Hier ook!! Volgens mij voel ik de baby nu ook af en toe aan de zijkant van mn buik... Verder ook e hele nacht liggen draaien en daarbij last van mn buik, ook vriend abt snurken etc haha dus ik weet hoe je je nu voelt haha
Is het gewoon de club die 'mei mama's' heet? Die is toch niet privé toch? Of mis ik een club... ivm foto's etc
Mellemuis; balen zeg!! Logisch dat je een rot humeur hebt! Goed slapen is nu eenmaal heel belangrijk! Hopelijk kan je vanmiddag nog wat slaap pakken.
Balen Melliemuis! Vanmiddag ff lekker liggen misschien?! Herken het hoor BabyLove, hier ook behoefte aan regelmaat en structuur nu pfff. Gelukkig alles weer opgeruimd nu, dat geeft ook al hoop rust. Bloemmm hoe is het nu met jou? Heb ik iets gemist of heb je niet meer gepost na je bloedverlies? Hier toch wel iets bezorgd na controle bij vk gisteren. Beebje ligt nog, net als tijdens de 20 weken echo, in een hele diepe stuit. Kontje ligt echt op mijn blaas en dan de beentjes recht omhoog. Ik was hier al bang voor want zo lag mijn laatste dochter ook en ik had toen al het vermoeden dat het iets met de vorm van mijn baarmoeder is omdat het bij mijn oudste ook zo was dat ze al heel vroeg vast lag alleen dan met het koppetje naar beneden. Hoopte van niet. Maar lijkt nu toch wel die kant op t gaan. Vk zei zelf ook dat ze wel heel diep ligt en ze betwijfeld of ze daar zo makkelijk uit komt Dat hield in geval van C in dat het een keizersnede werd EN 3 maanden in een spreidbroek ivm heupdysplasie. En dat vind ik denk ik nog het ergst dat belemmerd zo erg in het knuffelen, gebruik maken van draagzak etc. Gedverderrie. Ff een baalmomentje dus.
Hier ook slecht slapen en heftige dromen Ik voel ik de baby vooral onder in mij buik en als ik ligt ook af en toe aan de zijkant van mn buik. Heb alleen geen snurkende vriend haha! Balen mamavannunog2. Hoop dat je kindje nog wat kan draaien, maar de verloskundige zal het wel weten. Dus je weet nu al bijna zeker dat het een keizersnee gaat worden? Balen zeg! Snap dat je even baalt. Hier hebben we de kinderwagen opgehaald, helemaal blij mee! Onze privéclub heet toch 1-15 mei mama's? En niet mei mama's? __________________
Heb je een link van die club werveltje want ik heb ook het idee dat het niet de club is die jullie bedoelen...
http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/1-t-m-15-mei-2015-mama-s-d3300-stel-jezelf-voor-topic.html#gmessage381849 Werkt dit? Dit is de groep. Mama van nu nog 2: wat ontzettend balen zeg! Kan je niet vragen of de verloskundige je wilt insturen naar de gyn? Nu het kindje nog klein is kunnen ze het volgens mij nog redelijk makkelijk uit het bekken halen! Kan me voorstellen dat je enorm tegen de spreidbroek periode opkijkt. En over de keizersnede dan nog maar niet te spreken
Melliemuis rot dat slechte slapen! Ik kon de eerste nacht van t nieuwe jaar m'n ogen maar niet dicht krijgen Hier gaat de beeb inmiddels ook de hele buik door, beneden, zijkant, boven. En gisteravond had ie echt een halfuur de hik Mamavnunog2 naar dat je er zo over in zit. Het kan natuurlijk nog veranderen, dat weet je, maar met je vorige ervaringen kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet Hier juist enorm veel energie en dadendrang, heb ik elke zs 'last' van. Ik lig er steeds niet voor 1 uur 's nachts in omdat ik met nog vanalles bezig ben. En vandaag de woonkamer 2x geverfd. Wel mooi geworden maar m'n armen en rug protesteren.
