Sterkte Lana!! Mir prachtige foto's!!! Bloemmm erg mooi geworden t kamertje en wiegje! Mellie mooie buik! Hij zit nog hoog! Vandaag nog precies 1 maand tot de uitgerekende datum!
Ik ben weer thuis. Na half uur was ctg nog te vlak dus heb er uiteindelijk 5 kwartier aangelegen. Moet morgen weer terug voor ctg en consult.
Mooie buikjes weer meiden 😍. Lana fijn dat je weer thuis bent!! Ik duik mijn bedje in, morgen weer op controle.
Mir, mooie foto's zeg! Leuk ook met je zoontje! Bloemmm mooi kamertje zeg! Andere met buikfoto's ook super leuk om te zien. T gaat hard! Ik lig ook op mn bedje, kijken hoe t vanacht gaat, beetje veel gedaan vandaag dus best last van spieren nu..
Mir wat een mooie foto's !! Zwangernr6 en melliemuis hele mooie buikfotos Bloemm oh wat schattig jullie kamertje Sprankel wat sneu voor je ventje dat hij zo stond te huilen in de psz! Lana hopelijk is vandaag de ctg ook in orde! Maagzuur: verschrikkelijk de laatste dagen :s maar ik denk dat ik het aan mezelf te danken heb door al de chocolade van de Paasklokke Gisteren das ik zooooo boos op mijn dochters... We hebben een grote veranda en dat is hun speelkamer... Overlaatst heb ik die helemaal mee opgeruimd en alles in de juiste bakken gedaan... Was een hele klus want ze hebbe enorm veel speelgoed en vele kleine dingetjes allemaal... Was er gisteren een kindje komen spelen... Kom ik de veranda in, al die bakken gewoon ondersteboven gekeerd :s ze hebben er 2 uur en half over gedaan om alles terug op te ruimen zoals het zou moeten en het is nog niet helemaal klaar... De verwarming is eindelijk gemaakt hier ook... Net nu het warm gaat worden Mijn moeder is weg voor een midweekske huttenheugte center parcs... Mijn schoonmoeder een week naar zee... Hopelijk blijft ze nu zeker zitten want anders kan ik dadelijk nog een stel vrienden iit hun bed zetten om op onze dochters te letten als de bevalling zich aandient... Heb me gisteren zo wat overdaan maar vandaag dagje vakantie dus ga er van genieten en lekker niks doen... Moet enkel heel dringend strijke maar ik zie wel wat ik doe ... Fijne dag dames x x x
Fijn dat je weer naar huis mocht Lana! @zwangernr6: Mooi hoor! @liz: Ja irritant he maagzuur van chocola! Haha ik ben echt een chocolademonster, maar moet het daarna bekopen met maagzuur. Het weerhoudt me in ieder geval niet om het lekker eten! Haha fijn die dochters met hun speelgoed, gelukkig is het weer aardig op orde Ik doe vandaag mijn 36 weken dansje jeeeeeeej. En vandaag voor het laatst werken. Fijn maar ook raar tegelijk
36 weken!!! Jeej! We zijn er bijna!! Over een weekje mag ze al komen, wat een raar idee. Niet dat ik het verwacht haha maar toch raar! Gister de hele kamer afgemaakt dus alles Is nu klaar Werveltje werk ze vandaag, geniet van je laatste dag maar zometeen nog meer van je verlof! Hoop dat iedereen wat beter geslapen heeft! Fijne dag dames
Ik wil ook graag 37wk dans doen . Maar helaas dat is volgendevweek zat pas. . Slecht geslapen rare dromen over lijken.. Echt heel gek. Allemaal onrealistische dromen heel irri.
Ik werd wakker en dacht Charise is 37 weken!!!! Zo even de rest lezen, lig nog even in bed. Heb opzich wel goed geslapen, maar veel aan het draaien geweest. Maar dat neem ik wel voor lief hoor.. Alles beter dan uren wakker zijn.
Leuk kamertje Bloemmm! Mooie foto's Mir! Ook 2 mooie buik fototjes gezien, weet niet meer van wie.. Lana, succes vandaag met de ctg weer! Hoop dat je weer gewoon naar huis mag Werveltje, succes je laatste daggie! Al zoveel mensen rond de 37 weken, ik moet nog 1.5 week wachten daarvoor.... Ben zo ongeduldiggggg!! Gister is mn teamgenootje bevallen, komt zo dichtbij! Vannacht ook wel weer goed geslapen
Prachtige buik jess! Hier zelf niet echt heel blij met mn buik haha Maarja moet t er maar mee doen. Mis een beetje dat echte ronde zwangerschaps buik idee.... Heb wel t idee dat ie omlaag komt nu? Hier foto vandaag met 36 weken.. Succes Lana vandaag! Hopelijk alles oké en weer naar huis!
Mooie buiken Jess en maantje! Mijn buik is ook iets gezakt waardoor ik mijn winterjas weer dicht kan krijgen, haha