Ja Baby love, kan me dat heel goed voorstellen dat je dat zo voelt als je een moeder met een kindje ziet weggaan.... Ik hoop dat ze snel naar huis mag en dat jij er dan zo gelukkig bij loopt als die vrouwen nu! Hoe gaat t met je dochtertje? Groeit ze nog steeds zo goed? En kunnen ze al iets zeggen over hoelang ze nog moet blijven??
Hoop echt dat jullie je kleine meisje snel meer naar huis mogen nemen babylove! Ga voor jullie duimen! 😘 Hier n beetje n zeur dagje, werd vannacht wakker met kramp in m'n buik aan de rechterkant, kon niet meer liggen, zitten of staan dus ben maar op m'n knieën op bed gaan zitten, uiteindelijk ging het begon m'n maagzuur te borrelen , van het voorover gebukt zitten natuurlijk uiteindelijk gelukkig wel nog n beetje kunnen slapen, maar voel m dus nu echt naar beneden drukken, zouden het vannacht dat indalings weeën geweest kunnen zijn? Ik voel het in iedergeval met lopen goed en m'n buik voelt ook alsof die 5kilo zwaarder is nu.. VL vroeg al of ie er niet uit kon vallen met lopen😂 haha was het maar waar maar ben bang dat ik daar meer voor moet doen!
ja zazou die zijn echt fijn he? heb daar zo'n grote versie van, heerlijk makkelijk! haha babylove je bent wel heilig overtuigd dat ik eerder beval he? Hihi ik wil er zelf nog niet aan maar heb ook zo'n idee. Al ben ik wel heerlijk van mijn verlof aan het genieten dus van mij mag het best nog eventjes duren. maar iig nog 2 weken ofzo . dan is het trouwens wel prima want ze verwachten hier zeker wel een 8 ponder lijkt me ook wel lastig hoor, dames die net het ziekenhuis in komen en paar uur later met beeb het ziekenhuis weer verlaten. en jij maar op en neer naar je meisje toe... maar hopelijk komt ze heel snel naar huis!! over wie wanneer bevalt. Zal je heel vaak zien, waar het al een poos rommelt lopen nog weken door en van wie je denkt die gaat zeker door tot ze de 42 weken aantikt, die bevallen plots heel vroeg. wel benieuwd hoeveel de jongste en oudste uiteindelijk gaan schelen!
Jaaa het blijft spannend zo die laatste weken We gaan het zien, haha maar ik ben niet erg geduldig. Ik heb ook veel hydrofielen van Hema, zien er fijn uit! Of ze fijn zijn moet ik nog zien Balen Linnii van de slechte nacht! Lekker bijkomen dit weekend! Hier ga ik er vroeg in, ben gesloopt na werk! Bezoek is net weg, dus heerlijk het huis alleen. Lekker rustig ff niks doen en we hebben een extra lang weekend dus heerlijk vooruitzicht!
Babylove: Heel begrijpelijk meid! Hoop dat je de kleine snel mee naar huis krijgt! Lekken: Hier ook alleen als ik erin knijp haha. De eerste keer vond ik het ook heel gek! Ik weet trouwens echt niet of ik eerder ga bevallen, ik had eerder het idee dat het rond 39 weken zou gebeuren, maar heb er nu een hard hoofd in. Denk dat ik straks met 41 weken ingeleid word haha. Hier een heerlijke luie dag gehad. Gisteravond hebben we een vriend op bezoek gehad dus had verwacht vanochtend de zooi op te kunnen ruimen. Kwam ik beneden, alles spik en span! Zelfs alle afwas was gedaan! Had ik nooit verwacht haha. En nu ligt vriendlief naast me op de bank met een vermoedelijke voorhoofdholteontsteking. Zo zielig Heb wel veel harde buiken vandaag en wat indalingspijn dus ff in de gaten houden.
