1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    dat knuffeltje is echt vet!!

ik neem ochtendjas niet mee. ik draag m thuis ook nooit omdat ik t een onding vind haha

lang shirt/pyjama heb ik wel, idd een langere versie bij de hema gehaald want een gewoon lang shirt bolt natuurlijk helemaal op bij mn buik.

normaal heb ik altijd hogere waardes als ik uit de ban schiet, vandaag hangen ze allemaal rond de ondergrens. gek ding dat suiker hebben.

dochterlief is helemaal overstuur. ze ligt nu met papa even samen op bed omdat ze echt knalrood, snotterig, bezweet en overstuur lag te schreeuwen. arm ding.

ik ben bezig met de etiketten en met de postzegels. maar 1/3 van de etiketten is misgegaan en na de halve stapel zijn mijn postzegels op waha dus daar moet ik nog even achter aan...

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ben ik ook weer eens even. Kwam er ineens achter dat ik al even niet gereageerd had, had ook heel wat om bij te lezen. Weet dus echt niet alles meer haha.

Vervelend meiden die zich beroerd voelen, hopelijk snel beter. Hier ook paar keer gehad dat ik ineens heel misselijk was en 2x over moeten geven. Vorig weekend ook enorme hoofdpijn, last van bovenbuik en misselijk af en toe. Dat ik soms twijfelde of ik niet moest bellen. Maar had ook slecht geslapen.
    Daarna weer goede nachten gehad en voel me nu wel gewoon weer prima. Ja oké laatste loodjes, dus niet alles gaat meer even soepel en alles kost me wat meer energie. Maar ja dat hoort er echt bij.

Hier etiketten voor kaartjes zo goed als allemaal geschreven.
    Moet nog even postzegels kopen.
    En moet mijn eigen tas nog inpakken voor ziekenhuis. Deze week maar even doen, de 37 weken komt dichtbij nu. ;)

Moet het bed nog op klossen doen en dan meteen maar even waterdichte molton erop.

Soms denk ik jee ik wil nog vanalles doen voor het zover is, maar aan de andere kant denk ik het kan nog zomaar even duren.
    Twijfel bijv. of ik het wiegje al op wil maken of niet, want als het nog 3 weken ongebruikt ligt dan denk ik weer, dan ligt er straks allemaal stof op haha. Vorige keer heb ik het ook pas gedaan toen mijn vliezen gebroken waren en de eerste weeen begonnen waren. het is ook niet noodzakelijk natuurlijk.

Mijn man moet nog even ons trouwboekje opzoeken voor de aangifte. Dat zijn dan van die dingen die door m'n hoofd blijven spoken. Volgens m'n man ligt het gewoon in de kast maar daar twijfel ik weer aan haha.

Morgen gaan we met Sophia naar indoor speeltuin en spreken daar af met schoonmoeder, schoonzusje en neefje. Word dus wel weer een hele onderneming maar wel even leuk.

Nog even meiden en dan gaan we gewoon allemaal bevallen. Zo spannend en leuk!
    Heb er best wel zin in moet ik zeggen. Hoewel ik soms ook denk van oh jeetje, ik moet straks weer haha. :p Er is geen weg meer terug haha. Ben vooral zo benieuwd hoe het dit keer gaat.
    Maar hopelijk krijgen we allemaal voorspoedige bevallingen.

Fijn weekend meiden! Xx

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Hier toch weer stukje verder in tuin! Hopelijk volfende week beginnetje maken aan strastwerk tuin.

Vandaag ook even badkamer en wc geboend en grind besteld voor voortuin.

4. veense

veense Niet meer actief

Gaaf Jess! Vandaag een hoop clubgenootjes van je gezien bij ons eigen VCV-toernooi!

