Even een kort berichtje vanaf hier. Het is hier nog rustig in de buik. Dus de kleine blijft denk ik nog wel even zitten. We zullen zien. Ik heb mooie foto's met mooie buiken gezien. Toch wel bijzonder, die zwangere buiken. @ babylove. Weet je al of ze vandaag mee mag naar huis? Ik hoop het zo, want dat zou fantastisch zijn. Dan kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten van jullie complete gezinnetje. Ik heb gisteren controle gehad. Alles was goed. volgende week donderdag ( 16 april ) heb ik weer controle bij de vk
Wat bijzonder Miss Smitt en Zazou, dat jullie allebei zelf nog in dat wiegje hebben gelegen @Lana, hoe is het afgelopen met jou? @Bloemmm, fijn zeg dat je 37 weken ook hebt gehaald @Ikke, ik neem ook geen Rennies tegen maagzuur, val dan vanzelf wel in slaap en als ik wakker word is het weer over
Lana, hoe gaat het nu met je? Zwaai naar de andere meiden! Ik ben verkouden..... Boehoe! Hoop maar dat het tot de bevalling weg is hoor! Bleh.
De vk geeft aan dat je het 10 tot 15 keer op een dag moet voelen. Liefst wat meerdere beweging per keer. Als je er niet op let, dan zit het waarschijnlijk wel goed, omdat het je juist opvalt als er weinig beweging in zit. Ik heb het op de dag dat ik naar ziekenhuis moest s ochtends 1 keer gevoeld. Bij vk deed ze ook 1 schopje. dus op een halve dag pas 2 keer. En na uitlokking. Dat vond de vk niet goed; prima als ze dagje minder bewegen maar het moet wel uit zichzelf komen. Als ze alleen reageren op gepor dan zijn ze niet niet zelf actief (en dus lekker in hun velletje, aldus de vk). Hier gaat het verder prima. Vandaag ga ik mijn auto uitzuigen en wassen. Dan staat die er ook weer fris bij. Verder vul ik de dag met wat klusjes op aangezien dochter naar de gastouder is, dus heb mijn handen lekker vrij! vanavond heb ik een etentje.
Jeeej hier mag ik mijn 36weken dansje doen in de tuin met dit heeeeerlijke weer! Met natuurlijk bijbehorende foto
En ik dans mn 35 weken dansje!! Oh ik tel/let eigenlijk nooit op het aantal schopjes etc. Maak me er ook niet ongerust over dus zal wel goed zitten. 10/15 keer klinkt wel veel, denk niet dat mijn baby dat doet. Zal er vandaag eens even op letten! Wat een weertje he!! Zie gelijk weer hoe smerig mn ramen zijn. Blijf bezig daarmee. Heb ze pas geleden nog gedaan straks maar weer even doen! En verder een beetje aanrommelen in huis. Man is vanavond laat pas terug dus moet mn energie even sparen voor de.tijd alleen met 2 kids
Mooi Linnii Ja heerlijk weertje he!! @bewegingen: 10-15x, dat haal ik wel volgens mij. Voel het vaak genoeg, dus zal wel goed zitten. Komt ook haast niet voor dat ik uren niks voel, maar let er ook niet altijd op
Weet iemand hoe ik een bericht kan wijziging. Wil ff de naam van babylove hun dochter weghalen. Normaalweg staat er wijzigingen bij een bericht, maar het staat er nu niet bij. Edit. Al gevonden. Na een uur kan je zelf een bericht niet meer wijzigen. Ik heb het beheer een pb gedaan en gevraagd of ze de naam willem verwijderen. Sorry babylove, ik was het helemaal vergeten en het was niet de bedoeling
Hoi dames ik ben er ook even om Voorbij te gaan en te zwaaien Morgen Ben ik ook 37 weken en dan heb ik het gewoon gehaald against all Odds ben heel erg blij dan kan ik haar gewoon mee nr huis nemen moest ik bevallen... Veel maagzuur hier maar geen rennies... Ik laat het maar gewoon voorbijgaan... En rusteloze benen ook verschrikkelijk... Maar allemaal voor het goede doel Lekker weertje he!! Zag weer mooie buikjes voorbijkomen
10-15x haal ik ook niet denk ik..ze heeft wel eens een druk moment maar niet elke dag haha. Vanmiddag weer controle, helaas geen echo meer haha! Zit nu lekker in de zon in de tuin, heerlijk haha!meiden die al 37 weken zijn, gefeliciteerd! Moet een lekker gevoel zijn haha! Fijne dag iedereen En geniet van de zon als t kan!
