosi en dekentje maxicosi bij elkaar staan. kunnen ze allebei hup de auto in op het moment dat we naar ziekenhuis moeten. ben benieuwd hoe ik dit x gekleed naar het zh ga hihih. vorige x was snachts in pyamashirt met een achterlijke jogginbroek die er totaal niet bij stond en toen konden we ook nog geen normale sokken vinden dus dat werden werksokken van manlief. en toen nog gekke makkelijke schoenen eronder hihihii liep echt voor aap;) op dat moment had ik het niet echt door:)

13. Schilderijtje

idd wel heel handig want ik had vorige x niks meer aan mutsje omdat hij die al niet meer droeg.. maar maken ze er geen probleem van dat je het eerder al aangeef?

14. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik zie weer een hele hoop leuke kleertjes voorbijkomen zeg!! Haha ben niet de enige shopverslaafde dus;)

15. Maantje555

Oh dat Is wel super slim.... Ga ik vanavond ook nog doen haha!! Dankjewel!

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Het mutsje was vorige keer heel groot haha dus die past ze toch nooit bij geboorte al.

Veel geshopte spullen zag ik haha iedereen kan t kamertje en de kast lekker volproppen :)

Ik had vorige keer richting ziekenhuis een wijde jogging broek en fel roze pyjama aan, mismatch sokken erbij en verwassen haar van zes keer in en uit de douche. En t kon me werkelijk waar geen bal schelen.

17. Maantje555

Ik heb ook net t mutsje besteld haha! Ben benieuwd :)

18. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik ben wat dat betreft een beetje een tuttebel. Maar heb m'n setje waarin ik wil bevallen al klaar liggen. Ik moet gelijk als t begint naar het zkh maar niet voordat ik gedoucht heb, m'n haren gewassen en eventuele ongewenste haartjes heb verwijderd. Verder netjes de teennagels gelakt en ook zeker make-up op. Wil goed op de foto staan en voel me daar ook prettiger bij 😁

19. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Thanx charise!
    Ik heb inmiddels ook via babyuitzet forumpagina een code van Iemand gekregen, maar als je hem nog vind en toch niet gebruikt hou ik me toch aanbevolen voor als deze het niet doet of al eens gebruikt is :)

20. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Haha dames wat zijn jullie allemaal op de shoptour:p ik kan me juist de laatste weken goed inhouden ,maar is ook meer omdat ik bang ben dat straks veel te klein is als we echt zo'n kleine reus krijgen.. Morgen en vrijdag naar vriendinnen die ook nog 4zakken vol met kleertjes voor me hadden:D

Verder heb ik volgens mij wel alles, vluchttas staat klaar en maxicosie met wikkeldeken ook. Nemen jullie trouwens een badjas mee naar het zh? Neemt zoveel plek in beslag, maar aan de andere kant als je daar de gang op moet....

Deel Deze Pagina