Hier worden steeds meer kleine klusjes gedaan, voelt wel fijn.
    Geboortekaartje is ook zo goed als af, leuk geworden met een prominente plek voor dochter. Moet alleen nog even de tekst schrijven.
    Vandaag stond een buurvrouw aan de deur, met haar 2 kleinzoontjes, ze moest even melden dat haar dochter eindelijk bevallen was van haar derde zoontje, 12 dagen over datum, 4 dagen na het strippen. Hoop dat ik toch wat sneller ben:$

Regelmatig harde buiken hier, en rare steken van onder, toch heel anders allemaal dan bij de eerste. Hij was gisteren nog niet helemaal ingedaald, maar dat doet hij in kleine stapjes denk ik...

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@veense hier precies hetzelfde! Vannacht ook opeens van die nare felle steken in mn onderbuik en ook veel last met draaien... Denk dat het bij indalen hoort, dat t nog verder tussen je bekken zit te duwen..
    Best pijnlijk af en toe!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!
    Hier een druk dagje met verjaardagen vandaag. Voor de rest alles goed hier! Gisterenavond naar een bruiloft geweest, maar wist op een gegeven moment niet meer hoe ik zitten moest haha! Was blij dat ik in mijn bedje lag in ieder geval :p

Ikke met mijn bolle buik gisteren:
    Bekijk bijlage 451267

7. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Mooie foto Bloemmm, je staat er altijd zo stralend op, hoe doe je dat toch?! ;)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha dankje! ik moet zeggen dat ik me ook erg goed voel! Zou dat het zijn? Bij Mira was ik echt niet zo stralend met 36 weken en al 5 weken bedrust, waarvan 3 weken ziekenhuis :p. Was al blij als ik even heen en weer op de gang mocht lopen.. Dus niks geen uitgebreid douchen en lekker optutten.

9. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ja valt mij op dat Loemmm altijd mooi op foto's staat. Volgens mij op een "slechte" dag sta je er zelfs nog goed op :)

10. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ Jess. Wat een mooie knuffel. Echt gaaf!

Ik neem geen badjas mee naar het zieknhuis. De bevalling ging hier de laatste keer zo snel ( 3,5 uur) dat ik niet van de kamer af ben geweest. Met een inleiding kan het wat langer duren, dus dan neem ik hem wel mee.

Geboortekaartjes. Hier hebbben we wel al een geboortekaartje uitgezocht, maar nog niet de enveloppen geschreven. Moet zelfs de adressen van iedereen nog bij elkaar zoeken :D

Misselijk. Hier gelukkig geen last van. Wel veel last van maagzuur, maar gelukkg werken de rennies hier nog goed.

Hier zijn gelukkig alle kamers nu klaar ( op wat kleine dingen na). Kleertjes en andere dingen zijn gewassen, ledikantje is opgemaakt ( niet goed, maar dat kom later wel) en de kinderwagen is weer in huis. Nu dus nog even de wagenbak opmaken zodat de kleine daar de eerste dagen in kan slapen.

Kwam er wel achter dat er nog enorm veel kleertjes en ander spul bij mijn broer op de zolder lag ( daar lag de kinderwagen ook). Ik wist helemaal niet meer dat het daar lag :$ dacht dat ik alles wegggegooid had. Ik heb nu wel wat veel kleertjes en spul, dus ik had wat minder nieuwe spul hoeven kopen......:cool:

Mjn moeder wast dat spul nog even uit, zodat ik dat niet hoef te doen. Verder heeft ze gisteren de hele bovenverdieping schoongemaakt en komt ze binnenkort ook nog 2 dagen helpen met de benedenverdieping.
    Echt super! Ik heb echt een schat van een moeder.

En vandaag dans ik het 37 weken dansje. De kleine mag dus nu officieel komen. Ik vind het nu wel erg spannned worden :)

11. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Erg mooie foto bloemm. En je staat er idd altijd stralend op.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahahaha Werveltje! Ik zal eens een 'slechte dag' foto voor je maken.. Waar vooral mijn haar niet gedaan is 😂. Haha! Thnx lieve meiden!

