@Sprankelkind: ik heb controle om 11:20. Om 12:00 moet ik op school zijn van zoontjelief ik ga helpen met de paaslunch in de groep. Ik denk dat ik dus daarna pas een update kan geven!
Hier staat de 14 daagse weersvoorspelling op 21 graden Hoop het, zijn wel toe aan wat meer buitenlucht..
Joehoe 34 weken dansje!!! Vluchttas: moet ik nog aan beginnen. Moet ook een hoop mee aangezien we zeker wel 3 dagen daar zijn. des ondanks neem ik geen badjas mee, of nouja niet zon dikke maar meer zon kimono. En verder heb ik als het niet te druk is alle dagen dat ik daar ben een suite voor mezelf! als er niet zoveel bevallingen zijn mag ik gewoon in de bevalsuites blijven, lekker ruim en met bank en eigen keukentje enzo, heel fijn! denk dat het me wel gaat tegenvallen als het superdruk is en ik naar de gewone kamers moet. hopelijk niet nodig! Vorige 2x ook niet. 8 april: controle gyn 17 april: controle, gesprek anaestesist en gesprek met de vk van t ziekenhuis lekker de hele ochtend onder de pannen dus
@mir: graag gedaan @maantje, ik kom ook niet aan de 18 graden, laten we hopen dat onze app het fout heeft. @liz ik zou wat rustiger aan gaan doen hoor! Je lichaam rommelt aan alle kanten zo te horen, dus wel een teken om rustiger aan te doen. @dansjes: Jeeeej weer wat mijlpalen bereikt @beitsche, spannend jij bent al ver zeg!! Hier begin ok ook last van mijn bekken te krijgen, met name met liggen in bed en opstaan, maar ja mag niet klagen. Het hoort erbij en komt gelukkig pas relatief laat. Als ik een aantal van jullie zo hoor, mag ik geloof ik nog blij zijn met zo weinig klachten
@Liz Stop met werken joh, dis onmenselijk he! Lekker je tijd nemen, wat niet gaat, gaat niet. Niet gek ook met een dikke pens, het valt mij ook zwaar tegen! Ik dacht altijd, nou en, een dikke buik, maar het is echt wel zwaar. Ik ging altijd heel laat naar bed, maar nu ga ik al om 21:00 m'n bed in omdat zitten op de bank, na het avondeten, een hel is. Niks zit lekker, de buik zit me gruwelijk in de weg. Gisteren wilde ik een heel klein nachtkastje naar zolder tillen, no way he! Ging gewoon niet! Grrrr....
Hahaha ik schat mijn buik ook nooit goed in. Kom altijd tegen dingen aan of kan net niet tussen dingen door omdat ik denk dat dat best wel kan 😂. Ik mag ook absoluut niet klagen als ik een paar van jullie verhalen lees! Voel me kiplekker. Standaard dingetjes waar ik 'last' van heb, maar dat hoort erbij. Kom maar op met het mooie weer!!!
Hier vandaag alweer 35 weken! Hormonen werken aardig: heb man en dochter gisterenavond voor 2 weken boodschappen laten doen (andere dagen heeft hij geen vrij en in het weekend is de Jumbo hier een hel), inclusief beschuiten en muisjes. Ze waren anderhalf uur zoet samen In huis moet nog wel een en ander gebeuren, maar er zijn steeds meer plekjes in huis die blinken als nooit tevoren... Net nog wat zomerkleding voor dochter gescoord, en nog weer wat veel te schattige babykleertjes bij de H&M. Verder gewoon druk met dochter en haar activiteiten. Tussendoor pak ik zoveel mogelijk rust. Paasweekend doen we lekker rustig aan. Morgen verloskundige, dinsdag groeiecho bij gynaecoloog, dochter mag mee. Kan nog steeds moeilijk wennen aan het idee dat er over een paar weken een baby is, maar van mij mag hij komen! Na de bevalling werken we de kraamzorg zo snel mogelijk de deur weer uit en dan gaan we starten aan ons leventje met ons vieren!