Baby Love, kan me helemaal voorstellen dat het erg naar is om een moeder met baby naar huis te zien gaan.. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie ook snel met haar naar huis kunnen! Dikke dikke knuffel. Lekken, ik werd laatst ook wakker met een nat shirt.... Bleh! Vind dat zo vies haha.. Mellie, fijn dat alles lekker schoon was! Beterschap met je man, vervelend hoor een voorhoofdholte ontsteking. Werveltje, welterusten meis! Lekker je rust pakken. Linnii, zou inderdaad best indalingsweeën kunnen zijn! Ik ben ook erg benieuwd wie de volgende is die bevalt . Ik wil het in ieder geval niet zijn haha... Begin 'm wel een beetje te knijpen moet ik eerlijk zeggen. Ben vrij nuchter hoor, ga er weer blanco instappen.. Ik weet alleen nog precies hoe het voelde . ECHT blanco zal dus waarschijnlijk niet gaan helaas
35 weken dansje 🙌 ! Baby love, hoop echt dat je kleine meid snel naar huis mag! Lekken, bij mijn eerste vanaf 16 weken tot aan bevalling.. Dit keer, nniks! Hooguit klein drupje in mijn bh, alleen is ook alweer ff geleden.
jeej ik mag het 36 weken dansje ook doen vanochtend bij de gyn geweest op controle... onze meid weegt ongeveer 2kg400 en zit met hoofdje heel erg laag... helemaal klaar... ze zei bij de minste weeen die ik voel, dat ik best vertrek aangezien vorige bevallingen ook zo soepel gingen en ik nu toch ook al vrij ver sta met die 3cm ontsluiting... en omdat we toch een eindje moeten rijden ook natuurlijk... verder blijft ze hopen dat ik haar toch nog een weekje zo kunnen binnenhouden... omdat ik haar dan mee naar huis mag nemen... hier is de grens 37 weken en 2kg500 wegen... babylove kan me best inbeelden dat je je zo voelt... ik had dat bij Jayden¨ook en hij is maar anderhalve week moeten blijven... lekkages: hier nog niets gehad... waterachtig verlies: hier ook al veel gehad, heb het laten testen blijkt geen vruchtwater te zijn... bij mij dan toch niet maar hoeft niets te zeggen voor iemand anders natuurlijk bloemm heel mooi ledikantje veense veel plezier in je ontspanstand ben ook heel benieuwd wanneer het volgende kindje eraan komt meiden en wie het zal zijn... hier is de paasvakantie begonnen, dus de kids zijn twee weken thuis, en ze zijn lekker druk dat beloofd!
Oh liz wat spannend voor jou... Kans is dus aanwezig dat jij de volgende gaat zijn! Hopelijk wel pas over een week! (of nog later) Even een slechte nacht hier, lig al vanaf 4u wakker en blijf maar draaien (poging tot) en kom maar niet terug in slaap... Beetje balen... Hoop dat de rest nog lekker slaapt!
Liz: trek maar op tijd aan de bel inderdaad! Je moet er toch niet aan denken dat je je kindje in de auto moet opvangen, ofzo Hydrofiel: ik heb er een paar van titanium baby (bij babypark) gekocht. Die zijn prima. Lekker zacht. Maar niet te vergelijken met Aden anais! Ik heb daarvan vier van die hele grote hydrofiel doeken. Liggen nu als extra dekentje over het bedje van mijn dochter. Over onze kleine: er word nog niet gesproken over naar huis gaan. Zo in zo van de week nog de ROP test voor de ogen. Ik ga wel bespreken of ik haar met sonde naar huis kan nemen als het alleen nog om het drinken gaat, straks.
Meevaller dus Melliemuis, dat alles lekker opgeruimd was! Heerlijk zeg. Beterschap voor je vriend trouwens. @Bloemmm, ja het is je 3e dus je weet natuurlijk precies wat je te wachten staat, kan fijn zijn, maar ook weer niet. Spannend Liz, met al 3 cm ontsluiting. Hopelijk kan je zo lang mogelijk rekken idd! En wel fijn dat je meteen mag komen, met die turbobevallingen van je Maantje, vervelend zeg weer een slechte nacht. Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen! Jammer dat je nog niet weet wanneer ze mee mag Babylove. Lijkt me verschrikkelijk om haar niet bij je te hebben. Gaat met jou alles ook wat beter?