Yessssssss! De eerste die de 37 weken heeft gehaald!!!
    Wat een mijlpaal Beitsche! Ik dans met je mee :D

13. werveltje

werveltje Niet meer actief

WOW Beitsche dat gaat echt opschieten voor jou :) Wel fijn dat je nog kleertjes enzo had, heb je lekker veel ;)

@Bloemmm, nou ben benieuwd :) Waarschijnlijk vinden wij je er alsnog stralend uitzien!

Wat een lekker weertje he, goed begin van bijna mijn verlof.. Heb vandaag niks gepland dus lekker beetje rommelen in huis, morgen gezellig bij mijn ouders langs

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor! De eerste heeft gewoon de 37 weken gehaald!!! Word helemaal hyper bij de gedachte :D.

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Mooie foto Bloemmm.

Lief knuffeltje Jess.

Jeeej 37 weken dansje voor Beitsche. Nu gaat het echt hard en kan het elk moment gebeuren.

Zelf hoop ik ook de 37 weken te halen. Nu al erg blij met elke dag erbij. Heb nu wel haast met alles baby-proof maken. De eerste keertjes zijn gewassen, gevouwen en in de commode gelegd. Wiegje staat ook al klaar naast ons bed. Moet nog wel opgemaakt worden.

Gisteren een bolle-buikshoot gekregen van mijn schoonzus en zwager. Ben benieuwd naar de resultaten. Toen ik van Daimen zwanger was had ik ook graag zo'n schoot laten doen, maar door de te vroege bevalling is dat niet gelukt. Ben blij dat we het nu wel hebben kunnen doen. Ook foto's met mijn mannen erbij, dus heel leuk!!

Fije pasen allemaal!

Voor de lijst: 22 april controle vk.

16. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Aaah bloemmm is altijd mooi!! Van buiten en van binnen! Zo nu genoeg geslijm ;) maar this wel zo ;)

Wow beitsche 37 weken!! Spannend!!!

Mir: gaaf!! Laat je nog een foto zien als je ze hebt?

Hier 2 drukke dagen gehad dus nu bijkomen op de bank. Geniet van de vrije dagen!!

17. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier de laatste 2 dagen een hele stille baby!
    mijn buik lijk ik vandaag nauwelijks te voelen. hij is heel ontspannen!
    gisteren microlax gebruikt dus ook weer helemaal leeg! mischien dat de kleine daarom zo stil is.. voel hem nog wel af en toe porren hoor maar gewoon rustig .

ben vandaag aan het soppen geslagen! een goede dag maak ik gretig gebruik van:D woonkamer van top tot teen gedaan. nu bezig met keuken.en spulletjes uitzoeken en weggooien. morgen de rest

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #3138 Bloemmm, 5 apr 2015
    Laatst bewerkt: 5 apr 2015
    Zazou kent al mijn lelijke gekke bekken foto's 😂😂😂😂. En ik vind jou ook hartstikke leuk, dat is geen geslijm 😍

Wat leuk zeg Mir! Ik ben ook benieuwd naar de foto's :D.
    Lekker hoor Sprankel! Wel op jezelf letten hoor.

Ik zit aan de lekkere hapjes op de verjaardag bij mijn schoonouders. Voel wel dat ik dit steeds minder aankan hoor, ben zo moe!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Iedereen hier gokt dat ik beval rond de 15de :p.
    Ben benieuwd!

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hoi meiden,

Idd bloem
    Je staat altijd stralend op de foto!!!

Beitsche jeeeeej 37 weken :) super gewoon!!

Misselijk: paar dagen geleden hier wel was zo beroerd moest meteen op men bed gaan liggen...

Vanmorgen weer anderhalf uur weeën gehad... Het heeft niet doorgezet... Ik ben er tot nu toe flink in geslaagd haar veilig in men buik te houden... Maar denk niet dat ik nog veel nodig ga hebben... Het is zo een gevoel... Eens dat ik nu weeën krijg langer dan een uur ben ik er zeker van dat het doorzet...

Zalig Pasen iedereeb

Deel Deze Pagina