Haha mijn buik zit ook echt in de weg nu! Kan ook niet meer lekker op de bank zitten, alleen op mijn zij maar dat is na het eten al helemaal niet te doen (maaaaagzuuuuur). Ik onderschat de grootte ook elke keer haha, baby heeft al een paar keer een deur tegen zich aan gehad Badjas, die wil ik wel meenemen maar zo'n hele dunne. De verlosafdeling in het ziekenhuis is bloedheet! Heb nu al last van opvliegers haha. Liz, wat alle anderen zeggen, je moet echt stoppen. Anders ga je echt afgebrand de bevalling in! Verder heb ik echt een slome week. Gisteren de keuken schoongemaakt, vandaag kan ik echt nergens energie voor opbrengen. Straks naar de kapper en dan lekker op de bank voor de buis Een vriend van mijn vriend komt vanavond hier heen want ze willen het verkiezingsdebat kijken. Ik sluit mezelf wel op in de slaapkamer, mag toch niet stemmen haha. Heb ook geen zin in die drukte.
Ben gelukkig niet de enige "kneus" dus die de buik niet goed kan inschatten. Misschien een sticker erop met: Let op, zwenkt uit! Haha leuk om te lezen dat jullie dat ook hebben.
@Update vk: beeb doet het goed. Hartje geluisterd, klonk ook goed! Is al in gedaald en klaar voor de start hihi . Heb gevraagd aan vk of dat de pijnlijke krampen heel de dag aan konden houden en of t erbij hoort. Ze zegt van wel en dat ik waarschijnlijk een hele gevoelige buik heb. De een gaat fluitend naar de bevalling en de een (ik dus ) heeft wat meer klachten. Volgens haar hoef ik me nog geen zorgen te maken dat hij nu al komt. Hopelijk heeft ze gelijk!! @Buik: ik heb het ook hoor dames. Ging net helpen bij de paaslunch op school van zoontje, liep echt heel de tijd tegen van alles en nog wat aan. Echt stom idd dat je zelf wel denkt dat het meevalt haha. Om 14:15 zoon weer ophalen van school en dan drop ik hem mooi even bij souders zodat ik nog even een uurtje kan tukken. Ik ben kapot!!!
Hihi en ik hong van de week met mijn buik in schaaltje pap. Zag er ook grsppig uit. En btw de kleine wroet lekker tussen ribben zooooo zeer doet dat
wahaha werveltje ik bestel dan ook zo'n bordje. als ik achter iemand langs loop bots ik regelmatig alsnog tegen die gene aan. oeps ja sorry *ongemakkelijk* ja dat was mijn buik... hier vandaag de badkamer en toilet boven van onder tot boven gedaan dus in principe moet nu alleen het kamertje nog en de tuin. woehoe leve de nesteldrang want het knapt er wel van op. ook de foto's vanaf kraambezoek tot nu besteld van dochter zodat ik die volgende week kan inplakken. oh en ik ga maaltijden voor in de vriezer maken zodat ik voor drukke dagen na bevalling wat achter de hand hebt. Bijna klaar dus! beeb is hier inmiddels iets ingedaald in bekken maar nog wel beweegbaar (Bibi staat er dan geloof ik op je kaart). mijn volgende controles: 7, 16, 21 en 28 april. tussen 21 en 28 april ga ik ook op gesprek bij gyn om uiterste bevallings(inleidings)datum te bespreken. dit ivm de suiker. liz stop met werken en ga ontspannen. Ik ben ook veel te druk dus ik moet ook vaak tot halt worden geroepen, maar als je lijf het aangeeft moet je er eigenlijk wel naar luisteren! morgen dans ik het 36 weken dansje. Naja als een barbapappa tracht ik mezelf voort te bewegen. Trouwens, kan het zijn dat je buik ook weer kleiner wordt? Paar weken terug meette ze 32 cm, toen keer daarna 33,6 cm en dit keer weer 32 cm. of kan dat door het indalen komen? Net ook nog een wit mutsje gekocht, past bij alle pakjes tenminste. Die roze mutsjes die ik had weken net wat af van een pakje en dat staat ook niet zo fraai. en dan nog over het weer, wij gaan vr. op za. een nachtje weg volgende week dus pleaassee laat die 18 graden waarheid zijn! Nog een laatste nachtje met zn drietjes; fingers crossed dat mn vliezen heel blijven die nacht hahahah
Toch nog een echo vandaag. Geen groei maar een liggingsecho. Omdat het hoofdje nog niet zo diep ligt kon ze er nog een mooi plaatje van maken
manlief weer overwerken en ik had zon zin in chips dat toen mijn zoontje op bed lag ik in 10 minuten heen en weer ben geraced voor een zak chips!! ik doe dit echt nooooiit!! vind het altijd doodeng om weg te gaan als zoonlief slaapt. je weet nooit. maar heb briefje in jaszak dat zoonlief in huis is en het adres voor als er wat gebeurt bijv. word er een beetje saggo van dat manlief steeds overwerken is. en dan krijg ik vvreetbuien.