@10/15x bewegen: wow dat is voor mijn kleine man een extreem rustige dag......hij beweegt echt de hele dag door, als ik zit, lig, sta, loop. Ik voel bijna elke 10 minuten wel iets gebeuren in die bolle buik. Zo zie je maar weer dat elke kind en elke zwangerschap anders is. En laten we ook niet vergeten dat het HEEL ERG veel uitmaakt waar je placenta ligt. Ligt ie voor op je buikkant dan voel je al minder dan wanneer je placenta meer naar je rugkant ligt. Mijn vk zegt: als het anders of minder voelt dan normaal dan aan de bel trekken. Vandaag en morgen moooooi weeeeer!!! Lekker van gaan genieten dames. Vandaag weer lekkere manicure laten doen, nageltjes gelakt en toch wel gek om een afspraak te maken voor over 3 weken en erbij te moeten zeggen: ik kan misschien afbellen omdat de baby zich aanmeldt..... Maar dat heb ik nu met wel meer dingen / afspraken, wordt langzaamaan allemaal een beetje " onder voorbehoud" hahahah @maagzuur: wat echt werkt is een maagzuurdrankje, voor mij, maar het werkt ook heel goed om geen vette en hele zoete dingen te eten, ook zoete en koolzuurhoudende dranken moet ik laten staan, en het meest rare: thee.......drink ik dat dan kan je me na een half glas gelijk iets maagzuurremmends geven, dan word ik echt helemaal niet lekker. En savonds na de warme maaltijd alleen nog maar water. Eigenlijk dus gewoon gezond eten in mijn geval........
Ik tel ook niet, maar het is zo'n druk mannetje.. En echt de hele dag door! Dus heb me nog nooit zorgen gemaakt. Mira voelde ik echt heel weinig en lag ik ook vaker aan het ctg. Mijn 37 weken buikjeeeee: Bekijk bijlage 451939 Vind het zo spannend! Wie zal de eerst volgende zijn die op de geboren lijst komt??
Lekker hoor jezelf laten verwennen en allemaal dingen doen waar je nu tijd voor hebt. @Bloemmm: Mooie foto weer van je buik @maagzuur: Hier ook meer last van als ik bepaalde dingen eet of drink. Ik weet gelukkig wel waarvan ik het meer krijg, dus die eet/drink ik met mate @Maantje: geniet van de zon en succes straks bij VK. Inderdaad is het voor iedereen anders hoe je de kleine voelt en hoe vaak. Iedereen weet zelf inmiddels wel wat een normaal bewegingspatroon van de kleine is. Hier zijn de dekentjes voor de kinderwagen en maxicosi binnen, ze zijn zo leuk en lekker zacht Even snel wassen, is dat ook weer gebeurd! Ohhhh wow ik ben ineens VIP member, 1000e post
Leuk Werveltje! Fotooo? Maagzuur heb ik echt al weken geen last van, sinds ie ingedaald is. Hij zit ook al helemaal vast, dus liggen als mijn vliezen breken hoeft ook niet
Hier vandaag 36 weken. Heb een flinke keelontsteking denk ik, dus vannacht weer niet geslapen (icm alle pijnen in rug, buik, heup etc) en dan werkt het niet mee als je mee gaat op excursie naar het lokale museum met de klas van je dochter... Maar ik heb het overleefd, vandaag alleen nog dochter naar zwemmen heen en weer brengen. Heb voor de volleybaltrainingen de komende 3 weken kunnen regelen dat ze heen mee kan rijden, dus hoef ik haar alleen nog maar op te halen, en dan mag ze mooi zelf omgekleed naar buiten komen Als ik weer wat opgeknapt ben hoop ik in huis weer verder te kunnen met alle klusjes, buiten de deur zijn heb ik niet zo veel behoefte meer aan... Wil komend weekend ook de babywas doen. En nu duik ik mijn bed weer in, gooi de poort los, dan hoor ik dochter vanzelf thuis komen. Ben zo ontzettend blij met het grote leeftijdsverschil nu! Ze gaat nu ook enorm gemotiveerd naar school, zeker nu de juf heeft uitgelegd aan de klas dat ze een groep over gaat slaan, ze lijkt in een week wel een jaar ouder geworden Heb wel al jullie verhalen gelezen, maar ze blijven niet echt meer hangen op het moment, sorry...