Ben ik weer! Alles gelezen maar weet niet alles meer Bloemmm: leuke spulletjes zeg! Hoeveel heb jij wel niet gekocht?! Heb je niet veel te veel? Zag ook nog mooie echo foto, weet even niet meer van wie, maar prachtig! Lekken: hier al heeeeel lang last van! Heel irritant vind ik het.. Echt al vanaf 17wk ofzo Babylove, ik duim mee dat ze al lekker bij je thuis is wanneer de 2e baby hier geboren is. Zou super zijn! Nog even bikkelen meid, nog even en dan is het zover Liz: spannend joh!! Denk dat jij de eerstvolgende bent! Hier net ineens weer overgegeven.. bah! Van wk 10 tm 15 ongeveer ook gehad maar daarna nooit meer, wist niet dat het weer terug kon komen.. Bloeddruk was nu net 130/82 terwijl de onderdruk thuis de laatste week de hele tijd rond de 60/70 ligt. Even in de gaten houden! Meer meiden last van overgeven weer?
Oh ja en Maantje, heel herkenbaar, de afgelopen nacht iig. Gisteren hele middag in centrum gelopen dus veel last van mn rug. Na mn standaard nachtplasje wist ik niet meer hoe ik moest liggen en kon ik dus niet meer slapen. Vanmiddag maar even middagdutje doen
Goedemorgen iedereen Heb niet meer overgegeven maar wel vaak de neiging gehad. Gisteravond ook alweer bijna maar de kleine was zo druk dat mijn maag het er wat moeilijk mee had volgens mij haha. Bedankt voor de beterschapwensen, hij ligt nu nog lekker in bed en laat hem ook liggen. Vind het zo sneu!
Jess, eigenlijk valt het voor mijn gevoel reuze mee. Heb echt nog een hele hoop van Ediz. Dus heb alleen dingen die nog nodig waren (zoals beddengoed, Ediz zit ook nog steeds in zn ledikant en ik had sowieso te weinig beddengoed. Kleding heb ik bijvoorbeeld amper gekocht. Alleen het eerste setje en wat setjes zodat hij ook wat 'eigen' kleding heeft.. Voor de rest was het meer de kamer waar we veel aan hebben uitgegeven. Werveltje, Haha.. Nee het is inderdaad niet altijd fijn om 'ervaren' te zijn. Ik teken voor de bevalling van Ediz, absoluut! Maar ik herinner me alles.... Dus dat vind ik dan wel weer een beetje eng Mellie, fijn dat je niet meer hebt overgegeven! Oh Jess ik heb vannochtend ook weer overgegeven! Op een lege maag. Kreeg een harde buik door zijn getrap en voelde me toch benauwd en misselijk worden. Gelukkig nu weg.
Ja misselijk met andere klachten geeft reden tot bellen. Misselijk ala je voelt dat je maag in verdrukking zit niet, das gewoon een etterende baby die mama pest Ik ben aan t sporten. Dat is hoogzwanger ook niet meer wat t geweest is wahah Maargoed ze kunnen niet zeggen dat ik niet fit de bevalling in ben gegaan
Heb heel de zwangerschap nog niet overgegeven gelukkig. Ik heb alleen maagzuur, maar gelukkig geen oprispingen Hoop voor jullie dat het eenmalig is, en dat de kleine gewoon even opstandig was @Bloemmm, ja ik weet niet wat beter is, ervaringsdeskundige of onwetend... Ik kan niet zo goed tegen dingen waarvan ik niet weet wat het is. Maar ja ik ga het maar gewoon op me af laten komen. Komt vast goed. Je hoopt alleen dat het enigzins meevalt allemaal haha. Maar ja dat weet je helaas pas achteraf. @Lana, goed bezig! Ik sport niet, maar zorg wel dat ik zoveel mogelijk beweeg. Dus lekker op tempo lopen en fietsen. Het scheelt dat ik in goede conditie was voor ik zwanger werd. Laatste week alleen niet meer naar werk gefietst, dat werd toch een beetje teveel. Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Heb niet echt het gevoel dat het door de baby komt. Zag net wel weer even vlekjes (met die bloeddrukwaarde van 130/82) maar dat is nu weer weg. Vorige keer met verloskundige afgesproken te bellen wanneer de klachten langer aanhouden dan een 2 a 3 uur. Mijn bloeddruk en klachten schommelen gewoon heel erg. Nu is vlekjes zien bijv weer weg en is mn bloeddruk 120/77. Best irritant is het wel. Wel fijn dat meer meiden het herkennen Het overgeven/misselijk zijn zelf niet natuurlijk haha! Ah oke Bloemmm, dacht echt dat je heel veel had gekocht. Maar dan valt het idd mee! Goed bezig Lana! You can do it! Moet er zelf echt niet meer aan denken....