Ik moet volgende controle met 24 weken ook naar de gyn. Maar, en dat is meteen de reden waarom ze er handmatig niets aan zullen doen, dat is door eerdere keizersnede. Tegenwoordig ga je dan standaard met 24 weken al een keer op consult bij gyn. Ga het daar wel voorleggen maar mijn vk vertelde dät dus al. Omdat risico op scheuren te groot is dan. Maar wie weet wat de gyn voor me wil/kan doen En tja als ze zo dan blijft liggen word het wel een keizersnede. Maar als ze maar geen afwijking aan de heupjes heeft, dat vind ik erger Maar ik probeer positief te blijven en ga denk ik op mijn kop tegen de muur staan vannacht, misschien dat ze er dan wel uit zakt Haha zwangernr6, volgens mij woon je niet in de buurt anders zou ik je uitnodigen voor wat 'dadendrang' hierzo.
Even een zwaai van mij, lees morgen even bij! Drukke dagen met visite en veel buiten zijn gehad. Doe morgen ook de lijst even. Zwaai zwaai, hoop dat alles goed gaat met jullie!
Hee meiden, Lees later even bij. Ben nu in het ziekenhuis aan het afwachten of ik moet blijven of niet. Hield haast niets binnen. Gaat nu wel wat beter maar alsnog weinig vocht binnen gekregen. Had ook koorts maar dat is nu gezakt. Even afwachten dus. Xx
Jeetje vervelend charise. Ik heb ook een dag niks binnen gehouden ook geen vocht. Maar wist niet eens dst je dan actie moest ondernemen al haha ik hoopte gewoon snel op Beterschap. Maar hopelijk mag je naar huis, Beterschap!! Ik zit in trein terug van een etentje. Ben moeee. Morgen laatste dagje vakantie en dan weer aan het werk. Bah bah
Ja maar ik heb inmiddels al 48 uur niets binnen gehouden. Krijg infuus waarschijnlijk (arts is met keizersnee bezig), want ben wel uitgedroogt. Hopelijk morgen weer lekker naar huis.
Jeetje dat is ecbt balen! Ik dacht dat dat pas later in de zwangerschap was maar dat risico speelt nu dus al! Ik duim heel hard voor je! En ik denk inderdaad dat je in de handstand moet gaan slapen
Volgens mij regelt Bloemmm dat! Kan je niet ergens klikken op 'lid worden' dan moet zij het denk nog wel goedkeuren.
Ik ben aan het bijkomen van bijna 2 weken man en dochter bij huis... Vanaf maandag weer wat meer rustmomenten voor mezelf. Heb nu een luie stoel van beneden naar boven gesleept (zelf ja, knettermesjokke ik weet het maar moest even wat afreageren...) en in de babykamer gezet. Heb ik toch weer even een plekje voor mezelf om tot rust te komen. Heb al 16 jaar een eigen plekje in huis, mijn studeerkamer gevuld met boeken, en die heb ik nu totaal onverwachts op moeten geven. Mijn boeken en werkplek zijn nu in de uitbouw van de woonkamer, en ik kan me daar niet echt afzonderen, terwijl ik daar wel vaak even behoefte aan heb. Hier moet verder nog enorm veel uitgemest worden en heeeeeeeeeeeel veel achterstallige klusjes gedaan worden voor ik hier een kraamverzorgster over de vloer durf te hebben, dus nog druk zat de komende tijd. Afgelopen week 2x een dagje weg geweest, woensdag naar Disney on Ice (supergaaf!) en daarna uit eten in Amsterdam en nog even de Kalverstraat over gewandeld, en gisteren winkelen en naar Legoland in Centro, Oberhausen. Merk wel dat dat soort dingen eigenlijk te veel worden, zwanger zijn op je 38e is toch anders dan op je 30e. Komende maanden toch maar wat rustiger aan doen, maar dat is wel lastig met een dochter van 8 die veel actie gewend is (uitstapjes, vaak en ver op vakantie enzo)... Kleine laat vaak van zich horen, buik groeit ook gestaag, net als de inhoud van zijn kledingkast Zelf gisteren ook wat positiekleding gekocht, gewone truien en shirts werden toch echt te kort! Kamertje is op decoratie na grotendeels af, kinderwagen staat klaar (wat een gepruts weer met dat inklappen enzo, dat had ik niet gemist). Box moeten we nog kopen, net als badje en allerlei kleine dingen (mag gelukkig een badstandaard, kruiken en wipstoeltje lenen van een vriendin). Eerste setje ligt ook al klaar. Heb nog nergens foto's van, dat soort dingen kom ik nog helemaal niet aan toe, maar hopelijk komt die rust ergens voor de bevalling nog eens...