Haha het regent Ukkies . Leuk! Naar de dierentuin en sprookjeswonderland! Alvast heel veel plezier. Kookte jou vorige kraamhulp? Hier was dat niet nodig omdat mijn vader erg lekker kan koken en mijn man ook wel wat dingetjes kan maken, maar wist dus niet dat een kraamhulp ook kookt . Fijn dat je lekker geslapen hebt! Rennies: Dat mogen we inderdaad gewoon. Heb het dit keer maar 1x nodig gehad, maar bij Ediz wel vaker gebruikt. Vervelend meis!! Ben erg benieuwd naar de foto's! Ohhhhh wat erg! Zie je al helemaal staan! Zou zo iets voor mij kunnen zijn hahaha! Fijn dat ze hangen in ieder geval Vervelend zeg dat het zo uitliep! Een uur vind ik ook wel erg veel zeg! Fijn dat alles goed was. Ben ook erg benieuwd naar alle kleintjes!!
Net terug van gynaecoloog, samen met dochter. Hij is flink gegroeid, zit nu op de normale middellijn, zo rond 6 pond, dus zal zwaarder zijn dan dochter bij de geboorte. Hij eet me dan wel behoorlijk leeg, ben de eerste 20 weken 5 kilo aangekomen, en de afgelopen 16 weken pas 1 kilo, dus waar hij van groeit weet ik niet goed... Hij was ook flink ingedaald, verklaart direct al die pijnscheuten afgelopen weekend, was vrijdag bij verloskundige nl nog niet zo. Hoef ook niet terug te komen bij haar in principe, tenzij er wat raars gebeurt, dus kan met verloskundige bevallen, wel in ziekenhuis. Dochter kon al haar vragen spuien, de gyn vond haar slim voor haar leeftijd, maar dat wisten we al Daarna hebben we lekker samen stiekem een ijsje gegeten en is ze weer terug naar school gegaan (het was daar inmiddels buitenspeeltijd)
@bloemmm , heel mooi kamertje! Zal ook nog eens een update plaatsen, willen deze week de laatste dingetjes ophangen. Alleen de naam-tak ontbreekt dan nog @mir , wauw mooie foto's! Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest, gewoon controle. Had nergens last van en hij heeft ook niks gevonden ,gelukkig! Alleen mega gevoelig tandvlees, hoef er maar naar te kijken en t begint al te bloeden maar was hormonaal vertelde die.. Morgen de laatste groei echo, heb het idee dat ik op ploffen sta maar dat zal wel aan mij liggen, we zullen zien morgen
Jaa.. Hier ook weer eruit vannacht met maagzuur, rennie werkt prima idd. En vanmorgen vroeg enorme kuitkramp! Maar mijn lieve mannetje was zo lief mijn been te strekken en wat te masseren.. Topper 💖 Sjaa en elke avond wel rusteloze benen, maar goed ,het gaat weer over en dat te weten is het verder goed uit te houden ! Hoort erbij Mooie foto's mir ! Meiden, wat een weer ! We boffen maar!
Mir, wat een toffe foto's! Maagzuur, heb ik vooral 's avonds last van. Gebruik Gaviscone maar dat werkt maar een kwartiertje haha. Babywasjes zijn ook al bijna klaar! Wil zo graag het wiegje al opmaken maar dan loopt het alleen maar stof te vergaren dus ik wacht nog ff Oh, en nog een 36 weken buikfoto maar volgens mij staat ie nu een beetje stil haha
Net controle gehad en de baby is helemaal ingedaald en vast in bekken. Buik was 33.5 cm. Wel vond ze dat ik te weinig leven voelde dus ik lig nu in t ziekenhuis. Maar zowel poli als moeder en kind is rete druk dus ik lig al half uur te wachten om überhaupt aan ctg gelegd te worden.. pompidom. Ja mijn kraamhulp kookte ook, was echt ideaal!! Had ook Maaltijden in vriezer maar die had ik dus pas na die eerste week nodig. Mir hele mooi foto's en ook bloem super leuk. Hier kamertje vandaag in orde gemaakt dus wat dat betreft mag de baby komen
hier een slapend jongetje op de bank. helemaal uit zijn ritme na peuterspeelzaal. hij was daar heel boos geworden. hij moest van de juffrouw eerst wat drinken voordat hij naar buiten mocht. en hij wilde niet drinken. dus duurde even. toen hij uiteindelijk buiten was was het alweer bijna tijd om naar binnen te gaan. en ja toen kwam ik hem halen. zag ik hem snikkend bij de juffrouw of schoot. sneu! maar bleef snikken want hij wilde zo graag nog even buiten spelen.vervolgens thuis. heeft hij een uur lang gebruld op de grond. hij wist niet wat hij met zichzelf aan moest.uiteindelijk rondje wezen fietsen werd hij even rustig daarna eventjes op kinderboederij gespeeld en auto gewassen. toen rondje gereden auto viel hij in slaap. auto voor het huis geparkeerd met raam stukje open voor verhitting. hij heeft uurtje geslapen. eenmaal binnen wilde hij nog even liggen met wat drinken. vervolgens weer even huilen en wilde hij bij mama op schoot. en val hij gewoon weer in slaap! dit voor een jongetje wat nooit wil slapen overdag! blijkbaar moet hij even wennen aan de nieuwe prikkels en weet hij nog niet zo goed ze te verwerken. dus ik laat hem nu maar even slapen. dan vanavond maar xtje wat later naar bed. kan hij papa vanavond even in de tuin helpen. hij onstpant van buitenlucht met mij gaat het aardig. heb wel steeds enorm last van bekkenstreek en harde buiken.en zelf ook gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen. overigens vind ik het stiekum ook niet erg om rond de 37 38 weken te bevallen. mijn lichaam is een beetje op! vandaag trouwens 3x naar wc geweest voor grote boodschap. had ook echt kramp. ( had dit ook toen ik van mijn zoontje ging bevallen dat ik me helemaal leeg ... maar had toen wel weeen en nu niet. dus denk dat dit niks betekent.